met zoveel geld zou ik op de kids een rekening laten maken waarmee ze dus lekker kunnen rentenieren en ze niet perse hoeven te werken maar alleen voor de lol en wie weet vrijwilligerswerk doen of iets. Ik werk nu ook al niet dus ik kan niet zeggen dat ik stop haha Mijn man zou wel blijven werken alleen dan normalere uren ipv 90 uur ofzo die hij nu regelmatig werkt. Wij zouden wel wat investeringen doen in onroerendgoed (verhuur e.d.) en in ons bedrijf (groot pand en dan uitbreiden) Ik krijg al een nieuwe auto in februari ook al is ie niet reteduur is precies de auto die we willen, wel zouden we denk ik een erbij halen voor mijn man (die heeft nu alleen bedrijfsauto) We zouden vrijer gaan wonen (dat gaat dan in combinatie met uitbreiding werk, dus grote loods met huis ervoor e.d.) Ik zou mijn ouders, schoonouders en zusje ook wat geven Zoiezo een lekkere luxe vakantie om het te vieren natuurlijk Een schoonmaakster ach als ik al zo luxe kan leven kan ik wel mijn eigen huisje poetsen hoor, vind ik niet erg, anders word ik zo lui haha Ik zou verder niet hele rare dingen doen, extreme uitgaves e.d. het enige wat dan echt als extreem ervaar is dat ik naar de plastische chirurg ga voor mijn buik en borsten! En een prive instructeur inhuur (wel een lekkere haha) voor me in vorm te krijgen!