Wat zou jij doen? Zwemles...

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Joppie1, 7 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Wat een vreemde reactie van het zwembad, ik zou daar Dan ook weggaan. Het gaat om de veiligheid van je kinderen en dit is wel echt een slechte reactie van diegene.
    Volg je gevoel, dat is altijd het juiste besluit...

2. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

In ons oude bad is dus wel een kind verdronken....en toch zijn ze zo laks...:oops:

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
  4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik had ook wat anders gezocht.
    Mijn oudste is ook net begonnen. Groepje van 8 kinderen en ze heeft een ervaren juf. Per groep 1 badjuf of badmeester. En dan is er nog iemand die aan de kant erbij zit en alles in de gaten houdt. Diegene zorgt er ook voor dat de kinderen na de lessen in de juiste kleedkamers terecht komen.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.301
    10.271
    113

Wat belachelijk! Blij dat je hebt besloten om over te stappen. Half jaar vliegt voor bij.liever dat dan elke week stress en angst.

Misschien zou iker zelfs nog een belletje naar de gemeente doen. Te raar voor woorden. Zodra er kans op verdrinking is in de klas gaat hij er ook niet naar toe.

1 op 12 is ook echt te raar. Hopelijk heeft de zwemschool gelijk en blijven de kindjes veilig maar die van zou daar niet meer komen

Apie1 vindt dit leuk.
  6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Nog geen 2 jaar geleden is er in Barendrecht een jongetje van 5jaar bijna verdronken in badje 1. Als je er geen goed gevoel bij hebt, niet doen dus.
    Bij ons mag je er ook niet bij zijn, maar mijn dochter is al een stuk ouder en kan al prima zwemmen, dus daar ben ik niet zo bang voor. Straks met de jongste hoop ik hem ook op les te doen als al hij al verder op dreef is (ze krijgen hier een paar jaar schoolzwem), dus dat scheelt dan ook wel een beetje.

Apie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina