nu al babykleertjes kopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaakkoningin, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaakkoningin

17 jan 2012
    67
    0
    0
    Herkennen jullie dit? Nog maar 11 weken en nu al babykleertjes aan het kopen. Echt m'n nieuwe hobby. Maar erg lastig dat ik nog niet weet of het een jongen of meisje is. Koop nu zowel jongens als meisjeskleding, met het idee dat ik het altijd als cadeautje kan weggeven ofzo. Vind het zo leuk! En ben zo beroerd dat ik zoveel in bed lig en dus sowieso veel te veel tijd heb om in allemaal webshops te kijken....
    Wat hebben jullie zoal gekocht al?

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier ook met 12 weken begonnen, dan wel unisex kleertjes. Vanaf 20 weken echt intensief geshopt haha! Nu heeft ons meisje echt al een volle kast.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bij de eerste bij 10 ween eerste setje gekocht daaarna tussen de 20/30 weken

nu had ik wat kleertjes gekocht bij ongeveer 30 weken een uni kleur wist niet wat het werd.

moet wel zeggen ik vind niks aan winkelen dus, maar nu er een kleine meid is vind ik wel leuk om lieve kleertjes te kopen dus ga straks ook weer even hahaha

4. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Bij 20 weken meteen leuke kleertjes gekocht hihi. Ook m'n hobby, alleen m'n portemonnee is niet zo blij mee hihi

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Héél herkenbaar! Ik snuffel steeds naar aanbiedingen enzo. Heb nu van maat 56 tot 74 in de kast liggen, haha.

Ze waarschuwen me trouwens van alle kanten niet teveel te kopen, omdat we ook heel veel gaan krijgen verwachten ze. Eerste kleinkind + neefje/nichtje aan beide kanten.

@Babette: spannend! Vandaag uitgerekend! Rommelt het al?

6. MamavanVince

10 aug 2012
    27
    0
    0
    Almere
    Ook hier een enthousiaste mama die met 8 weken al kleertjes had gekocht. I know, errrug vroeg, maar het voelde goed!

Koop idd niet teveel, vooral geen kleine maatjes, die krijg je best veel. Ik had ongeveer 15-20 setjes in de maten 50/56/62. Dat ligt nu allemaal in dozen nieuw te zijn... Zucht!

7. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Oh ja hoor. Ik kan hier enorm van genieten. Mijn ventje gelukkig ook :)
    We hebben onze eerste kleertjes gekocht rond 11-12 weken. We wisten nog niet of het een jongen of meisje was. De gyn. vermoedde op basis van de nub een meisje. Eerst lieten we ons hier niet door bepalen en kozen we voor unisex. Later kregen we meer en meer vertrouwen in het idee dat we een meisje kregen en ik kocht roze rompertjes of met bloemetjes, ... Gisteren bleek dan toch dat we een kereltje verwachten ;)
    ik blijf meisjeskledij wel leuker vinden :)

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik had op de dag dat ik wist dat ik zwanger was, mijn vriend een setje kleertjes cadeau gedaan. Toen kocht ik tegen de 12 weken wat rompertjes en het eerste 'ziekenhuis-pakje'. Gisteren ( met 18 weken ) heb ik het gros van de kleding op de uitzetlijst gekocht en de halve Zara Baby meegenomen. Allemaal unisex... Of voor een stoer meisje :p.

9. chila

chila Niet meer actief

Wij kregen veel neutrale dingen als cadeautje. Zelf hebben we gewacht tot de 20 weken, nu we weten wat het wordt gaat het shoppen beginnen!

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik had 1 setje psv rompers met 17 weken ( omdat vriendlief die gelijk besteld had toen hij wist dat het een jongetje werd)

De rest pas na de 20 weken echo gekocht.

Ik ga nu ook pas weer kopen n de 20 weken echo. Want stel dat het niet goed is, dan zit je met al die spulletjes.

11. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    @Sopann, merk helaas weinig, wel veel harde buiken gehad gister... ben benieuwd. Lief dat je vraagt!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier ook al aan het shoppen geslagen hoor!
    En als het fout gaat.. Nou dan heb ik het alvast!

@Babette, spannend!!

13. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hier juist het tegenovergestelde, ik ben inmiddels 11 weken zwanger maar durf echt nog helemaal niets te kopen. Heb nu in mijn hoofd dat dat na de 12 weken zal veranderen, maar ben ook niet verbaasd als ik het dan ook nog blijf uitstellen......
    En dat terwijl ik altijd dacht, als ik zwanger ben ga ik heel snel en veel shoppen.

14. tulip

tulip Niet meer actief

goed te lezen dat je ook weer zwanger bent...ik ken je nog uit het september topic, waar we allebei helaas niet lang mochten meeschrijven..

Ik wacht met shoppen tot ik het geslacht weet.

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb tot nu toe 2 rompertjes gekocht. Als ik een goede echo heb gehad ga ik gewoon alles kopen wat ik wil kopen. Als ik het dan nog misgaat is het net zo klote dan als ik niks zou hebben gekocht.

16. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Hier hetzelfde, inmiddels 27 weken maar durf alsnog niks te kopen..
    Pas tegen de bevalling ga ik shoppen;) Hoewel je nooit 100% zekerheid hebt dat alles goed gaat natuurlijk....

17. schaakkoningin

17 jan 2012
    67
    0
    0
    Wat leuk om te zien dat zoveel meiden het herkennen! Ik heb zowel jongens als meisjeskleren gekocht, maar alleen maar 1 pakje voor beide en de rest unisex. en wel al beetje aan het kijken wat er allemaal is ook. Zo leuk!

@Tulip: jaaaa, ik zag jou ook weer! Wat goed, gefeliciteerd. Bij mij al met al toch nog wel een half jaar geduurd voor het weer zover was, maar nu natuurlijk dolblij en hopen dat dit keer alles wel goed gaat. In elk geval wel al een eerste goede echo met 7,5 weken en maandag weer een echo.... Spannend! En hoe ver ben jij?

18. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    niet herkenbaar :) voelt voor mij toch een beetje alsof ik voor mezelf aan het shoppen ben voor kleren in twee maten kleiner. Je weet gewoon niet of je ze nodig hebt. Eerst maar eens de twintig weken door zien te komen. Als dat lukt, wie weet sta ik dan ineens wel vertederd tussen de rompertjes enzo :)

19. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik ben ruim 39 weken zwanger en weet t geslacht niet. en ik heb welgeteld 1 mt 50 en 2 mt 56!! vind ik zat. wil graag gelijk als jongetje of meisje kleden. ik vraag manlief en familie wel wat kleine maatjes als t geboren is. het wordt sowieso geen kleintje dus past t al gauw in mt 62. ze hebben zoooo kort die kleine maatjes aan. daarom raad ik je aan niet te veel te kopen daarvan! zooo zonde.
    en je hebt nog zolang om te shoppen! ik zou even rustig aan doen....

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Maar ik vind het juist zo leuk om wel lekker te shoppen! Helemaal blij!
    Ik maak voor kraamvisite een lijstje met spulletjes die welkom zijn.. Krijg liever geen kleertjes en dubbele dingen.. :)

Deel Deze Pagina