ach mijn hoofd zit in nog bij de administratie bijwerken met me man samen afgelopen nacht, dus ik snap er even geen pest van maar zal wel aan mij liggen
is ook zo, maar laten we het even theoretisch MIJN miljoen noemen en niet ons miljoen..dat staat ook in de titel
Hahaha, oh ok Ik was even verder aan het denken... Je kunt jaarlijks 2000,- schenken zonder schenkbelasting te betalen. Daarnaast zou ik mijn ouders gewoon de lasten verlichten op een kleine manier. Samen met mijn moeder boodschappen en gaan shoppen doen, dat ik dan betaal. Dat soort dingen. Ik denk ook dat ze dat veel fijner zouden vinden.
Da's waar Maar dan moet je er ook even vanuit gaan dat eventuele loterijbelasting er ook al vanaf is. EN dat mijn man dan dus ook al een miljoen heeft Dan hoef ik hem niets meer te geven. Ach ja... Weet je trouwens dat het al best vaak is voorgekomen dat één persoon in een relatie een grote prijs wint en dan zegt: De ballen! Wat voor relatie heb je dan?
Ik zou.. - bedrijf van mijn ouders kopen, hebben zij daar na jaarrren hard werken geen enorme zorgen meer over - voor de kindjes geld apart zetten - trouwen, ook al hebben we al een GP - een ander huis kopen met iig een tuin voor de kids, maakt toch niet meer uit dat ons huidige appartement nog niet verkocht is - voor mezelf een motor - voor manlief een nieuwe motor - familie en een paar goede vrienden een bedrag of iets anders geven waar zij blij mee zullen zijn.
-leningen afbetalen -nieuwe auto's kopen -een geweldig mooi huis kopen in de plaats waar we graag willen wonen, hebben hem al gezien -effe lekker gaan shoppen -op een verre vakantie gaan -wat opzij zetten en niet onbelangrijk: ik zou stoppen met werken en ergens vrijw.w gaan zoeken voor 1 dag in de week, haha.
Ik heb ook geen groot vermogen... Maar ALS ik een paar ton had, zou ik het dus niet bij één bank onderbrengen.
Oh nee, bij 1 bank wegzetten is ook niet slim De bankgarantie is tot een ton toch? Dan moet ik veel banken zoeken hahaha! Enneh, als ik een miljoen zou kopen dan is dat automatisch ook voor mijn man, wij zien ons geld sowieso als iets van ons samen. We hebben een leven samen, dus dat geld ook, in voor en tegenspoed!
Wat zou ik doen,met een miljoen???? -huisje kopen voor mijn ouders,gelijksvloers,met tuintje voor mam,en garage voor pap. -flink deel wegzetten voor ons gezin,en voor eventuele studie van de kids -nieuwe meubels -en natuurlijk een keer flink aso shoppen
Ik zou minder gaan werken misschien zelfs wel stoppen en vrijwilligers werk gaan doen of een 0 uren contract dat ik nergens aan gebonden ben... Ik zou de lening van mijn vriend aflossen... Een deel wegzetten voor onze kleine! Een leuk huisje kopen (niet asosciaal duur gewoon een leuk woningkje) Mijn ouders ook nog een klein deeltje geven of ze op vakantie sturen! Even flink shoppen en allerlei nieuwe kleding kopen voor mij, mn vriend en de kleine! En verder gewoon op de bank laten staan ofzo... Maar goed we kunnen blijven dromen zoiets gebeurd ons toch nooit!
nou dromen, ik heb een keer een leuk bedrag gewonnen, heb elke maand ook 10 1/5e loten en van het bedrag wat we daarmee winnen kopen we weer nieuwe loten, zo betaal je er eigenlijk maar 1 keer voor. Heb nu ook een koninginnedaglot.
- Ik zou één groot huis voor ons gezinnetje en mijn schoonouders kopen. - Ik zou één kamer reserveren als bibliotheek voor mijn schoonmams en mijzelf. - Ik zou uitgebreid gaan shoppen.
Ik zou ten eerste een groot deel wegzetten voor onszelf en voor onze kleine! Een klein boerderijtje kopen met wat grond eromheen, zodat ik wat paardjes kan houden! Daarbij wil ik dan rashonden gaan fokken (en dan ook echt goed fokken, dus met stamboom en daar wil ik dus tophonden van maken, precies volgens de rasstandaard, er zijn immers al te veel rassen verpest). Dat wordt dan mijn werk zeg maar!
ik zou het aan de tante van mijn man geven om hun huis af te kunnen betalen.. zij voeden 8 gehandicapte kinderen op als een gezin, en hebben pas een groter huis gekocht zodat alle kids een eigen kamer hebben en een groot terrein eromheen...
Ik heb ook 2 koniginnedagloten en 6 geluksnijntjes liggen erbij hahaha niet geschoten is altijd mis.... Maar nee ik heb nog nooit iets gewonnen in loterijen, ja hooguit 5 euro of 10 euro maar daar houdt het een heel eind mee op En als ik dan realistich ga kijken dan is de kans op 1 miljoen natuurlijk maar erg klein! Maar dromen is altijd leuk natuurlijk