wij hebben vorige week een nieuwe tv gekocht, te weten de sony bravia 32kld bx400. Nu doet hij het volgens mij niet naar behoren. Als we de tv aanzetten vanuit de standby stand moet je em aandrukken, je hoort dan een soort plof, het lampje gaat even aan en uit en daarna moet je nog een keer aandrukken voordat de tv aangaat. Zowieso niet normaal lijkt me. Maar als de tv aangaat start ie echt helemaal opnieuw op. Je krijgt dan steeds de sony tune en het sony logo eerst inbeeld alvorens je tv kan kijken. Bloedirritant. Heeft er iemand ervaring met een bravia en is dat opstarten/aanzetten altijd zo? Op i-net word ik niet echt wijzer.
Mm dat is wel vreemd inderdaad en dat kan haast niet kloppen. Wij hebben hier ook een bravia en dat heeft ie in de 2 jaar dat wij hem hebben nog nooit gedaan. Ik denk dat je beter even terug kan gaan naar de winkel of sony even bellen?? Succes.
1 tip bel sony niet Alle info die je krijgt word namelijk uit de handleiding gehaald ( heb bij sony op de klantenservice gewerkt dus kan t weten ) Gewoon terug gaan naar de winkel. Want dit hoort ie indd niet te doen