Ik heb vandaag voor het eerst de cpe aan. Of nou ja dat wil ik. Deksel dicht. Ventiel dicht. Maar hij reageert op geen enkele knop Sautee lukt eerder wel. Ik volg de handleiding.....wat doe ik nu verkeerd?
Dus de knoppen reageren uberhaupt niet. Kan je ook geen tijd instellen? Je moet eerst het programma kiezen, bv meat en dan kan je eventueel nog de tijd aanpassen en daarna op start drukken. Dat zou gewoon moeten werken, maar als je knoppen helemaal niet reageren is dat een ander verhaal.
Ik kon geen programma kiezen ook. Na de stekker eruit te hebben gehad en even dat ding uit gescholden te hebben deed hij het wel. Hadden we even nodig denk ik
Ik ken veel afkortingen maar cpe zei mij nog niets. Tot @Adje reageerde en ik wist hoe laat het moest zijn De crock pot expres! Ga ik nu door voor de koelkast? Of voor de cpe?
Ik las heel even 'cape' ipv. cpe Crock pot kan ik nog wel kwijt. Waar ik die nieuwe koelkast ga laten moet ik nog maar even bedenken
Hoe, dat zal vast in de gebruiksaanwijzing staan. En het ligt aan de ernst hoe hoog de pressure moet zijn