Wat zou jij doen met een miljoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Huis wat we net gekocht hebben totaal LATEN verbouwen ipv zelf doen. Huis afbetalen. De kamers supergaaf inrichten van de meiden. Een autootje voor mij erbij en twee weken naar Thailand in de kerstvakantie en dan daar nog wat lokale acties steunen :D

2. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ik zou iemand in mijn familie van de schulden af helpen.
    Lekker op vakantie met mijn gezin, en de badkamer vernieuwen.
    En mijn man zou dan iets voor zichzelf beginnen.
    En een gedeelte op de spaarrekening van onze zoon en die van ons.
    Verder krijgen mijn ouders een erg leuk bedrag.

3. knap

knap Niet meer actief

Zou denk ik een wereld reis willen maken.
    Een camper kopen en lekker gaan toeren. Door Amerika en Australië.

Zou prive les nemen voor mijn oudste.
    Lekker shoppen tot ik niet meer kan de kinderen schandalig verwennen.
    Mijn ouders alle bij geld geven.

Mijn zusje zou ik geld geven om meubelen en zo van te kopen ze houd er nog al van haar huis te veranderen elke keer.

En mijn nichtje en neefjes ( die van mijn zusje ook mee nemen om te shoppen)

En misschien een leuk klein huisje kopen in de stad. Met alle gemakken voorzien en een klein onderhoudsvriendelijk tuintje en ik zou mijn rijbewijs halen of ik zou zeker een scootmobiel nemen.

En en en en en en ik droom nog eens lekker verder.

En ik zou een goed doel kiezen..

Och mag ik eens haha schandalig geld uit geven hihihi heerlijk om daar bij te dromen.

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Naar London zelf verhuizen, hoeft geen groot huis te zijn, als t maar een beetje goed gelegen is.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

mijn scriptie DEFINITELY laten schrijven door een ander en m daar met alle liefde een miljoen voor geven

LOL :D :D :D (verder geen afstudeerstress hier)

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    We wonen heerlijk maar ik zou wel graag een huis met een grotere tuin willen hebben en dan graag een 2 onder 1 kap woning.
    Ik zou heel mijn huis laten inrichten en ook een schoonmaakster nemen voor 1x per week.
    We zouden een nieuwe auto kopen.Ik zou voor mezelf een nieuwe fiets kopen haha.
    Ik zou voorlopig stoppen met werken totdat de jongste naar school gaat.
    De rest van het geld zou ik opzij zetten en dan zou ik wanneer de kinderen allemaal groter zijn een mooie reis naar Amerika of Australie willen maken.

7. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Een deel naar een particulier doel. Liefst voor de kindjes met neuroblastoom kanker, zodat zij naar philadelphia kunnen voor immuuntherapie.

Een deel naar familie en vrienden.

Iets voor mezelf beginnen. Woonboot aan de Amstel kopen.

Jeetje, hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ideeën ik krijg. Aangezien ik nergens lid meer van ben, stop ik nu met dromen.

8. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Om te beginnen en dit is iets wat ik sowieso doe... Mijn opa en oma hun hypotheek afbetalen. Met de crisis is het allemaal krap voor hun geworden en soms is het wel de vraag of ze daar kunnen blijven.
    Dit zijn echt de liefste mensen die je je kan voorstellen, staan altijd voor iedereen klaar en tsja. Het zou dan een kleine moeite zijn.

Het liefste zou ik mijn ouders ook financieel willen helpen, maar denk dat dat maar gedeeltelijk mogelijk is.

Verder... lekker winkelen (lijkt mij heerlijk om in ieder geval één keer te winkelen zonder limiet) en gewoon een fijn huisje kopen (geen villa ofzo) die helemaal mooi inrichten en verder gewoon genieten van het extraatje aan vrijheid wat je heb.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wereldreis maken met het hele gezin! Onze hypotheek afbetalen en rest aan gped doel geven.

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Schulden afbetalen, auto kopen, me ouders en broer ergens mee helpen als dat nodig is en rente ervan trekken! ;)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohja, ook nog heel graag uitgebreid trouwen.. We gaan nu voor zo goedkoop mogelijk bij het gemeentehuis, en een klein feestje ergens, goedkope jurk en pak.. Maar dan zouden we eeeecht uitpakken!

En wat ik ook heel graag zou willen, maar geen idee of daarbij alleen het geld een probleem is.. Een kindje adopteren. Adopteren heeft me altijd al aangesproken, en ik wil ab-so-luut maar 1 keer zwanger zijn en bevallen (als het zwanger zijn nou nog meeviel, had ik die uren pijn bij de bevalling wellicht nog een keer kunnen verdragen, maar man wat ben ik blij als het april is..), maarja, toen ging ik me erin verdiepen en zag ik wat daar allemaal voor nodig is.. Toen was het geen optie meer :(

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Huis afbetalen, meer reizen en vaker luxe uit eten.
    Ouders hypotheekvrij laten wonen, mijn zus en schoonzus helpen met hun huis en wie weet trouwen. Qua werken verandert er niets denk ik.

13. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Onze schulden afbetalen, huis kopen, nieuwe auto's. Mn zus helpen met een eigen huisje. Lekker onbeperkt shoppen, uit eten, noem maar op, kan zat verzinnen :D

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik wil mijn post nog even aanvullen. Ik zou de hypotheek van mijn ouders afbetalen. Mijn vader is na 40 jaar dezelfde werkgever op straat gezet en komt nu hij bijna 60 jaar is amper aan een baan.
    Mijn moeder werkt zich een slag in de rondte en voor dit huis hebben ze zó hard gewerkt. Helemaal zelf gebouwd e.d.
    Dus daar zou een deel zeker heen gaan.

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Huis & tuin compleet af laten werken zodat het helemaal naar onze zin is. De hypotheek grotendeels afbetalen zodat we maar een heel klein bedragje per maand hoeven af te lossen.
    Een lekker bedrag op de spaarrekening van Roos en ons (hopelijk) tweede kindje. Natuurlijk ook een flink bedrag voor onze eigen spaarrekening. Onze ouders en mijn broer met zijn gezin zouden wat krijgen (al denk ik dat mijn ouders het afslaan,die hebben zelf ook wel genoeg).
    Nieuwe auto voor mijn vriend, voor mij niet per sé..heb pas een "nieuwe".
    Ik stop per direct met werken,als het mogelijk is zal ik m'n opzegtermijn zelfs afkopen. Mijn vriend blijft werken maar waarschijnlijk wel wat minder. Het is belangrijk om een inkomen te houden.
    Hier en daar misschien een cosmetische ingreep (o.a. porseleinen facings & lipo) en heeeeeeel veel shoppen!!

Zoals je kunt zien is dit niet de eerste keer dat ik in gedachten een miljoen uitgeef :D

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Pluis: dat is een goede!! Ik zou ook nog wat in mezelf investeren op cosmetisch gebied!

17. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Een huis kopen in New York en daar gaan wonen, een vette range rover sport kopen, 100,000 op spaarrekening van mijn zoon zetten en heel veel shoppen. Ik denk dat ik de miljoen dan alweer op heb he ;)

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zou een huis kopen, vriend een auto, wat geld opzij voor de kinderen later, wat verdelen onder familie/vrienden, trouwen en een stichting opzetten voor hulp in arme landen voor zwangere vrouwen, baby's en kinderen. Dit is een droom die ik sowieso wil doen maar eerst de opleiding verloskunde behalen :)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Of, ik zou mijn vader in dienst nemen om onze boerderij op te knappen. Nog een beter idee, zo heeft hij gewoon een goed inkomen.
    Hij is altijd interieurbouwer geweest.
    *goh, droomt lekker verder*

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Mijn stiefschoonzus heeft laatst een heeeeeeel groot bedrag gewonnen...dus hebben het er veel over gehad de laatste tijd:

We zouden ons huidige huis helemaal optimaliseren en ondertussen mooi kavel kopen en ons droomhuis bouwen. Dit huis verkopen... Nieuwe auto's en groots trouwen. Rn minder gaan werken en...een schoonmaakster inhuren :p

Deel Deze Pagina