Wat zou jij doen met 27,5 miljoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 31 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Huis laten bouwen, maar wel in de wijk waar we nu ook wonen.
    2 nieuwe auto's erbij.
    Mn schoonouders krijgen een mooi huis en mn moeder ook.

En ff lekker op vakantie, nu onze oudste nog niet naar school gaat, nog ff lekker 1,5 maand naar een warm land.

Kids krijgen natuurlijk een mooi bedrag op hun spaarrekening.

En over een paar jaar nog 2 kids erbij, als ons dat gegund zou zijn.

Maar helaas, we hebben maar 15 euro gewonnen .. haha.. Dus ik droom nog even verder!

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

-verhuizen naar een vrijstaand huis hoeft niet gelijk heel duur te zijn
    -andere auto voor mijn vriend dan neem ik wel onze huidige nieuwe auto
    - bedragen geven aan familie/vrienden
    - op vakantie gaan naar verschillende landen
    - zelf naar afrika gaan en iets doen voor de arme mensen daar zodat ik weet dat t geld goed terecht komt
    - en nog heeeeel veel meer

maar goed had geen eens een lot maar ik geloof dat als je dat bedrag wint je eerst flauwvalt:p

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

op nr1 een 3 halve dagen een huishoudelijke hulp. hihihihi

Heerlijk op vakantie. Mijn man wil graag voor zichzelf beginnen, nou lijkt me geen probleem meer, ook niet in deze tijd hihihi
    Ik zou 2 dagen blijven werken.
    En we zouden een huis laten bouwen op een leuke kavel. Niet overdreven groot, gewoon leuke maat.
    En genieten van het leven en familie en vrienden mee laten genieten.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Een heleboel.

Ik zou een mooi huis laten bouwen en idd hulp in de huishouding haha.
    Daarnaast zou ik zo'n bedrag geven aan mn vader dt ie kan stoppen met werken zodat ie wat leuks kan gaan doen. (Hij is nu 55)
    En als de kindjes wat groter zijn mooie (duik)reizen maken.
    Droomdroomdroom..

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    -Mooi huisje laten bouwen.
    -mooi autootje kopen.
    -geld aan de kant zetten voor mijn dochter.
    -reizen.
    pffff zoveel he!

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou eerst lekker op reis gaan met mijn kleine man, lijkt me heeeerlijk.
    Eenmaal terug zou ik een groot vrijstaand huis met een gigantische lap grond kopen :D
    Ik zou halve dagen gaan werken, en een hele mooie auto gaan kopen.
    :D

7. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Allereerst op vakantie gaan en daar onder het genot van een cocktail, zon en bediening gaan bedenken wat ik met mn geld ga doen:D

Waarschijnlijk groot huis kopen ... met personeel :p (nee nou overdrijf ik)
    Dikke auto op de oprijlaan
    Shop till i drop (heerlijk lijkt me dat, om gewoon te winkelen en niet naar het prijskaartje te hoeven kijken)
    Mn ouders en zus hun huizen (bijna) afbetalen.
    Mn vriendin wat geld geven
    Mn ex-schoonmoeder, zodat ze niet meer ieder dubbeltje hoeft om te draaien, maar gewoon een normaal leven kan leiden.
    Geld op spaarrekening hoeft denk ik niet, zit al zoveel rente op dat je daar luxe van kan leven.
    Een huis voor mn ex kopen, zodat hij weer een eigen plek heeft.

En geld aan een goed doel doneren.

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik denk dat ik eerst keihard ga zitten gillen terwijl ik rondren als een kip zonder kop al roepend -tussen het gillen door-; what the fuck? What the fuck? :D

Het eerste wat ik doe is de beste neurochirurg ter wereld bellen (in de VS) om een operatie voor mijn man te plannen waarna ik tickets voor ons hele gezin naar de VS boek om hem te laten opereren (kosten; ca. 150.000 euro en dat hebben we niet :(, er zijn ook wel goede artsen in NL maar met minder ervaring).

Als hij helemaal hersteld is ga ik met mijn beste vriendje naar Parijs, hij mag Prada leegkopen (he's so gay as can be) en ik Chanel. In NL koop ik Shoebaloo leeg :D

Ik zou een gigantische rekening voor de mensen van wie ik enorm veel hou openen en hen het pasje geven. Wij kopen een groot kavel en laten daar 4 huizen op bouwen (mijn moeder, beste vrienden en mijn zus komen daar dan te wonen). Veel geld opzij laten zetten voor onze kinderen en dan hebben we nog 1 miljoen over ofzo :p hahahahahahaha.

Ach, lekker dromen is toch heerlijk!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Allereerst een reis rond de wereld in een jaar.

Daarna een leuk huisje nieuwe auto, 10 miljoen op 100 verschillende spaarrekeningen :') voor het geval er weer banken failliet gaan en je maar 100.000 per rekening verzekerd hebt.

En derest verdelen over familie.

Ik zou wel in ieder geval 1 dag blijven werken.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

een vrijstaand huis kopen, een eigen auto kopen, een keer flink shoppen en op vakantie.

voor Ties een studiepotje wegzetten en voor de komende beeb natuurlijk ook.

de rest op een spaarrekening.

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Baan opzeggen en vrijwilligerswerk gaan doen in een bejaardenhuis.

M'n rijbewijs halen en een leuk autotje
    Een leuk huisje kopen/laten bouwen. Hoeft geen villa te zijn.
    De gehele familie meenemen op vakantie.
    Mijn broer, zwager, schoonzus, (schoon)ouders een flink som geld geven.
    Mijn ooms/tantes ook een leuk bedrag geven.
    Mijn neefjes en nichtjes allemaal iets leuks laten uitzoeken

en de rest gewoon op de spaarrekening en rekeningen van de kinderen

12. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    oooh wat een heeeerlijke dromen :D

-Een lekker lange rondreis maken door Thailand, Laos, Vietnam met de kindjes erbij. Willen we zo graag doen maar dan moeten we nog heel wat sparen haha.
    -Verhuizen naar het dorpje waar we vandaan komen en daar een huis laten bouwen
    -Voor ons allebei een nieuwe auto :D
    -De spaarrekeningen van de kinderen flink spekken
    -Mijn ouders op een wereldreis van weet-ik-veel-hoelang sturen en zorgen dat ze allebei lekker wat eerder met pensioen kunnen
    -De moeder van Michel uit de zorgen helpen. Zij moet al jaren heeeeeeeeeeeeel zuinig leven...dan kan ze eens lekker gek doen!
    -Huis voor mn schoonvader af laten bouwen in Tunesie zodat ie daar lekker kan vertoeven met zn nieuwe gezinnetje als hij daar eens zin in heeft.
    -500.000 euro schenken aan "Stichting doe een wens"...al jaaaaaaren mijn favo goede doel. En dan nog wat bedragen naar andere kleine projectjes.

Zo, dat is al een hele waslijst. Of ik hier soms al vaker van heb gedroom? Welneeeeeeee ;)

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    oooh en natuurlijk mijn baan opzeggen! En lekker eigen projecten opstarten en dus eigen baas zijn...heerlijk lijkt me dat!

14. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    in elk geval ons droomhuis op droomlocatie laten bouwen en inrichten zoals ik wil zonder aan budget hoeven te denken! verder een reis van een paar maanden maken met man en zoontje. mijn baan opzeggen en een dag in de week ergens vrijwilligerswerk gaan doen.. ook nog een mooie auto kopen voor mij, man en een oldtimer ernaast om mooie autoritten te maken. ohja, en een huisje in het buitenland kopen. daarnaast zou ik mijn vrienden en familie helpen op welke manier dan ook. helaaaaaaaas hebben we maar tien euro gewonnen. dus -20euro, haha.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    - huis in Nederland en Turkije bouwen + een huisje voor mijn ouders
    - rijbewijs halen
    - autotje voor mezelf en een mooie nieuwe auto voor m'n man
    - smak geld voor ouders en zus
    - op reis naar oa mekka, indonesie
    - eigen winkel starten
    - geld geven aan mensen die het hard nodig hebben

16. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    - Een mooie woonboerderij kopen met een stukje grond.
    - een schoonmaakster! (eigenlijk nummer 1 op het lijstje)
    - Een 2e auto kopen
    - Lekker op vakantie
    - dagje minder werken (of 2)

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ow wauw.. heerlijk wat zou ik er allemaal mee doen... hahah;)

-nieuw huis(woonboederij o.i.d.) laten bouwen in dorp wat ons erg leuk lijkt en precies inrichten zoals wij willen (wel versneld dan ook, want wil wel voordat de 2e er is er helemaal in zitten whahaha)

-die schoonmaakster lijkt me ook wel wat voor erbij

- baan opzeggen en vrijwilligers werk gaan doen 1 dag in de week ofso

-huis int buitenland kopen

- reis naar vietnam, hawai en san fransisco met heel de familie zodat zijn ouders ook langs hun familie kunnen en wij lekker relaxen

- groot spaarplan maken voor de kids
    - goede investeringen doen
    - geld geven aan vriend zn ouders zodat die niet meer hoeven te werken en lekker met pensioen kunnen gaan.
    -broer helpen met w.s. eigen onderneming op te starten (of wat hij dan wilt)

- goede doelen steunen

- lekker veel op de bank zetten :D

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zou een mooi huis hier in NL bouwen en een mooi huis in Sudan.
    Ik heb altijd gezegd als ik de ruimte en het geld ervoor heb kinderen te adopteren...aantal? Zoveel ik aankan:).

Verder zou ik geld op de spaarrekening voor de kids zetten...

19. zolief

zolief Niet meer actief

Mijn familie blij maken met een mooi bedrag, ons huisje verbouwen, een nieuwe auto kopen, stoppen met werken, en verder alles doen doen waar ik zin in heb.

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ooh hier hebben m'n man en ik het zo vaak over, heerlijk is dat he!

Wij gaan echt voor een verre reis, heel ver en heel lang. Ik wil al jaren naar Australië en Amerika en ach, als we dan toch bezig zijn dan kunnen we Canada en Nieuw Zeeland er ook wel aan vast plakken :D

Ik weet niet of ik zou stoppen met werken, heb een hele leuke baan en wat moet ik dan toch de hele dag doen? Maar misschien wel minder werken... Uiteraard zou ik ons huis per direct in de verkoop zetten en een gave woonboerderij er voor weer kopen. Lekker achteraf met wat geiten en kipjes.
    Verder natuurlijk een andere auto kopen en een nice boodschappenkarretje voor mij erbij.

Ik zou m'n ouders, schoonouders, broertje, zusje en hele goede vrienden ook blij maken met iets passends of een leuk bedrag.

Tot slot: de rest wegzetten, rentenieren en nog veel meer van de wereld zien.

Kan iemand me even knijpen? :D

Deel Deze Pagina