vandaag is mijn NOD, en wil vandaag nog een test hebben. probleem, de dichtsbijzijnde drogist is 20 min lopen, en lig met 2 gebroken tenen op de bank. vriendlief vind het onzin om te gaan halen, want is pas de eerste dag dat ik over tijd ben. (ben nooit overtijd geweest, behalve toen ik zwanger was. ben altijd keurig op tijd of veel te vroeg..) wil vandaag die test, geen geduld meer om te wachten. wie heeft er tips om vriendlief om te kopen toch te gaan?
haay Jade, Ben beetje laat...maar is het je op één of andere manier nog gelukt???!! En wat was de uitslag??!! Ciaooo
Haay jade.. dat duurt inderdaad nog lang ja.. Ik kan zelf dinsdag testen als ik mijn ovulatietest aanhou, maar mijn gemiddelde cyclus is vrijdag over een week.. Ik word nu al gek, mijn handen jeuken! Ik hoop dat je nog kan wachten, maar het ziet er goed uit toch, vooral als je normaal nooit een langere cyclus hebt!! Voel je nog wat anders? Heb je al een kindje? Omdat je zei behalve toen ik zwanger was.. of is dat mis gegaan? Ik hoop met je mee!