wat zou jij doen

Discussie in 'De lounge' gestart door fiona1987, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zou je doen als je je man betrapt op een datingsite met een eigen account ??

1. relatie verbreken

2. nog een kans geven

3. weet niet wat ik zou doen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. adi

adi Niet meer actief

Meid, ik snap heel goed dat je laaiend bent geweest. Zou ik ook zijn, en ik zou ook een paar dagen flink boos zijn en hem heel goed vertellen hoe ik erover denk.

Maar zoals veel hier opschrijven om meteen zijn koffers te pakken, en daardoor de relatie en een kind op te geven gaat echt veeeeel te ver. Ik snap dat veel vrouwen uit eigen ervaring alle mannen als liegende hufters zien, maar als ik jouw stukken hier lees denk ik dat jouw vent wel meevalt.

Het is knap lullig wat ie gedaan heeft, maar hij heeft er spijt van en hij heeft het jou uitgelegd. Kijk, het was veel beter geweest als ie jou van te voren had verteld over die datingssite en dat jullie samen voor de lol een profiel invullen. Maar meeste mannen denken helaas niet zo ver vooruit, en denken niet dat ze ons met dit soort geintjes kunnen kwetsen.
    Dit is echt iets van mijn man ook gedaan kon hebben, en dan vooral als ie een avondje met zn vrienden aan de bier zit. Gewoon voor de lol kijken hoe ze in de markt staan, of of iemand van hun maten toevallig daar op zit of zo. Maar ik zou ook laaiend zijn als ie het niet uit zichzelf zou vertellen. Dus snap jouw reactie ook heel goed.

2. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ik heb hem ook zeker verteld wat ik vond en hoe ik me voelde ik ben er nog steeds mee bezig in me hoofd en dat weet hij en hij weet ook dat ik hem wel minder vertrouw nu maar dat komt wel weer het heeft even tijd nodig want het is bij mij heel hard aangekomen aangezien ik al zo onzeker ben over mezelf

Deel Deze Pagina