Buiten de standaard dingen als huis, auto, ontelbaar veel dvds, shit voor familie en een tummy tuck? - Extensions (Gatverdamme wat hou je een zielig bosje haar over van een zwangerschap. Nobody told me that!) - Tanden bleken (En dan net zo wit als die van Ross in Friends) - Zielig katje uit het asiel (en dan nog een en nog een en nog een) - Nintendo DS (kweenie wil ik gewoon hebben) - Personal Trainer (Een man. Een sexy man. Een sexy man die vooral veel oefeningen doet waarbij ik zijn hulp nodig heb) - Jeffrey Campbell schoenen (Die zijn zo lekker hoog. Ziet niemand meer wat een midget ik eigenlijk ben) - Baby (zo eentje die huilt en poept en kirt. Geen babyborn. Oh. Die doen dat ook) - Heartbreak High volledige serie op dvd (I know you want it tooooo) - Tattoo (day of the dead girl)
Ons huis volledig afbetalen en opknappen, of verhuizen. Een eigen onderneming beginnen, dat is nog steeds onze droom. Samen iets opzetten... De financiele toekomst van onze kinderen zeker stellen De financiele toekomst van mijn (schoon)ouders zeker stellen voor hun oude dag De financiele toekokst van ons zeker stellen, en zorgen dat t kapitaal dusdanig toeneemt dat de inflatie er niet voor zorgt dat t over 40jaar niets meer waard is. Ik zou geen geld aan goede doelen schenken waarbij een groot deel aan de strijkstok blijft hangen, dat doen we nu al genoeg door oa het wnf te steunen en mee te spelen met de postcodeloterij Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die ik graag financieel een helpende hand zou willen rijken. Niet door een som geld te schenken maar bv een goede opleiding financieren, investeren in een eigen onderneming etc. Zodat ze er ook wat aan hebben gehad voor de toekomst als t geld op zou zijn. Heel wat plannen, helaas niet de 10miljoen om het te kunnen realiseren. Maar dromen mag altijd
Woonboerderij kopen en helemaal op laten knappen. Dan 3 weken naar de Maladiven. Nog een paard importeren uit Portugal. Man eigen bedrijf beginnen. Schoonmaakster inhuren, die ook de was doet. En verder lekker veel op vakantie, shoppen in NY en onze families blij maken.
Allereerst mijn baas bellen dat ik niet meer kom Daarna bord TE KOOP in de voortuin zetten en op zoek gaan naar een huis met een mooie tuin, een eigen oprit en wel ja doe ook maar een garage. Vervolgens de financiele toekomst van de kids zeker stellen en de oude dag van ouders en schoonouders. Daarna een vlucht boeken naar een altijdmooiweerland op ziek naar een leuk vakantie adresje. De rest zetten we opzij
Allereerst,ik was laatst over dit aan het dromen in de auto. Tot ik thuis kwam en me bedacht dat ik de hond vergeten was op stal (hond is daar zo 'thuis' dat ie gewoon netjes aan het wachten was) Maar ik zal een mooi huis kopen,nieuwe auto,stoppen met werken en vrijwilligerswerk gaan doen. Verder mijn familie een bedrag geven. En een goed doel steunen. *droomt verder*
Mijn schulden afbetalen, verder een feest geven en alle mensen die ons vreselijk gesteund en nog steunen mijn dank uitspreken, en dat samen vieren. die mensen hebben het voor ons dragelijk gemaakt en doen het nog, en dat is onbetaalbaar zo iets. verder voor sven een flink bedrag wegzetten voor een mooie studie (als hij dat wil tegen die tijd dan kan dat) verder weinig zal hier en daar zeker wat geven hoor, maar ik ga geen gekke dingen doen, blijf normaal dan doe je al gek genoeg zeg ik altijd. tis een droom en zal altijd blijen, al heb ik liever dat bv 10 mensen blij gemaakt worden door bv 1 miljoen. of de helft ervan, en dan 20 mensen.
De hypotheek een stuk omlaag brengen. Alles kopen wat we nog graag willen/nodig hebben. Verder gewoon op de bank met wat rente. Elk jaar lekker 3x op vakantie (2x ver en 1x skiën), beetje minder werken, gewoon lekker leven dus. En ik zou graag mijn moeder maandelijks met een bedrag willen steunen, zodat ze wat ruimer kan leven. Verder hoeft niemand het te weten als we 10 miljoen zouden hebben. Het liefst gewoon lekker normaal blijven, zonder ons zorgen te hoeven maken om geld. Heerlijk om "gewoon" alles zonder nadenken te kunnen betalen zoals bijv. de studie van onze dochter later.
Een mooie grote boerderij kopen met genoeg plek voor mijn paarden en de rodeo/cross/banger auto's van manlief. En een giga horeca gelegenheid kopen, uitgaans centrum ofzo Ow en natuurlijk een vakantie huis(je) op Bonaire Kortom een nog drukker leven leiden dan dat we nu al doen!
Boerderij kopen Paardje kopen Auto kopen Geld op zoon z'n rekening zetten, 100.000 ofzo, Vakantie boeken, 2 weken Curaçao Een deel aan m'n broer, en schoonzussen schenken. En een deel aan een goed doel doneren, bv voor onderzoek naar IVF,borstkanker,astma, zoiets.... En van wat er over is, gaan we heel wat jaartjes van leven.
Studie en reizen. Heerlijk lijkt me dat, je hele leven wijsheid vergaren zonder dat je je over de funding zorgen hoeft te maken. Bijdragen aan natuurparken alla de Seregetti of Selous ofzo is ook een droom!
Shoppen, maar dan 'all over the world'! Een mooi herenhuis. Onze families een leuke schenking doen. Stoppen met werken en leuke cursussen gaan volgen. Mooie reizen maken. Mooie auto. Trouwen. enzovoort, enzovoort Kan nog heel veel meer bedenken
We hebben al zoveel en kunnen in principe alles doen wat we willen. Dus ik zou een deel schenken en de rest investeren in onroerend goed e.d. om nóg meer geld te genereren!
1 miljoen om een mooi huis te ontwerpen en laten bouwen. Woonvorm met werkvoorziening voor jongeren met psych. Problemen starten.daar is wel 1 miljoen minimaal voor nodig. Hotel met huizen voor ons en de familie bouwen in het land van mijn man. Is nog één miljoentje. Mooie auto hier en in afrika, lekker op reis, nieuwe garderobe giften. Alle broers en zussen een ton, weer . D overige 4 sparen en investeren. Hmm dromen.
Het overgebleven deel van mijn studieschuld afbetalen, een fijn huis in een leuke woonplaats kopen... Niet zozeer een groot huis, maar wel een met een flinke tuin of stukje grond. Daarna zouden we denk ik een jaartje op ons gemakje met de kleine rond gaan trekken... Lekker een rondje om de wereld. Eenmaal thuis zien we wel weer. Wel weer regelmaat en ook weer 'werken', maar gewoon wat minder op de kleintjes letten... Lijkt me heerlijk!
Nou, eerst de hypotheek voor de helft aflossen. Een nieuwe auto voor mij, de nieuwe swift bijv. Of minicooper. 1 miljoen per kind op hun spaarrekening. Veel, op vakantie naar luxe all-inclusive resorts maar ook lekker op cruise en ook arme landen rondreizen en voor de sier neem ik dan wel een paar pennen en schriften mee voor die kids daar. Wat goede doelen betreft zou ik eens goed zoeken waar ik aan geven wil. Iig dicht bij huis dingen. Boven nieuw laminaat laten leggen en de wc opnieuw laten doen. De tuin laten inrichten. Voorlopig niet werken en uitzoeken wat ik nu echt voor werk doen wil. Lekker naar Euro Disney met de kids in het Disney Hotel en dan de meest luxe kamer. Naar New York. Nieuwe kleding kopen wat ik maar wil zonder naar de prijs te kijken. Een personal trainer inhuren. Wie weet geef ik nog wat geld aan moeder en schoonmoeder.... Studie psychologie doen helemaal op eigen tempo ... Oooooh wat zou ik het graag willen winnen......... Ik geloof alleen wel dat ik het geheim zou houden.
Neem de hele familie mee naar Amerika. Terwijl in de tussentijd ons nieuwe villa gebouwd word. Mijn eigen dansschool. En shoppen op elke plek in de wereld waar ik maar wil. Eigen project op zetten voor arme kinderen, en het zelf echt doen. Nieuwe auto's, een paard, en misschien wel een heli
Schulden af betalen. Rijbewijs halen. Autootje kopen. Geld apart zetten voor de kids. Huis kopen met grote tuin, kan daar een speeltoestel en een trampoline in voor de kids. Nieuwe pc. Verder niet gek gaan doen, zorgen dat we er zo lang mogelijk mee doen, en dat het doorgegeven kan worden aan onze kids. Een paar mensen in onze omgeving (familie en vrienden) wat geven. Opleiding gaan volgen, mijn man waarschijnlijk ook. Heerlijk, even fantaseren!
Meer dan de helft gaat naar de belastingen denk ik, dit valt onder "incidentele inkomsten". Van hetgeen overblijft, zou ik mijn hypotheek afbetalen. Ik schat dat er nadien nog grofweg 3,5 mljn overblijft; hiervan zou ik misschien een ander huis of bouwgrondje kopen voor ons, mijn ouders helpen hun hypotheek af te betalen en wat dan nog overblijft, dat weet ik nog niet. Allicht ook een keertje een mooie vakantie doen, maar dat kost niet in termen van een miljoen of zo.
Eerste een paar dagen wezenloos voor me uit kijken op de bank denk ik......meteen stoppen met werken, vrijwilligerswerk gaan doen. Ander huisje hoeft niet eens, misschien een met 1 slaapkamer meer dan? Verre reizen niet nodig, heb alles wat ik nodig heb, de mensen om me heen vergeet ik niet en goede doelen worden ook gesteund. Mmmmm, wat zou dat prettig zijn.......