- Een huis kopen: geen kasteel maar een gewoon huis met garage, tuin en genoeg plaats voor ons en de toekomstige kindjes) - Een grotere auto: geen grote slee maar wel een gewone gezinswagen - Zorgen dat onze familie's goed kunnen leven - De rest op de spaarboek (ook voor onze toekomstige kindjes) - Naar Australië, Amerika, de filipijnen en Bali trekken op vakantie - Geld voor kinderkankerfonds en onderzoek naar CVS/fibro
Stoppen met werken en vrijwilligerswerk gaan doen! Veel gaan reizen met ons gezin en een nieuwe keuken kopen!
Ik zou op staande voet ontslag nemen. Alles op de bank zetten en eens rustig nadenken wie ik ermee zou willen helpen.
Een nieuwe auto kopen (een gewone auto, niets overdreven). Wereldreis maken, mijn familie op vakantie sturen. Mijn baan opzeggen maar wel blijven werken doormiddel van vrijwilligerswerk in de zorg.
Laten we het maar bij dromen houden. Maar o wat zou het leuk zijn om iets te winnen. En ik weet dat dit topic voor de lol gemaakt is. Maar het klinkt cliché! Maar gewoon gelukkig zijn en gezond dat klinkt net zo goed als en berg geld. Maar dromen mag altijd. Ik droom verder gezellig met jullie mee.
Wanneer we het hebben over de 10 miljoen Jackpot van de Staatsloterij.... dan krijg je belastingvrij hè, hoef je geen kansspelbelasting over te betalen. Dus je houd dan wel in eerste instantie het hele bedrag over.... alleen je betaalt per jaar geloof ik wel iets van 4% belasting over je "vermogen"..... ach wanneer je het goed wegzet krijg je zeker het dubbele terug aan rente..... dus er blijft genoeg over
Toevallig gisteren met mn vader over gesproken.... * Voor mezelf om nu al te kunnen stoppen met werken en toch te kunnen leven....is er de komende 35 jaar zo'n 1,7 miljoen nodig. Nou ja, rond het eens af op 2 miljoen, dan kan ik vrijwilligerswerk gaan doen of in ieder geval datgene wat ik leuk vind * mn vader (ouders) krijgt een ton....dan kan hij morgen stoppen met werken.... anders moet hij nog 3 à 4 jaar doorwerken. * voor dochters een bedrag wegzetten, voor studie of weet ik wat ze willen; * stiefdochter, schoonzoon en kleinzoon krijgen een bedrag..... Ach nee, koop gewoon een mooi huis voor ze * de familie krijgt een deel. * verder mooi huis in een warm land kopen; * goede doelen steunen; * ach en de rest wegzetten denk ik zo.... * droomt lekker verder*
10 miljoen.. Zonder nadenken alle vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan die nodig zijn.. Meteen stoppen met werken ook! M'n moeder ook laten stoppen met werken. Een huisje kopen (ook ik hoef geen enorm huis, maar gewoon waar we lekker kunnen leven) wat we helemaal naar onze eigen smaak inrichten en waarin we helemaal niets zelf schilderen of repareren, maar dat lekker aan anderen uitbesteden omdat we toch geld zat hebben Later misschien een wereldreisje?
Eerst hypotheek aflossen Dan een nieuwe woning kopen Met 2 nieuwe auto's voor de deur Shoppen tot ik er bij neer val M'n ouders een aardig bedrag geven En mijn broertje ook Geld op de rekening zetten van m'n dochter En dan toch een eigen zaak beginnen met manlief! Borstvergroting
Ik ren eerst naar de audi dealer voor een r8 en een tt. Mijn man krijgt zijn mini. Verhuizen, Schoenen en kleding kopen voor mijn gezin. Een bedrag storten aan Kika en kwf. Uhm. leuke sieraden.
Niet veel méér of minder dan wat we nú doen. We kunnen goed rondkomen en kopen wat we willen. Het enige wat er écht zou veranderen is het feit dat ik zou stoppen met werken (mijn vriend is al huisman) - en mijn vriend zeurt al jaren om een Porsche. Verder hebben we alles wat we willen.
Ik weet natuurlijk niet hoe ver je in t traject zit, maar met alleen 10 miljoen kom je er niet hoor. Geloof me, de psychische kant telt veel zwaarder dan je denkt. Misschien niet aardig dat ik dit zeg, maar ik vindt t een beetje naïef overkomen. Sorry......
Mijn leven hier staken, alles achterlaten .. mijn kids mee, man mee, zonder koffers naar Schiphol, vlucht boeken en de oceaan oversteken.
Koffers inpakken en vertrekken naar een warm land...... en nadenken wat we ermee gaan doen, huis opknappen. Ik vind het zo lekker om er over te dromen.....
Eerst tig IUI's, daarna 3 keer ICSI, en nu over op een donor omdat de rest niet wil lukken. Ik denk dat ik de 'psygische kant' wel aardig in kan schatten dus. Met 'zonder problemen' bedoelde ik uiteraard de materialistische kant van het traject. Ik nam aan dat dat wel begrepen zou worden
Sorry, Je maakt t hier op ZP wel eens mee dat vrouwen, er ECHT zo makkelijk over denken. Geloof me, ze zwerven hier rond hoor, Bij deze mijn excuses, ik heb je nooit willen kwetsen, of voor t hoofd willen stoten. Ik hoop dat we elkaar snappen,