@Aszz ik gun je dat miljoen!! Mooi idee * nieuw huis kopen (nog wat groter), zelfde dorp * nieuwe auto voor gezin * afvallen met trainer en daarna nieuwe kleding * horloge voor manlief * zus een schenking * spaarrekening en uitgeven zolang ik geen super leuke baan heb gevonden
Ik sta er ongeveer net zo in. We hebben nu een huis van ongeveer 2 ton. Ik zie wel eens huizen van rond de 3 ton waar ik zou willen wonen. Gekker hoeft echt niet, veel te veel poetswerk. En als we dan toch bezig zijn, wil ik wel een andere auto. En dan kopen we denk ik toch een caravan of een vouwwagen. We zijn maar simpele mensen, haha. Maar ik moet zeggen; wij hebben het gewoon in alle opzichten goed. Natuurlijk hebben wij ook wel ons portie verdrietige dingen meegemaakt. Maar over het algemeen gaat het gewoon goed. Gezondheid zit mee, financieel redden we het prima, allebei een baan waar we ons thuis voelen. En erg belangrijk; een heerlijk kind en nu zelfs de tweede onderweg. Dus ik denk dat je dan ook minder verlangt naar een miljoen om je leven makkelijker te maken. We zijn denk ik wel heel gezegend dat we weten dat je geen miljoen nodig hebt om gelukkig en tevreden te zijn.
Mooi gesproken, ook ik zit lekker in mijn vel, financieel mag het dan wel wat beter, maar goed, we hebben een huis, elke dag te eten, de rekeningen worden betaald en we hebben genoeg kleding aan ons lijf, we hebben een auto, een caravan, niet allemaal luxe, maar we hebben het wel. Dan mag je in mijn ogen niet klagen, toch? Bovendien zijn we gezond, tel je zegeningen! Dus ja, ik zou heel blij zijn met een miljoen, maar zonder ben ik ook een gelukkig en tevreden mens.
+1 Alleen hebben wij geen caravan Maar mocht het miljoen mij toch gegund zijn vind ik een huisje met een tuin heerlijk. (Zit nu in een flat, ook prima) Een vakantie naar Maleisië en een rondreis westkust Amerika. X bedrag op een spaarrekening van ons en zoontje, nieuwe auto, en uitgebreid shoppen.
Appartement kopen voor mijn allerliefste vriendin, huizen zijn hier onbetaalbaar. De rest zou ik stoppen in mijn fonds voor de opleiding en scholing van kansarme kinderen hier.
Een leuk huisje kopen met een grote tuin waar ik een hele speeltuin in kan zetten. Een deel voor bolleke opzij zetten en verder het geld vast laten zetten en elke maand een beetje vrij laten komen zodat ik maar parttime hoef te werken Nu werk ik ook parrtime maar moet wel goed op mijn geld letten, zou leuk zijn als dat niet meer is
Hypotheek afbetalen, leuk vakantiehuisje erbij kopen en de rest lekker apart zetten voor kids en vaste lasten... En minder gaan werken
Heerlijk zo'n zwijmeltopic! Ik zou: - Onze hypotheek afbetalen - Het huis verbouwen met een uitbouw boven en beneden. - Mijn ouders een nieuwe auto geven want ze rijden al jaren in een barrel die veel in onderhoud kost - Een lange reis maken door Amerika met ons gezinnetje - Een flink deel op de spaarrekening zetten - Een paar goede doelen steunen En als laatste een ontzettend gaaf feest geven voor al onze vrienden en familie
Financien op orde zetten (hypotheek afbetalen) Met familie op vakantie Nieuwe badkamer en keuken Winkelen voor hele gezin De rest lekker op spaarrekening
Ik zou onze hypotheek afbetalen, Vakantie huisje kopen in een mooi land Uiteraard shoppen Geld voor studie kids apart leggen En een speel boerderij beginnen..lijkt ons zo leuk!
Heel toevallig hadden we het er gister over...het huis van vriendlief zijn opa en oma staat te koop, zijn ouders hebben er gewoond en zijn broer is er geboren...het huis is echt heel mooi opgeknapt op een mooie plek in het dorp met veel grond eromheen tegen het bos aan...wij zouden dat huis kopen! "wat voor hypotheek willen jullie?" " hypotheek? Kunnen we ook pinnen?" Het stuk weiland wat er bij zit zouden we wat diertjes willen houden en een deel gebruiken voor houtopslag om te verkopen.
Ik zou zelf graag adopteren als we daar het geld voor hadden.. verder zou ik mijn ouders op vakantie sturen, mijn broers studie betalen, mijn stiefmoeder haar rijbewijs laten halen.
nou ik heb heel wat ideeen hypotheek afbetalen uitbouw bouwen stuk gemeente grond bij kopen voor grotere tuin lekker shoppen rondreis amerika familie wat geven rest sparen en genieten van de leuke dingen
Investeren in de toekomst. Sowieso huisje en inboedel aanpakken uiteraard. Geld opzij zetten voor mijn kinderen hun opleiding en opzet voor de toekomst. Mijn ouders en zus geld geven. Wat dingetjes aanschaffen die ik normaal nooit zou kopen. Een auto. En geld sowieso opzij voor mijn eigen gezin. Verder zou ik er voor in mijn ogen goede doelen mee willen helpen. Een gezin in een ander land dat arm is en weinig heeft. Ik zou hen iets geven wat zal helpen voor de langere termijn. Zoals; hun kinderen sponsoren voor school bijv, een huisje, noodzakelijk vervoer naar eventueel werk.. Zou er teveel mee willen denk ik. Maar kort gezegd eerst mijn gezin ermee helpen, mijn familie, en daarna andere die behoeftig zijn.
Groter huis kopen en helemaal afbetalen. Geld voor studie kinderen vastzetten. Pensioen voor ons vastzetten. Goede doelen fondsje opzetten, iets met microkredieten voor vrouwen of zo.
Hier zou het zijn: Studieschuld afbetalen Huis kopen en het geld dat we normaal aan de huur kwijt zijn opzij zetten voor onderhoud. Geld opzij voor studie van de kinderen Nieuwe gezinsauto Mijn man had vroeger een mooie golf 1 waar hij trots op was maar heeft verkocht voor de gezinsauto,hij heeft er 5 jaar later nog over dus die zou ik terug kopen. Verder ouders/schoonouders helpen en de rest sparen.dan kunnen we normaal leven en zo nu en dan op vakantie. Pensioen is idd een goed idee dirksmama!
Hypotheek van dit kruipkot afbetalen, terug naar België. Schoonzus uitkopen uit de erfenis en het huis volledig opknappen. Rijbewijs halen en auto kopen. Spaarrekeningen van de kids aanvullen en de onze. En ik zou 100.000 schenken aan een kattenopvang in de buurt. Zij doen zo goed werk.