Wat zou jij doen? (vraag over huis verkopen....)

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je hebt hier ooit je huis laten zien, een prachtig huis! Ik vind 225.000 persoonlijk aan de lage kant.

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Weet je.....wij wonen nu precies zoals ik het wil; vrijstaand, veel land, zelf gebouwd( 2010) alles naar mijn smaak.....maar in het verkeerde dorp waar een windmolenpark komt. Windmolens van 200 meter hoog die misschien 's avonds rood licht geven (rijd maar door Duitsland heen....brrr:x) Wij hebben een super luxe keuken geplaatst, een dure eikenvloer, een dakkapel erop gezet.....Het huis is MEER dat 225.000 euro waard. Dat doet pijn! Natuurlijk verkopen we niet met verlies, maar moeten wel investeren in het huis dat we misschien kopen...... Waarom krijgen we niet meer kijken:(:(

Pffff! Wat is dan verstandig....deze mensen mailen en wanhopig overkomen, dus weinig geld erbij krijgen?
    Of toch nog een paar maanden wachten?

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een makelaar in de arm nemen, goed adverteren met het risico dat het nog even duurt. Je hebt die ruimte want je hoeft nog niet weg, je hebt niks anders en voor die 40.000 euro kunne heel wat advertenties plaatsen. Zeker omdat er een luxe keuken in zit, een mooie vloer en het huis nog zo jong is en pas zo kort te koop staat kun je er veel meer uit halen. En al helemaal omdat je niks gelijkwaardigs terug kan kopen als je het nu verkoopt. Je levert dus niet alleen geld maar ook ruimte en luxe in, is het je dat waard? Wat is de taxatiewaarde?

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    komt het windmolenpark dan zo dicht bij jullie, als je zon mooi huis hebt, hmm ik weet niet of ik voor windmolens weg zou gaan?
    maar kan me voorstellen dat het wel drukt in de prijs, en dat doet het als het goed is nu al, mensen weten immers dat er een park komt?

sterkte met je keus, staat het overgens al officieel te koop bij een makelaar, doen zou ik zeggen, waarom zelf de onderhandeling voeren, ik zou zeggen besteed dat uit.

5. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    *update*update*update*update*update*update*update

Dus vandaag de geïnteresseerden gebeld......blikt dat ze een huis hebben gekocht....snik...snik....:(
    Best wel een domper. Het is echt een vak apart!:)

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Klinkt misschien raar maar ik zeg dan zo: het moest zo zijn dat dat niet de kopers van jullie huis is. Er komt een moment dat jullie het huis voor meer verkopen dan wat er nu geboden is let maar op :) Alleen wanneer dat weet ik niet hoop snel voor jullie huis klinkt mooi (heb het niet gezien)
    Succes met de verkoop :)

Deel Deze Pagina