wij zijn op zoek naar een 2dehandse duo wagen... Nu hebben wij de urban jungle duo en de koelstra flexxo twin gezien. Heeft er iemand hier ervaring met de wagens ? groetjes
Hoi Marloes. Ik heb zelf de single Urban Jungle, en heb nu besloten ook de dubbele te kopen. Een vriendin van mij is er lyrisch over. Het is echt de meest stabiele, lichtst rijdende wagen. Ik vind hem wel wat breed, maar mijn vriendin heeft me bezworen dat ze er elke winkel mee in kan! En hij paste zelfs in de achterbak van onze golf! Hij is wel duur, ik ben nu op ebay aan het zoeken voor tweedehands, zijn ze nog best duur. Maar de kwaliteit is zo goed dat ze heel lang hun waarde behouden, en je hem dus weer goed kunt doorverkopen! Ik weet niets van de koelstra, die verkopen ze niet hier in de UK...
Ik heb de single Urbun Jungle. Deze aangeschaft voor de geboorte van onze oudste dochter, 4 jaar geleden. Ik vind het een superwagen. Zou geen andere willen, alleen maar voordelen en geen nadelen! Rijdt ontzettend soepel.
Wij neigen ook naar de urban jungle... Maar als ik zo foto's zie van de urban jungle duo met 1 zitje en 1 wiegje ( peuter en baby) vind ik dat die zonneklep zo raar zit... Kunt die zonneklep eraf halen maarja dat vind ik niet mooi plus dat de peuter dan geen zonneklep heeft Of je moet hem laten zitten maar dan zie je de baby toch nog niet ? Want dan zit die zonneklep ervoor ? Bij de flexxo twin zijn het 2 zonnekleppen dus als je de wieg erop zet heeft de peuter nog een zonneklep... Heb idd wel veel positieve dingen gehoord over de urban jungle!