Hoi dames, Ik ben nieuw hier en weet nog niet echt hoe alles werkt dus heb maar ene nieuw onderwerp geopend. Ik vroeg me af of er dames zijn die een implanon hebben en achteraf al bevrucht waren voordat ze de implanon hadden geplaatst. Het zit namelijk zo dat ik deze week een afspraak heb staan om een implanon te laten inbrengen. Maar ik heb 2 dagen geleden wat bruin bloedverlies gehad en een week geleden eenmalig rozige afscheiding en wat bij het afvegen. Mijn vriend denkt dat dit een innesteling was. Maar ik twijfel erover want dan zou het alleen heel snel zijn gegaan aangezien we alleen afgelopen weekend onveilig seks hebben gehad maar wel 'optijd' zijn gestopt. Nu vraag ik me af dat als ik de implanon laat zetten en het achteraf wel een innesteling bleek te zijn wat dit voor effecten heeft ... Groetjes
Het effect is waarschijnlijk dat de implanon de zwangerschap afbreekt. Ik zou de afspraak verzetten, eerst over 1,5 wk testen, al is het wel erg snel om nu al een innestelbloeding te hebben na het weekend.