Hoi dames, ik kan het nergens kwijt dus ik schrijf het hier maar even op.. Zit er even helemaal doorheen vandaag.. We gaan vanavond op vakantie naar nederland (woon in frankrijk) en was er al een beetje gestresst over.. Gister komt mijn vriend thuis en het liep allemaal niet zo lekker op zijn werk dus ik voelde de bui al hangen, en inderdaad liep het door de stress van ons allebei uit op dikke vette ruzie (die nergens over ging). Toen hebben we ons maar allebei opgesloten in een kamer, en ik zat rustig te laptoppen krijg ik een mailtje van mijn beste vriendin.. haar vader blijkt slokdarmkanker te hebben en wordt vanaf volgende week behandeld met bestralingen en chemo.. Ik voel mezelf echt een waardeloze rotvriendin dat ik zo ver weg zit en er niet eens voor haar kon zijn toen ze dat nieuws te horen kreeg. Gelukkig ga ik er nu wel naartoe dus kan ik haar toch een beetje steunen, maar ik baal op dit soort momenten zo enorm dat ik zo ver weg zit. Toen mijn vriend weer tegen me begon te praten later die avond barstte ik dus in tranen uit en vertelde dit. Hij dacht toen dat ik ermee bedoelde dat ik liever daar zat dan hier, maar dat is het natuurlijk helemaal niet. En toen begon de ruzie weer van voor af aan.. Uiteindelijk zonder het uit te praten naar bed gegaan en vanochtend is hij zonder een woord de deur uit gelopen. Nu loop ik zelf heen en weer te rennen om de laatste spullen voor de vakantie klaar te krijgen en tot overmaat van ramp weet ik niet eens zeker of ik vanavond wel op de boot kom, want er zijn stakingen en mijn ticket kon maar met heel veel moeite ongeboekt worden, waar ik dus geen schriftelijke bevestiging van heb. Ook totaal geen afspraak gemaakt met mijn vriend over hoe laat we vertrekken enz. En ik heb nu nog een hele cursusdag voor de boeg met verplichte aanwezigheid, die uren zullen wel voorbij kruipen.. pfff Kortom, de moraal verloren Kan iemand mij opvrolijken met leuke blijde nieuwtjes? Alles is welkom hoor, kan wel een glimlach gebruiken
He meid wat ontzettend vervelend !! Heeft je vriend misschien ook last van de vakantie stress? Want om nu direct er van uit te gaan dat je liever in NL zit dan in Frankrijk....... Het gaat om je vriendin, niet om het land.. Je wilt haar bij staan! Succes meid, ik hoop dat alles toch in orde komt! Uhhmm.. Een nieuwtje om je op te vrolijken.. Wij worden er vrolijk van maar ik weet niet of het jou helpt? Mick slaapt al een paar nachten door !! Helpt het.. ?
aah meid wat rot voor je... misschien als je vriend thuiskomt elkaar even goed vastpakken en knuffelen en sorry zeggen.... denk dat jullie beiden teveel spanningen hebben en degene die het dichts bij je staat is dan de lul.... straks lekker samen naar nederland en dan kan je je vriendin ook steunen en lekker bijkletsen samen.... probeer niet te doemdenken over de boot of wat dan ook hoor! kijk anders nog ffe op internet ofzo...
Dank! @ neeltje: je het helpt! Wat fijn! En mick vind ik trouwens echt en hele leuke naam! Mijn lief stuurde net een lieve sms dus dat zit wel goed, als we ruzie hebben wordt hij altijd een beetje onzeker.. En ik kreeg een bevestigingsmail dat mijn ticket succesvol is ongeboekt dus er vallen 2 lasten van mijn schouders. Nu even mijn vriendinnetje bellen!
nou wat mooi! zie je, niet teveel stressen nieuws om je op te vrolijken.. nou, dat hier de zon heeeerlijk schijnt en dat ik daar heel blij van word!