1. Stoppen met werken en vrijwilligerswerk gaan doen 2. Een schoonmaakster nemen zodat ik niks meer hoef te doen in huis en alle tijd aan de kids en m'n ouders kan besteden 3. Ons bedrijf een boost geven 4. Eindelijk ons gezin in een nieuw jasje steken, heerlijk shoppen dus!
Ik zou mijn schoonfamilie naar de andere kant van de wereld laten emigreren, helemaal gratis op mijn kosten.
1. Geld geven aan familie 2. Spaarrekening van onze zoon goed vullen 3. Leuk klein vrijstaand huisje met een grote tuin 4. Nieuwe auto 5. Nieuw interieur 6. Heel veel shoppen Verder zou ik blijven werken, mogelijk wat minder. Ik ben geen type dat thuis kan zitten.
Ik zou niet verhuizen. Wel mn hele inrichting laten vernieuwen. Ook een nieuwe badkamer en keuken. Heel veel shoppen. En mn man zal vast een nieuwe auto willen.
Misschien ander huis, anders de beneden verdieping verbouwen en alles laten schilderen. Prius wagon plus kopen Op vakantie gaan Verder wegzetten, het zou fijn zijn als ik me minder zorgen om geld zou hoeven maken, maar mijn leven is verder erg fijn. Ik zou blijven werken, ik zou wat relaxter nieuwe kleren kopen en de kinderen wat extra verwennen, maar dat is het wel.
Ik zou een huisje erbij kopen aan het strand in Italië of zo en een huisje op de hei voor mijn vriend ( kan hij vogeltjes en reetjes fotograferen) Daarnaast veel op de spaarrekeningen van onze kinderen zetten voor hun studie, eerste huis enz. Ons eigen huis en het huis van mijn ouders afbetalen, de schulden van mijn broer afbetalen. Mijn schoonzus en zwager helpen, hij is weer gaan studeren en zij is met een vaan van 24 uur de kostwinner Een camper kopen en lekker lang op vakantie gaan en een 2e auto kopen. Ik zou 2 dagen blijven werken ipv 3 dagen Geld geven aan goede doelen.
Ik geloof dat ik eerst dood neer zou vallen als ik zo'n bedrag zou winnen/krijgen. Wat lijkt het me heerlijk! Het geld bedoel ik..
-Droomhuis laten bouwen -Mijn droom auto kopen en die van mijn vriend -Helft naar een rekening voor mijn zoontje -Beide ouders kunnen stoppen met werken -Opa en oma krijgen 24/7 hulp in huis zodat ze niet naar een verpleeghuis hoeven -Reizen, reizen, reizen
Ik zou per direct stoppen met mijn huidige baan en een tijdje van mijn gezin gaan genieten. Ik ben niet zo happy met mijn baan nu en zou rustig na de bevalling op zoek gaan naar iets anders. Ik zou mijn hele huis verbouwen en de buren uit kopen om dat huis erbij te trekken. Willen namelijk echt niet weg van ons huidige plekje! Nieuwe auto’s kopen. Lekker op vakantie gaan. Keer flink shoppen. Vooral lekker genieten met mijn naasten! Mijn vader met pensioen sturen. Hij heeft een zware lichamelijke baan en dat wordt nu lastiger. Nog lastiger omdat hij het nog steeds erg leuk vindt!
De helft voor mijn kinderen apart zetten Emigreren naar een warm en veilig land. Mijn kinderen op een internationale school plaatsen zodat ze meertalig opgeleidt worden, wat ook weer een positieve invloed op hun toekomst kan hebben. Ik ben jaloers op de kinderen van kennissen van ons. Die krijgen op hun internationale school 4 talen aangeboden. Echt geweldig! Maar verschrikkelijk duur helaas.
ik zou de eerste miljoen verdelen onder de trouwe zp leden (ja echt waar) en de rest achter de hand houden voor mijn zoon. en verder maakt het me niet uit...
Geld op de spaarrekeningen van de kinderen zetten en wat doneren aan vrienden (familie zit zelf al erg goed op financieel gebied). Een donatie doen voor onderzoek naar geneesmiddelen van ziektes die in onze familie voorkomen. Een huisje kopen voor een vriendin die alleenstaand is en maar net haar hoofs boven water kan houden. Mijn contract om laten zetten naar een 0 uren contract zodat ik kan reizen als ik dat wil. Misschien nog een leuke exclusieve dure auto erbij kopen. Beleggen en geld op de spaarrekening zetten. Maar vooral blijven genieten van het leven.
Ik zou ten eerste heel erg m'n best doen om het aan niemand te vertellen. Ik hoef geen nieuwe vrienden of familie die de relaties willen herstellen. Maar ik heb natuurlijk wel een wensenlijst. Nieuwe auto, hoeft niet gloedje nieuw. Nieuwe keuken Nieuwe badkamer, eventueel uitbouwen boven de garage Dakkapel M'n voortuin laten doen ipv zelf. Voor de kinderen geld weg zetten. Stukje hypotheek aflossen. Hier en daar een anonieme donatie. Ik zou ook heel graag eens zo'n super deluxe cruise willen doen. En ik denk dat mijn man gewoon blijft werken anders wordt ie gek.
Ons eigen droomhuis laten bouwen. Helaas zitten we nu aan council en hun wetten van 2 kinderen in 1 kamer. Dat is prima maar onze oudste met autisme begint het steeds moeilijker te vinden dat hij geen echt 'eigen' plekje heeft in huis. Eindelijk mijn paspoort hernieuwen zodat ik met de kinderen langs kan gaan bij oma. Wat over is investeren in iets dat het goed doet zodat eventuele studies/opleidingen/behandelingen voor de kinderen direct kunnen beginnen. Niks over voor schoonfamilie, die hebben me al genoeg opgelicht en moeten hun eigen boontjes maar doppen.
Een huis kopen voor ons Nieuwe auto kopen voor mijn vriend Leuk tweede autootje voor mezelf Geld wegzetten voor beide kinderen Mijn moeder schuldvrij maken en een leuk appartement voor haar kopen en een auto. Oh en wat rijlessen erbij, want anders is het een gevaar op de weg.... Huis/appartement kopen voor mijn broertje en zusje Verder een sphynx en een Maine coon kopen en nog een tweede hond. Ik zou wel blijven werken misschien minder, dat dan weer wel. Oh en vaker/langer op vakantie