Wat zou jij doen? Werk/salaris vraag, wel niet doen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 15 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    het zal mij niet verbazen dat die €600 bruto. maar €200 netto is.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.666
    5.701
    113
    ja dat zal hier ook een beetje zijn, na functioneren. Maar wel standaard jaarlijks omhoog.

De verwachting is zeker reëel gezien de vele onderzoeken ( en andere vacatures in de omgeving), hij had al 400 bruto minder als startsalaris in zijn hoofd als het gemiddelde wat hij zou accepteren, maar dit is dus 800 minder als het gemiddelde.

Maar wat jij zegt is ook zeker waar, de manier van leven en wonen is gewoon erg belangrijk. Dus wij hebben ook besloten het te doen en vanaf daar kijken wij verder. Maar er moeten nog wel wat dingen echt aangepast worden in het contract en gaat dat niet gebeuren dan is het wel over.

Klopt eenkadootje, het scheelt iets van 200 euro.Dus dat is de hoofdprijs ook niet. In totaal scheelt het 600 met het gemiddelde dus dat is wel jammer. Gaat nu nog meer dat hij bijna net zo veel zal verdienen als ik als mbo-er. D Maar wij hebben besloten wat ik hier boven al typte, om het wel te doen. Maar hij gaat wel verder kijken naar betere banen. Wij gaan het zien als ervaring opbouwen.

Deel Deze Pagina