Het eerste waar ik aan denk is een huis kopen in Amerika.. Mijn droom pc samenstellen.. Allemaal hele egoistische dingen denk ik eerst aan.
Hypotheek afbetalen, dat schiet me als eerste binnen. Misschien een 2e huisje in frankrijk ofzo. Verder geld naar de kinderen op de spaar. En een nieuwe bank . Wel lekker hoor, daar over dromen hihi.
Verhuizen Paard kopen Flink op vakantie gaan Wat apart zetten voor de kinderen Shoppen Investeren in een eigen bedrijfje in de uitvaart Een mercedes kopen en een bmw voor vriend haha.
Eerste wat ik dacht was huis kopen! (En eentje in Nieuw Zeeland) Dan zou ik graag mijn studieschuld afbetalen en geld opzij zetten zodat mijn vriend gelijk zijn studie kan gaan doen. Een deel van de schuld van mijn vader afbetalen zodat hij een tijdje rustig kan leven zonder zorgen. Gelijk voor een kindje gaan. Allemaal cursussen die ik graag wil doen gaan volgen. En last but not least: reizen, heel veel reizen. Shoppen en nieuwe meubels hoef ik niet . Ok misschien een amerikaanse koelkast dan.
Meteen vertrekken uit dit land. Huis aanhouden om te logeren en lekker genieten in een warm land waar de kinderen alle kansen krijgen om te studeren terwijl wij genieten in onze mooie strand villa. ( waan me even daar en voel de warme wind in me haren waaien)
Schulden afbetalen, geld aan de kant zetten voor de kinderen, geld aan de kant voor ons, een huis kopen, en sowieso een donatie aan het kwf en de voedselbank.. verder een auto kopen en gelijk een jaar of 2 jaar belasting betalen over die auto.. en verzekering.. en de rest lekker aan de kant houden en op vakantie gaan dat sowieso
Eigenlijk de standaard dingen ik zou een huis kopen , hoeft helemaal niet over de top te zijn maar gewoon een leuk ruim huis. Een nieuwe auto voor ons en een nieuwe auto voor me schoonzus en zwager. Veder zou ik lekker gaan shoppen met mijn s dochter en heerlijk op vakantie gaan een week of 4 naar iets waar je normaal niet zo snel komt.
Ik zou m'n eigen baan opzeggen en op zoek gaan naar iets leukers en minstens de helft van onze hypotheek aflossen. Een lange vakantie met het gezin en de rest lekker weg zetten voor later.
De dag dat ik het win es lekker uit gaan eten. Huis te koop zetten en zelf verhuizen naar een huisje / boerderijtje in de velden. Als er nog wat overschiet de rest opsparen en eventueel stelselmatig bijpassen voor leuke reisjes die we sowieso nog willen doen. Mijn job zou ik dus echt wel behouden. 1 miljoen is tegenwoordig immers zo op (alleen al dat huis zou waarschijnlijk de helft opmaken). Mijn nicht die in een ontwikkelingsproject werkt aan de andere kant van de wereld zou vanaf dan overigens ook een extra maandelijks giftje krijgen (ze krijgt nu een jaarlijkse gift voor 't project). Helaas ... Ik speel niet op de lotto ofzo, dus het zal bij dromen blijven . Maar door daar niet elke week geld aan te geven "bespaar ik ook" en win ik dus ook wel wat geld .
Thuisblijfmoeder worden als alleenstaande en me helemaal op mijn zoontje richten. Schoolgeld, hobby's van mijn zoontje, dat soort uitgaven.
Ons huis helemaal opnieuw inrichten, nieuwe mooie meubels, mooi behangetje, mooie vloer etc. Niet dat het nu een afbraakpand is hoor haha, maar wil gewoon iets nieuws. Wat we nu hebben, hebben we gekregen of is 2de hands. Ik zou heel graag mijn rijbewijs willen halen, en een mooi autotje kopen. Mijn man ook een mooie auto. Lekker shoppen zonder budget lijkt me ook wel wat En de spaarrekening van mijn kids vullen. Voel me daar soms schuldig om, dat dat nu niet lukt Verder zou ik eigenlijk niks willen veranderen aan mijn leven, ik ben gelukkig met wat ik heb. Ik zou het geld verder gebruiken voor familie, voor hun schulden, voor mooie nieuwe dingen. Voor een rijbewijs voor mijn moeder en zus. Oh en ik zou mijn vader naar Indonesië sturen, die is daar geboren maar nooit meer terug geweest. Hij wil echt enorm graag terug, maarja kost veel geld zoiets.
Hypotheek aflossen, de nodige verbouwingen aan ons huis doen. groot gedeelte opzij zetten voor kids en dan gewoon lekker leven. ook ik zou niet stoppen met werken ( ben net zo hard bezig om weer aan de bak te komen haha )
Huis verkopen (met verlies), en nieuw (niet te duur) huis kopen in het dorp waar ik zelf ben opgegroeid. Eindelijk de stad uit! Een dag minder werken. En - heel slecht - me even te buiten gaan op een fijne shopping spree: nieuwe kleding, en nieuwe spullen voor in ons nieuwe huis
Schulden aflossen, hypotheek grotendeels aflossen, huis verder opknappen, sommige familieleden financieel een steuntje in de rug geven en de rest waarschijnlijk naar een spaarrekening voor de kinderen.