Huis af laten verbouwen, hypotheek aflossen. Stoppen met mijn baan en gaan investeren in een opleiding en eigen bedrijf
Ons huis verkopen en dan de restschuld afbetalen. Verder helemaal niets. Ik zou het ook aan niemand vertellen.
schulden betalen van mezelf,studieschuld van mijn zusje en een paar dagen disneyland parijs met moeder zus en mijn kids...
Schulden betalen. Winkelen, zonder schuldgevoel nieuwe kleding kopen voor ons zelf. Naar de tandarts!!! Alles laten doen waar ik nu geen geld voor heb! Leuk uitje met familie Op vakantie Een ge
10x IVF zodat ik hopelijk een kindje krijg en misschien wel meer dan eentje..Dan een donatie van een duizend of 2 naar zwerfkattenprojecten,een mooi huisje kopen en nog wat sieraden Oh ja en een reisje naar het noorderlicht in Lapland wat iemand al schreef
huisje kopen. mijn zus uit de schulden helpen en de rest op een rekening voor de studiekosten van de kinderen.
-Eigen huisje kopen plus autootje -Hypotheek van m'n ouders afbetalen -Deel naar m'n oma die het niet breed heeft zodat ze lekker ruim kan leven -Reis maken naar Rusland, altijd al gewild! - Flink shoppen . Als m'n vriend een miljoen wint, krijg ik een designertas heeft hij op onze eerste date beloofd haha, ik zal hem d'r altijd aan houden!
Groter huis, het is hier krap. Andere auto. En m'n baan opzeggen. Ik werk nu zo'n 10 uur per week, zou best een paar jaar zonder werk willen. En als de kids dan op 't voortgezet onderwijs zitten weer een baantje of vrijwilligerswerk.
Dit huis meteen in de verkoop doen en een ander huis kopen en helemaal naar onze wensen op knappen. Een fiat 500 cabrio (mijn droomauto )voor mij kopen en verder zo blijven leven zoals we nu doen!
Ik zou gelijk op zoek gaan naar een gekijksvloershuis en een hele mooie rolstoelbus kopen. Wij hebben een ernstig gehandicapt zoontje. We gaan aanbouwen op ons huidige woning maar moeten er veel op toeleggen. Zelfde verhaal met een bus, krijgen wel financhele hulp van fondsen maar uiteindelijk ben je dubbele lasten kwijt. Gelijksvloershuis zou ik zooo geweldig vinden want dan slapen we allemaal bij elkaar. Nu is het voorruitzicht, kind beneden en wij boven
Mooie doelen gelezen! Ik zou een huiskopen, gewoon rijtjeshuis of 2 onder 1 kap. Is al een stuk beter dan ons appartement Waarschijnlijk ook grond kopen op Curaçao en daar een huis bouwen. En uitzoeken hoe ik andere het beste kan helpen en dit dan ook uitvoeren natuurlijk
poeh.. ik zou onze schulden aflossen.. is niet zoveel hoor.. een rekening openen voor dl en daar een bedrag vast op zetten tot haar 18e en ik wil zelf eigenlijk alleen maar heel graag mijn rijbewijs halen.. .. denk dat ik in totaal aan zo'n 50.000 wel genoeg heb dus geen idee wat ik met de rest zou doen..
Ik zou een huisje willen kopen voor mijn schoonmoeder, en ook helpen met de financiën van mijn ouders. En dan mijn studieschuld en die van mijn vriend aflossen. De rest zou ik dan op een spaarrekening zetten