wat zou jij doen

Discussie in 'De lounge' gestart door fiona1987, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zou je doen als je je man betrapt op een datingsite met een eigen account ??

1. relatie verbreken

2. nog een kans geven

3. weet niet wat ik zou doen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb optie 1 gekozen. je gaat niet lid worden van een datingsite als je daarmee geen bijbedoelingen hebt.

ik moet bijna lachen om het verhaaltje wat hij ophangt. dat is een 15 in een dozijn spijtbetuiging. de tijd zal het leren naar welke kant de balans valt.

ikzelf vind dat als iemand met zijn gedachte met zulke dingen bezig is al niet meer van jou is. hij kan het wel weghalen ( als ie dat doet en niet stiekem een andere aanmaakt en het beter verstopt ) maar dat iemand uberhoubt met dit soort dingen bezig is dat klopt al niet in de grondslag.

2. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik vind het toch belachelijk hoor dat iemand dit doet. Ik kan alleen niet beoordelen of het bij jou man was omdat hij wou kijken of hij goed in de markt lag, leuke vrouwen vinden of dat er bekenden op stonden. De enige die dat kan beoordelen ben jij want alleen jij kent hem.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zou iets zijn wat ik zou kunnen doen... Grappig, eens kijken wat het is...

Of kijken of ik bekenden kan vinden. Maar ik zou dan geen serieus profiel invullen...

Maar ja, dat ben ik...
    Wat zou ik doen?

Praten. Vragen waarom hij het heeft gedaan. Vragen of hij behoefte heeft om andere mensen te zien. Zo ja, dan denk ik dat ik hem de deur wijs.

4. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hij wil geen andere mensen zien en toen ik zei dat als hij dat wel zou willen hij me dan kwijt is kreeg hij de tranen in zen ogen en zei dat hij me nooit kwijt wilt en dat ie van me houd nou hij is echt geen typ die snel huilt of traant in de afgelopen 7 jaar heb ik dat maar 2 of 3 keer gezien met deze keer erbij

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Heheheheh, zou ik dus ook doen. En als hij dus van plan is om vreemd te gaan. Breek ik eerst zijn benen en pak pas dan zijn koffer om Hem eruit te gooien.:p

Janna

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

vragen waarom hij dat gedaan heeft... maar wel overal voor open blijven staan.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb geklikt op "nog een kans geven". Ik geef hem namelijk nog een kans om het uit te leggen. Ik zou namelijk wel willen weten waar hij mee bezig is. Mocht hij dan daadwerkelijk op zoek zijn naar een ander, dan mag hij dat wat mij betreft zonder mij gaan doen en kan hij dus zijn koffers pakken.

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hier precies hetzelfde :)

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ook het eerste wat mij te binnen schoot!
    Maar als hij daar serieus zich heeft ingeschreven om andere meiden te ontmoeten dan denk ik niet dat onze relatie nog zin heeft.

10. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ja maar toen ik erachter kwam was ik zo boos en verdrietig dat ik niet nadacht en hem gewoon meteen heb gebeld achteraf gezien had ik dat wel kunnen doen ja

11. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    tja ik kan niet echt een antwoord geven op de poll

ik heb altijd gezegd.als hij zoiets doet,is de relatie niet veel waard (in mijn ogen)
    als hij het voor de gein wil doen om te kijken of er bekenden zitten enz,kan hij het gewoon doen als ik erbij ben!

dus als ik erachter kom dat hij zoiets doet dan mag hij wel HEEL wat doen om de relatie weer normaal te krijgen!

12. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik zou ook foto halen van een site en dan zelf een account aanmaken.
    Heel langzaam gaan reageren zodat hij denkt dat het echt is en langzaamaan aansturen op een date.
    Zou hij daarop ingaan zou ik zelf naar die date gaan en staat m een leuke verassing te wachten...

Niet dat leuke meisje dat komt maar zn aanstaande ex die m even komt vertellen dat ie vanaf dan vrijgezel is.

Kan ie zich er ook niet meer uitlullen met allemaal kutsmoesjes.

Sterkte ermee... lijkt me niet leuk om mee te maken.
    Al is t alleen omdat ie t wil proberen t maakt je denk ik toch onzeker.

Liefs mij

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb niet alles gelezen, dus weet niet of er meer mensen zijn met zo´n zieke geest als de mijne ;)

ik zou ook een profiel aanmaken, zorgen dat ik een date krijg met hem (ik weet waar zijn interesses liggen, dus zo moeilijk moet dat niet zijn), en hem op die date confronteren en vragen wat hij in hemelsnaam aan het doen is! daarna is het adios voor hem.

14. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Mischien je beste vriendin voor je laten doen?? Mischien heb ik een vreemd denk patroon maar ik zou het toch zeker willen weten. Ook al zou hij zeggen van ik doe er niks mee. Maar dat kan ook aan mijn verleden liggen.

groetjes Janna

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha ik wil het wel aan mijn buurvrouw vragen die is helemaal losgeslagen sinds haar man haar verlaten heeft. Ik weet zeker dat ze mee wil werken voor je...

16. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    helaas ik heb em toen meteen gebeld en gezegd maar wel een goed idee want ik ga hem zeker in de gaten houden de aankomende tijd

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    dat zou hier heel duidelijk inpakken en wegwezen zijn! Voor zoiets is wat mij betreft geen excuus

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik zou geloof ik ook eerst een profiel aanmaken en dan zelf op de date verschijnen..

En daarna koffers pakken en wegwezen.

In de praktijk zou ik hem waarschijnlijk gewoon de huid volschelden bij het thuiskomen en vragen wat dit te betekenen heeft..

Sterkte!

19. Miniman

Miniman Niet meer actief

Mmmmmmmm ik mis een optie :

Vragen wat dit te betekenen heeft?

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

net als sommige andere hier. Een account aanmaken en gezellig met hem gaan mailen. Kijken of het nep of echt is en dan een afspraak plannen en dan voaila ziet hij mij met zijn tas en komt hij er niet meer in.

Deel Deze Pagina