Wat zou jij doen met een miljoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    verhuisschulden aflossen. even flink op vakantie gaan(usa), nieuw bed, nieuwe bank. kleding voor t gezin. dagjes uit hier en daar, mn laatste tattoo zetten(naam dochter) en rest zet ik aan de kant tot ik nieuwe dingen kan verzinnen met t geld :p oja en een rijbewijs halen. die wil ik ook al jaren maar geen geld voor

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Een mooie reis maken, hypotheek (deels) afbetalen, nieuwe badkamer, een swiss sense bed en de rest denk ik maar op de spaarrekening;)

3. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een leuk huisje kopen (niet te groot), wel met een mooie tuin. Het huis supermooi inrichten.Misschien een deel van de tuin inrichten als dierenopvang, kleinschalig. Op vakantie gaan. En de rest op de spaarrekening en misschien ook iets luxer gaan leven. Als in; geen zorgen meer over geld. Vrijwilligerswerk gaan doen i.p.v. werken.

4. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles afbetalen wat er aftebetalen is en dan willen we nog wel 5 kinderen. ( al dan niet van onszelf of pleegzorg)

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik zou een mooi huis kopen en een auto voor vriend, en so wat geven.
    Verder weet ik het niet.

Maar als je je huis helemaal afbetaald moet je ook weer extra betalen of niet?

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Klinkt heel raar maar ik zou naar Afrika willen, en kijken wat mijn miljoen daar voor verbetering teweeg kan brengen, een thuis laten bouwen aldaar ofzo

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    andere auto.. ander huis en dan ken ik genoeg mensen in de schulden die ik zou kunnen helpen!!!!
    (en het uit de buurt van mijn man houden.. anders koopt hij een speler voor feyenoord;):p)

8. LoesjeX

LoesjeX Actief lid

20 okt 2013
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou al mn schulden afbetalen, mn huis afbetalen en een ander huis kopen zodat alle kids een eigen slaapkamer hebben. Dit huis zou ik houden en dan verhuren.

Daarna zou ik een ander auto kopen want ik HAAT het mormel waar ik nu in rijdt. En ik zou op vakantie gaan met het gezin. Ben ik wel aan toe.

Ik zou een gedeelte aan goede doelen geven.

Verder niet veel bijzonders.... Op een spaarrekening zetten denk ik.

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hypotheek volledig aflossen en de huwelijksreis iets langer maken

10. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Hypotheek aflossen, heerlijk luxe op vakantie, alles kopen wat ik nog nodig heb voor mezelf en kids waar we nu geen geld voor hebben (o.a. Fiets, autostoeltje, kleding, sintkadootjes), gedeelte naar een goed doel en een gedeelte voor onze kerk (om mensen te helpen in nood), en de rest op de spaarrekening en bewaren tot we willen verhuizen.
    Oja en een nieuwe auto, deze kost veel te veel!

11. Username

Username Niet meer actief

Poeh, leuk idee! Ik zou onze hypotheek grotendeels aflossen. Deel op spaarrekeningen voor ons en onze dochter zetten, familie wat geven en nog wat naar een goede vriendin die het meer dan goed kan gebruiken. Als er nog wat over is dan zou ik graag mijn rijbewijs halen, nieuwe kleding kopen en lekker op vakantie gaan :)

12. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Hypotheek aflossen
    Nieuwe fiat 500 voor mijzelf :D

En beetje nieuwe meubels voor in huis.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Een huis ( boerderijtje met openhaard) kopen in het noorden van het land. Lekker in de rustige natuur en in een heel schattig dorpje. Verder zou ik ook wel delen aan mijn familie en de rest op de bank zetten :D

14. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Een huis kopen en mooi inrichten.
    en een auto.
    Voorderest niet echt wensen :)

Ja een verre vakantie met de familie :)

15. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    En o.a. geld verdelen over de familie en een deel naar goede doelen :)

16. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    Helft aflossen aan ons schip en van de overige helft een huisje kopen aan de wal en misschien een leuke vakantie.

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    - luxe vakantie, tropisch eiland
    - shoppen in Milaan ofzo :D
    - geld aan mijn paps, zussen en schoonouders geven
    - eigen huis laten bouwen
    - doneren naar kika en kwf

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    In ons huis het nodige verbouwen (wil niet weg van dit plekje), mn rijbewijs halen en de bijbehorende auto.
    Shoppen voor ons allemaal.
    Een deel opzij zetten voof de kinderen en voor onze oude dag en verder blijven leven zoals we nu doen.
    Misschien iets minder werken.

19. pipootje

pipootje Niet meer actief

rijbewijs halen, auto kopen
    huis kopen en mooi inrichten
    trouwen, mooie huwelijksreis
    geld op spaarrekening zetten voor later

20. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zou de hypotheek afbetalen. Ons huis verder helemaal afmaken. En een vaste trap naar de zolder realiseren.

Deel Deze Pagina