* Mijn baan opzeggen * Een huis kopen / laten bouwen * Nieuwe auto (of 2) * Wereldreis maken * Leuk feest geven * Beestjes kopen, heel veel beestjes * Genoeg opzij zetten voor t hele gezin om lekker van te leven.. * Familie en goede vrienden zou ik ook wat geven.. Dat was het denk ik wel
Ik zou zeker een anders huis zoeken. Misschien 1 laten bouwen. Dan lekker met zijn 3 op reis gaan. Verder nog geen idee. Gewoon het idee dat je makkelijk kunt leven lijkt me heerlijk. NU is altijd de maand langer dan ons loon.
Misschien zou ik het bedrijf waar ik nu voor werk wel kopen. Leuk tentje, veel potentieel. En anders zou ik samen met mijn vriend een bedrijf starten. Wij vinden werken veel te leuk om ermee te stoppen, maar met zo'n bak geld kun je zelf eens een risicovolle investering doen waar je in gelooft. Lijkt me leuk!
Sowieso zodra het op mijn rekening staat die dag even 100 keer ernaar gaan kijken bij de automaat... Lijkt me zo gaaf om aldie cijfertjes zo te zien staan. LOL De rest is heeel persoonlijk en zou ik zelfs niet met mijn ouders delen. Wat ik ermee zou doen gaat niemand wat aan.
schuld aflossen, familie wat geven, op vakantie gaan, 2huizen in het buitenland kopen vlakbij mn man zn familie in Italië en 1 in het hoge noorden. Zou max de helft uitgeven om van de rest te kunnen leven en niet te hoeven werken
Ik woon niet groot maar we hebben een mooi eengezinswoning en daar redden wij ons prima mee We kunnen prima eten kopen van wat we hebben en er blijft ook nog geld over voor speelgoed voor de kinderen Wat ik dus zou doen met oog op de toekomst is geld apart zetten voor de studie voor de kinderen en een extra bedrag voor beide maar voor de rest wens ik eigenlijk niets en zou het doneren aan arme landen of bijv kika
schulden wegwerken, leuke positiekleding, babykleding en kleding voor zoontje kopen, en mijn man mag ook wel wat nieuws ik zou betere auto kopen zodat er straks een kinderwagen en nog wat meer spullen in passen, een hotel overnachting boeken zodat ik eens in een bad kan heb ik thuis niet voor de hele familie een envelopje met inhoud, als sinterklaas kadootje en kado`s regelen voor in een weeshuis voor de feestdagen, verder heb ik niet zoveel eisen, ik ben niet veel gewend en zou niet weten wat ik ermee aanmoet, ik zou veel opzij zetten zodat we nooit meer in de problemen komen, en we eens normaal kunnen leven zonder stress en schulden maar als ik 5000 euro win zou ik me al heel erg rijk voelen
Woonboerderij laten bouwen. Met lap grond voor ons groente tuintje. Op vakantie gaan. geld op op de spaarrekening zetten van beide kinderen. De auto kopen die we graag willen. de sleurhut verkopen en dan een luxere kopen, zodat we nog wel lekker kunnen camperen. laatste nota's betalen. Man zou minder gaan werken. goede doelen steunena kika en clinic clowns. denk ook de voedselbank steunen. Gezinnen die met sint/kerst/verjaardagen het moeilijk hebben. ook steunen..door iets op te zetten. Om ze te helpen, met lekkere maaltijd en kado's. Je moet wel aan voorwaarde doen..zodat men niet onnodig misbruik van maakt die het wel goed hebben. en gewoon genieten!!
- Zelf studeren, - Kinderen hun studie veilig stellen, - Huis bouwen, ons huidig huisje af betalen, - Mijn zusje haar studie betalen, - Spaarrekening voor de kindjes aanvullen, - Studieschuld af betalen, - Op vakantie, - Nieuwe kleren kopen voor het hele gezin, - Heerlijk uit eten, - Trouwen, - Donatie Kika & Kankerfonds, - Geld in een wollen sok onder mijn matras. "voor als"
Om te beginnen zou ik huilen van geluk en de hele dag op mijn rekening naar al die nullen kijken. Daarna: - meer dan genoeg spaargeld voor onze kids op hun rekening zetten - een mooie boerderij laten bouwen met veel grond - mijn naaste familie een mooie envelop geven (de inhoud dan ) - een lekker weekend overheerlijk shoppen met mijn liefie in Londen of parijs of new york. - Heel veel op onze spaarrekening zetten Dat was het wel zo'n beetje. O ja, meteen mijn (recht)zaak af laten kopen, het gaat om een groot bedrag, maar als ik 10 miljoen in the pocket heb dan ga ik echt niet meer langer strijden en vechten voor mijn gelijkheid. Is dan ook meteen een hele grote rustpunt voor mij.
Opgelucht ademhalen en héél hard huilen bij het idee nooit meer geldzorgen te hebben. Maar dat zou ik ook al doen bij 100.000 hoor Eerst alle schulden aflossen en dan verder kijken. Maar het zal wel zoiets worden; - Huis kopen met een flinke lap grond voor een paard en schapen/geiten, een moestuin en een mooi atelier in de tuin. - Studeren. - Trouwen in Schotland of Ierland (eerst eens worden met Lief) - Nog een paar kindjes erbij - De hele collectie dameskleding én sieraden van de Large aanschaffen - De hele collectie van Didi aanschaffen (jaja, ik weet het, aparte smaak ) - Dan natuurlijk ook een grote inloopkast in huis, hihi - Een vakantiehuisje in Schotland, in Ierland, in Engeland, in Luxemburg en in Italië. - De beste medische zorg voor mijn mama, zodat ze weer helemaal de oude kan worden. - Een feest voor alle mensen die mij de laatste tien jaar zo gesteund en bijgestaan hebben. - Een flink bedrag naar een paar goede doelen, heel bewust gekozen. - Een flink bedrag voor mijn naaste familie en voor de stichting van mijn beste vriendin in Zuid-Afrika. - Eeeeehm.... vast nog heel wat meer leuke en nuttige dingen
Huis laten verbouwen, stuk bij keuken aan, nieuwe keuken, toilet, badkamer, zolder, huis van buiten laten verven en ondertussen zijn wij lekker op vakantie! *droomt verder * Rest op spaarrekening en heel stuk naar onze zoon.. En lekker van de rente leven.......... Zo!
Laat ik eens beginnen met het geven van een heel groot feest. Een aannemer inhuren die ons huis afmaakt, een werkster inhuren en een was/strijkvrouw. Mijn hypotheek aflossen samen met de andere schulden. Verder zal ik me v olledig gaan storten op mijn passie koken omdat ik dan al het geld en mogelijkheden heb om eem gedegen opleiding of cursussen te volgen. Vreselijk shoppen, zorgen dat onze familie er warmpjes bij zit. Veel op vakantie gaan, mogelijk een tweede huis in de Provence kopen. En zorgen dat we ons gewoon geen zorgen meer hoeven te maken om geld voor de rest van ons leven.
- Leningen afbetalen - Huis afbetalen en huis van top tot teen inrichten zoals wij het mooi vinden - voor beide kids een studiepot - wat aan goede doelen geven - minder werken.
ander huis vakantie huis in curacao wat giften aan mn vader, schoonouders, zus&zwager+nichtjes en mn beste vriendin andere auto en de rest op de spaar rekening
verhuizen naar een land waar meneer rutte niet woont zodat ik niet meteen 3/4 moet inleveren. verder huis afbetalen,, kleine schuld afbetalen en genieten van het leven. huisje hier aanhouden als vakantiehuisje