Wat zou jij doen met 10 miljoen!?

Discussie in 'De lounge' gestart door mau, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maakt niet uit meis. Misschien was mijn reactie terug een beetje fel, maar af en toe lijkt het hier ook wel een beetje een wedstrijdje; 'Hoeveel heb jij al achter de rug' en 'hoe lang zit jij al in de MMM'. Ik heb natuurlijk ook nog maar weinig posts op dit account staan, dus dan kom ik over als nieuweling, en als ik het zelf zo teruglees kan het misschien inderdaad wel als 'naief' opgevat worden, ook omdat er toen nog geen onderschrift bij stond.

Ik was gisteren ook al een beetje gepikeerd omdat we weer eens wat oponthoud hadden in het hele traject (en dat ging dan ook nog om de betaling van de donor-rietjes, ook nog een geldkwestie dus, als we die 10 miljoen toch eens hadden..;)). Het kwam gewoon een beetje verkeerd over, en ik vatte het verkeerd op. Is nu helemaal duidelijk! :)

2. FrenchBull

FrenchBull Niet meer actief

*een huis kopen, gewoon lekker eensgezinswoning met tuin voor de hondjes.
    *mijn schoonouders een deel geven zodat ze hun huis kunnen verbouwen en eindelijk beneden aangepast kunnen wonen. En geld voor aanpassingen in huis.
    *mijn papa z'n advocaat afbetalen zodat hij die zorgen niet meer heeft
    *Goed doel zoals kankerbestrijding, voor ziekte van parkinson, de ziekte SLE (allemaal in de familie dus voor ons goede doelen)
    En verder denk ik nog een deel op de spaarrekening zetten, ik zou wel gewoon blijven werken maar hoef dan niet meer te smeken om extra uren.

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Een nieuwe bank kopen :D

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Mijn schulden betalen en die van mijn moeder. Schenken aan goede doelen. En dan verhuizen naar een warm land.
    Me daar inzetten voor de verwaarloosde dieren, en een mooi tehuis voor ze creƫren. En verder genieten van mijn leven en kopen en doen wat ik maar wil, ben nu wel lang genoeg arm geweest!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Een mooie woonboerderij kopen, waar de mannen een echte boomhut kunnen bouwen. Verder zou ik per kind 1 miljoen vast zetten en voor de rest gewoon doorgaan met wat we nu al doen. Ja en vast en zeker ook twee nieuwe auto's.

Mijn zussen zou ik het bedrag schenken, dat belastingvrij mag. Ouders niks, die hebben al genoeg en betalen ook al genoeg.

Deel Deze Pagina