Eens met de iedereen hierboven. Wat ik alleen niet helemaal begrijp. Wanneer je er zo ziek van wordt en je ziet bij het opscheppen dat er paprika in zit, dan neem je daar toch niks meer van ipv een een nieuw bord te pakken en weer op te scheppen? Of heb je iets uit een ander gerecht gegeten, dat is mij niet helemaal duidelijk
Mijn man heeft gluten en lactose allergie. Gelukkig opbouwend dus een klein beetje kan geen kwaad maar als hij teveel binnen krijgt kan hij er flink ziek van worden. We geven het altijd aan maar blijft lastig. We hebben een paar plaatselijke restaurants die zo goed mee denken! Dat is zo fijn! Daar komen we dan ook vaak bij andere is het altijd lastig en bellen we vaak van tevoren wat de mogelijkheden zijn. Zo vaak nog dat pizzeria’s geen glutenvrije pizza’s hebben of pannenkoeken restaurants geen glutenvrije pannenkoeken. Vindt dat zo stom.
Nee nog niet. Ik neem aan dat ICI paris dat doet. Zij vonden het namelijk ook rot en sturen het terug. Of ze ook verder met de fabrikant in gesprek gaan weet ik niet. Maar het is ook nalatig van de verkoopster omdat zij denkt dat natuurlijke parfum geen parfum is. Dat is natuurlijk niet zo. Als ze dat namelijk niet had gedacht had ze het mij niet gegeven. Zij zei namelijk dat er geen parfum in zat....helemaal niks.
Bij het eerste gerecht zag ik het inderdaad tijdens het opscheppen. Ander bord en bestek gepakt en wat anders opgeschept. Hier zag ik het pas tijdens het eten zitten. Had dus al een hap of 5 op. Heb het paprika zelf dus niet gegeten maar wel een aantal happen waar het in had gezeten. Heb helaas dus ook een kruisallergie. We bestellen hier regelmatig, eerder nooit problemen gehad.