ik word nog steeds erg gemist (kat)

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    #1 sneeuwpop, 6 nov 2012
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
    ik heet GARFIELD en op een door de weekse dag verdween ik in het niets, zomaar foetsie. ik kwam wel buiten maar nooit verder dan de buurman z,n tuin ben namelijk wat mensenschuw, voor m,n baasjes niet want daar viel altijd wat lekkers te halen onder etenstijd en op dat tijdstip was ik ook altijd steevast thuis.

ik GARFIELD ben een kater van (toen) ruim 7 kilo had een adreskoker om en ben gechipt. ik word ondanks dat ik al 2 jaar vermist ben nog steeds erg gemist, daarom krijgt diegene die mij levend thuis kan brengen 500,- aan beloning.

wie helpt mij om mijn warme huisje in friesland (berlikum) weer te vinden?

TS is NIET de eigenaar van garfield.

Bekijk bijlage 285022

Bekijk bijlage 285031

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    oh smelt wat een scheetje ... en ik zou willen dat ik met hem op de stoep kon staan dan gingen we samen voor die 500 euro mooie lieve lekkere dingen voor hem kopen (of een beetje minder!). Hoop dat het nog wat oplevert hier. Kan het zo begrijpen ... Sterkte

3. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    aaaaahw!! :( Ik zou hem gratis brengen als ik hem zou vinden. Mijn poes is ook nog steeds weg :( Bweheeeee :'(

4. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    jeetje al zo lang vermist, hoop dat garfield alsnog met zijn baasjes herenigd mag worden!

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    o wat een mooierd, en wat lijkt hij op die van ons, alleen zijn ""moedervlek"" zit meer op zijn wang dan bij zijn neusje (komt uit de richting van surhuisterveen vandaan)

heel veel sterkte, kan wel geloven dat je die mist

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

pff al 2 jaar vermist.
    Wat erg je blijft je toch afvragen waar hij is en of hij nog wel in leven is. Hoop voor het baasje dat Garfield toch nog een keertje naar huis komt!

7. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ik wil je niet al te veel hoop geven maar onze poes was eens een half jaar weg....
    Tijdens een bbq kwam ze ineens de tuin in lopen na ruim 6 maanden..
    Uiteindelijk is ze 4 jaar later bij ons overleden.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh wat een scheetje, ken het gevoel 1 van ons is ook al een dikke 3 jaar weg. heb de hoop wel opgegeven. al moet ik zeggen dat je het best wel eens hoort hoor dus hoop is er altijd. zo is die van mijn buurmeisje na 2 jaar ook trug gevonden in het bos kilometers verderop

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Och, wat een lieve kat. Ik hoop dat de eigenaar hem ooit toch weer in weer zijn/haar armen kan sluiten en dat het goed gaat met Garfield!

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dames bedankt voor alle lieve reakties

mocht garfield nog in leven zijn dan kan hij inmiddels overal zitten dus kijk aub goed om je heen.

11. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat een mooie kat!
    En wat erg dat je hem al zo lang moet missen.
    Ik lees hier al verhalen van katten die tóch nog teruggekomen zijn. Dus ik hoop voor je dat hij alsnog naar zijn huisje terugkomt!

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
  13. Als ik hem zou vinden, zou ik hem gewoon terugbrengen, dan zou ik die 500 euro echt niet willen hebben..
    Laten ze dat geld maar gebruiken om Garfield lekker te verwennen.

Ik hoop dat hij nog gevonden wordt, en thuis komt.

Deel Deze Pagina