Sjee wat zijn hier veel ervaringsdeskundigen...... Als het overduidelijk zou zijn zou zeker bellen....iemand in die situatie zal toch nooit zelf bellen... maar aan de andere kant....toen wij net nieuwe buren hadden was het een paar keer in de week nachts schreeuwen bonken weet ik wat allemaal.....wat bleek later....buuf was net zwanger en had nogal last van dr hormonen dat ze alles bij elkaar schreeuwde an vanalles kapot gooide...maar nooit haar man aanvviel
Ik zou de politie bellen, zou zelf doodsbang zijn als ik het hoorde en dat ook vertellen aan de agent. Vragen aan hun wat je het beste kan doen. Als hij zn eigen vrouw/vriendin al zo mishandeld zou ik er echt niet naartoe stappen.
Niet alles gelezen nog, maar keel dichtknijpen? Hoe weet je dat? Kun je dat zien of heeft ze dat verteld? Als ik het zeker wist en in jouw schoenen stond zou ik me er niet mee bemoeien en de politie bellen.
als je het zeker weet dat dit gebeurt zou ik gelijk de politie bellen?? Als je het niet zeker weet , zou ik me er niet in mengen maar anoniem een melding maken..
Dat bij ons naast was inmiskenbaar. Het geruzie en daarna de spullen die kapot geslagen werden waarna we doffere klappen hoorde onder haar gekrijs door... Dat bleek zij dus die met een honkbal knuppel er van langs kreeg (hoorde het haar vertellen aan de politie later bij ons voor de deur) vergeet het niet meer ben ik bang. Maar het zal voor mij ook meer indruk maken aangezien ik van mijn 15e tot mijn 18e door mijn toenmalige vriend mishandelt ben (zijn moeder hielp mee met de geestelijke mishandeling).
Wat ik omschrijf is gebeurd. Het is allemaal gezien en gehoord! Ik was er niet bij en kon dus niet bellen op het moment dat het gebeurde. Vriendin vertelde het mij pas achteraf. Ze gaat nu ook, dankzij een tip hier, een logboekje bijhouden bij het minste of geringste wat ze ziet en hoort en bij weer zorgwekkende signalen gaat ze direct bellen.