Welke kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Essie 81, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie 81

Essie 81 Actief lid

31 mei 2010
    248
    0
    0
    zuid-holland
    Wie kan mij helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Ik ben dus op zoek naar een kinderwagen word zo ie zo 2de hands aangezien wij het financieel niet zo breed hebben.
    Ik heb de quinny speedi gehad en die beviel mij erg goed bak lag lekker hoog rijd lekker en erg wendbaar, enige nadeel zitting kan maar 1 kant op.
    Zoek dus een wagen die wendbaar is, niet te zwaar duwt, als kan bak hoog, en waar de zitting 2 kanten op kan.
    Mijn oog was gevallen op de joolz maar helaas vragen ze op marktplaats ook nog aardig wat voor die wagens.
    Hoor graag jullie opties en ervaringen.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben een bugaboo en ben er super tevreden mee! Sommige mensen vinden de bak storend laag, ik zelf heb daar weinig last van, zo vaak buk je ook weer niet die bak in. Verder voldoet hij aan al je eisen. Volgens mij is hij ook redelijk goedkoop te vinden op mp.

3. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    De Bugaboo. Er is volgens mij ook een quinny waarvan het zitje beide kanten op kan. Maar ik weet niet welk model het is.

4. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Maxi Cosi mura 3/4 heb zelf de 4.. en de bak zit lekker hoog, en wandelwagen kan beide kanten op.. ik heb zelf de nieuwste versie.. maar volgens mij kun je voor redelijk bedrag een oude versie via MP krijgen! :)

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Quinny buzz met vier wielen :)

6. Essie 81

Essie 81 Actief lid

31 mei 2010
    248
    0
    0
    zuid-holland
    De bugaboo hoor ik goede verhalen over, alleen persoonlijk vind ik dat geen mooie wagen.

Maxi cosi mura heb ik over nagedacht hoor alleen verhalen dat hij behoorlijk zwaar is.

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    673
    113
    Utrecht
    Quinny Moodd.

8. Essie 81

Essie 81 Actief lid

31 mei 2010
    248
    0
    0
    zuid-holland
    quinny mood vind ik ook mooi maar helaas te duur.

9. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    ik heb ook tweedehands en hele mooie in gebruik weet ik niet hoe die is mnaar las goede dingen erover ik heb de mima kinderwagen en goedkoop voor 500 en alles erbij adapters regenhoes paraplu goed zoeken op marktplaats

10. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Een Quinny Buzz?

Wij hebben zelf zaterdag een joolz 2de hands op mp gekocht voor 475 .. Helemaal compleet met luiertas en voetenzak.

11. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Het onderstel is inderdaad behoorlijk zwaar, maar hou ik wel van ;).. wonen praktisch in het bos dus wil lekker kunnen wandelen! Wou eerst graag de mutsy hebben maar voor mijn gevoel kon die elk moment uit elkaar vallen.. dus dan liever maar wat een zwaardere.. ;)

12. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Wij hebben de Mura 3, echt een heerlijke wagen! Je hebt echt waar voor je geld! Hebben hem nu 4 jaar en ziet er nog heel goed uit terwijl hij bijna dagelijks word gebruikt. Ook nog nooit problemen mee gehad.
    Hij is heel makkelijk en in uit te klappen, zitje is heel snel naar je toe of van je af te zetten. Echt ideaal! En heel wendbaar, met één hand draai je hem zo een scherpe bocht door.

13. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook mura fan
    Kijk eens op babyvalue.nl ;)

Daar staat ook de mura voor een erg schappelijke prijs
    Ook de quinny buzz en speedi trouwens

14. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

De quinny buzz? Ik heb er nog wel een te koop, mocht je interesse hebben. Voor 250 euro mag je hem komen halen. Pb maar wanneer je dat wilt?

15. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik heb de Mutsy Evo via marktplaats gekocht. Hij is makkelijk en klein inklapbaar. Foambanden, dus kan niet lek rijden.In de winkel rijdt hij super, maar geen idee hoe dat is met kindje buiten ;) Kan beide kanten op kijken. Alles er op en eraan voor 250 euro op mp (adapters, hoezen, paraplu, Luiertas, voetenzak und so weiter). Succes met de aanschaf!

16. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier een mutsy 4 rider. Ben er erg tevreden over. Stevige wagen die wendbaar is, hoog en 2 kanten op kan. Daarnaast ook een mooie wagen om te zien. Vind de meeste zoals joolz, bugsboo etc echt ontzettend lelijk. Nieuw vond ik de prijs best meevallen dus tweedehands zal het best voor een leuke prijs kunnen. Ik heb wel voor de luchtbanden gekozen omdat ik er overal prettig mee wil rijden en geen stuiterwagen
    Nadeel van de 4 rider is dat je het frame minder compact kan inklappen. Andere modellen hebben een extra knik boven waardoor het iets compacter wordt.

17. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maxi cosi mura 3/4 (3 of 4 wielen) !
    Geweldige wagen en vind hem persoonlijk helemaal niet zwaar super fijn juist en grote hoge bak.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    X adventure x line nieuw kopen?
    Hier erg tevreden over !

19. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hier een Mutsy Igo besteld. Hebben hem nog niet maar deze vonden wij lekker rijden, goed in hoogte verstelbaar, opklapbaar niet al te groot en wieg op prettige hoogte hoef je niet al te diep te bukken.

20. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16

Hier al 3 jaar een trouwe mutsy 4 rider light weight gebruiker ook!

Deel Deze Pagina