Wat zou jij doen? ( school mailt niet meer terug)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Deedee91, 13 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.653
    5.694
    113
    Natuurlijk kan ik bellen maar als ik bel krijg ik een bandje met keuzes zoals meld je kind ziek etc. De persoon die ik moet spreken staat daar niet tussen. Die persoon heeft mij al gezegd dat ze via de mail beter te bereiken is. En dat ben ik zelf over het algemeen ook dus ik vind het totaal. niet raar via de mail dingen te doen.

Er word niks inhoudelijks besproken in de mails. Ik heb enkel een simpele vraag gesteld waarop ik nu dus wacht. En aan de hand daarvan kunnen we een rondleiding inplannen.

Een andere school belde mij ook, voordat wij elkaar te pakken hadden was het zo een week verder. Want dan belde ik terug was ze er weer niet. Dus via de mail vind ik dingen wel handiger.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dan zou ik via dat belmenuutje toch voor de optie kiezen waarbij je een medewerker te spreken krijgt en je dan door laten verbinden of vragen of hij/zij de boodschap aan de desbetreffende persoon kan doorgeven, dus vragen of ze je mail heeft ontvangen en wil beantwoorden en zo niet, dat ze je belt.

merah, MaMa, Adje en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.274
    25.745
    113
    Precies dit.
    Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets mis is gegaan met je e-mail. En dus zal je toch moeten zorgen dat je iemand te spreken krijgt. En dan kan je prima vragen of diegene je e-mail beantwoord én als die e-mail niet goed is aangekomen je even terugbelt.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Gewoon nogmaals mailen of bellen inderdaad.

Wie weet is de persoon in kwestie ziek of wat dan ook, dat kunnen ze je dan ook vertellen en kan zo nodig iemand anders je te woord staan of die persoon kan je terugbellen of alsnog terugmailen.

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.620
    8.364
    113
    Vrouw
    Misschien staat er op de site van de school wanneer diegene aanwezig is. Mocht diegene voor de klas staan dan is het handig om even de leestijden te bekijken om te bepalen wanneer je het beste kan bellen.

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.102
    12.082
    113
    Ik zou even langs gaan en even persoonlijk navraag doen en hier niet direct de keuze van de school op baseren. Dat zou ik doen opv een kennismaking/ rondleiding.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.653
    5.694
    113
    Ze heeft inmiddels een mail terug gestuurd en ik weet genoeg. Wij hebben al bij een andere school gekeken en gaan volgende week bij nog een andere kijken en dan de keuze maken. Deze word het in ieder geval niet.
    @Beheer topic mag dicht :) bedankt.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Een school die enkel bereikbaar is middels een keuzemenu zou voor overigens ook direct afvallen.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.332
    10.295
    113
    Fijn dat je toch antwooed hebt gekregen, een beetje jammer dat het zo lang moet duren. Hopelijk kunnen jullue een goede keuze maken uit die andere 2:)

Deel Deze Pagina