Wat zou jij doen met een miljoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

pecunia non olet maar is wel heeeeel vies hoor :D

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    quis usquam! :D

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het eerste waar ik aan denk is een huis kopen in Amerika..
    Mijn droom pc samenstellen..
    Allemaal hele egoistische dingen denk ik eerst aan. :p

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Een weeshuis voor dove kinderen beginnen in Zuid Afrika

5. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Hypotheek afbetalen, dat schiet me als eerste binnen. Misschien een 2e huisje in frankrijk ofzo. Verder geld naar de kinderen op de spaar. En een nieuwe bank :).

Wel lekker hoor, daar over dromen hihi.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Verhuizen
    Paard kopen
    Flink op vakantie gaan
    Wat apart zetten voor de kinderen
    Shoppen
    Investeren in een eigen bedrijfje in de uitvaart
    Een mercedes kopen
    en een bmw voor vriend haha.

7. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Eerste wat ik dacht was huis kopen! (En eentje in Nieuw Zeeland)
    Dan zou ik graag mijn studieschuld afbetalen en geld opzij zetten zodat mijn vriend gelijk zijn studie kan gaan doen.
    Een deel van de schuld van mijn vader afbetalen zodat hij een tijdje rustig kan leven zonder zorgen.
    Gelijk voor een kindje gaan.
    Allemaal cursussen die ik graag wil doen gaan volgen.
    En last but not least: reizen, heel veel reizen.

Shoppen en nieuwe meubels hoef ik niet :D. Ok misschien een amerikaanse koelkast dan.

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Huisje kopen en een 2cv. Verder aan wat vrienden en familie. Rest zetten we apart.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Meteen vertrekken uit dit land. Huis aanhouden om te logeren :) en lekker genieten in een warm land waar de kinderen alle kansen krijgen om te studeren terwijl wij genieten in onze mooie strand villa. ( waan me even daar en voel de warme wind in me haren waaien)

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Schulden afbetalen, geld aan de kant zetten voor de kinderen, geld aan de kant voor ons, een huis kopen, en sowieso een donatie aan het kwf en de voedselbank..

verder een auto kopen en gelijk een jaar of 2 jaar belasting betalen over die auto.. en verzekering.. en de rest lekker aan de kant houden en op vakantie gaan dat sowieso

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Eigenlijk de standaard dingen ik zou een huis kopen , hoeft helemaal niet over de top te zijn maar gewoon een leuk ruim huis.
    Een nieuwe auto voor ons en een nieuwe auto voor me schoonzus en zwager.

Veder zou ik lekker gaan shoppen met mijn s dochter en heerlijk op vakantie gaan een week of 4 naar iets waar je normaal niet zo snel komt.

12. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

een huisje kopen en roze autotje kopen en als eerste shoppen maar de rest zet ik op zij.

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik zou m'n eigen baan opzeggen en op zoek gaan naar iets leukers en minstens de helft van onze hypotheek aflossen. Een lange vakantie met het gezin en de rest lekker weg zetten voor later.

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    De dag dat ik het win es lekker uit gaan eten.

Huis te koop zetten en zelf verhuizen naar een huisje / boerderijtje in de velden.

Als er nog wat overschiet de rest opsparen en eventueel stelselmatig bijpassen voor leuke reisjes die we sowieso nog willen doen.

Mijn job zou ik dus echt wel behouden. 1 miljoen is tegenwoordig immers zo op :D (alleen al dat huis zou waarschijnlijk de helft opmaken).

Mijn nicht die in een ontwikkelingsproject werkt aan de andere kant van de wereld zou vanaf dan overigens ook een extra maandelijks giftje krijgen (ze krijgt nu een jaarlijkse gift voor 't project).

Helaas ... Ik speel niet op de lotto ofzo, dus het zal bij dromen blijven :). Maar door daar niet elke week geld aan te geven "bespaar ik ook" en win ik dus ook wel wat geld ;).

15. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Thuisblijfmoeder worden als alleenstaande en me helemaal op mijn zoontje richten. Schoolgeld, hobby's van mijn zoontje, dat soort uitgaven.

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ons huis helemaal opnieuw inrichten, nieuwe mooie meubels, mooi behangetje, mooie vloer etc. Niet dat het nu een afbraakpand is hoor haha, maar wil gewoon iets nieuws.
    Wat we nu hebben, hebben we gekregen of is 2de hands.

Ik zou heel graag mijn rijbewijs willen halen, en een mooi autotje kopen. Mijn man ook een mooie auto. Lekker shoppen zonder budget lijkt me ook wel wat :)
    En de spaarrekening van mijn kids vullen. Voel me daar soms schuldig om, dat dat nu niet lukt :(

Verder zou ik eigenlijk niks willen veranderen aan mijn leven, ik ben gelukkig met wat ik heb. Ik zou het geld verder gebruiken voor familie, voor hun schulden, voor mooie nieuwe dingen. Voor een rijbewijs voor mijn moeder en zus. Oh en ik zou mijn vader naar Indonesië sturen, die is daar geboren maar nooit meer terug geweest. Hij wil echt enorm graag terug, maarja kost veel geld zoiets.

17. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hypotheek aflossen, de nodige verbouwingen aan ons huis doen. groot gedeelte opzij zetten voor kids en dan gewoon lekker leven.
    ook ik zou niet stoppen met werken ( ben net zo hard bezig om weer aan de bak te komen haha )

18. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hypotheek aflossen, minder werken. En jullie krijgen allemaal 10 euro mee :p lief he :p

19. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Huis verkopen (met verlies), en nieuw (niet te duur) huis kopen in het dorp waar ik zelf ben opgegroeid. Eindelijk de stad uit!

Een dag minder werken.

En - heel slecht - me even te buiten gaan op een fijne shopping spree: nieuwe kleding, en nieuwe spullen voor in ons nieuwe huis ;)

20. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Schulden aflossen, hypotheek grotendeels aflossen, huis verder opknappen, sommige familieleden financieel een steuntje in de rug geven en de rest waarschijnlijk naar een spaarrekening voor de kinderen.

Deel Deze Pagina