Hoi allemaal, ik heb de volgende vraag: zijn er zwangere vrouwen die innestelingsbloed hebben gehad en hier wat meer over willen vertellen? Zoals: - wanneer begon het (ongeveer)? - hoe lang hield het aan? - had je er buikpijn bij? - was het alleen bruinig of ook helder bloedverlies? - was het weinig of zijn er ook vrouwen die behoorlijk wat bloedverlies hadden en dachten dat ze (te vroeg) ongesteld waren geworden, maar toch zwanger bleken te zijn? Dankjewel.
Ik had 2 dgn oud bloed, precies vanaf de dag dat ik ongesteld moest worden dus dacht dat dat het was. De eerste dag was best veel, 2e dag minder en 3e dag niets meer. Omdat ik later in die week duizelig werd heb ik me getest, anders had ik gewoon gedacht dat ik maar heel kort ongesteld was! Ik ben 2x eerder zwanger geweest en toen had ik geen druppel bloed dus ga er niet vanuit dat je innestelingsbloed moét hebben! Ik begrijp dat je zwanger wilt worden? Ik heb de laatste 2x ovulatie-testen gebruikt, gelijk raak!
Ik heb met een week of vijf een bloeding van een paar dagen gehad waarvan de gynaecoloog zei dat het een late innestelingsbloeding kon zijn. Het was wel rood en het kwam in vlagen. Het was niet veel maar ik moest wel een verbandje gebruiken. Heb je hier wat aan?
ik heb in week 5 oud bruin bloed verloren en ik week 8 roze bleod maar dat was van de sex.... Ik had er geen krampen enz bij, ja goed de normale groeikrampen wel dan
wanneer begon het (ongeveer)? een week voor mijn nod. Ik keek hier niet van op. Had altijd een week voor nod bloedverlies. Nu was het alleen heel kort, en normaal heel de week door. - hoe lang hield het aan? Het was maar heel even. Was met naar de wc gaan, een keer afvegen. - had je er buikpijn bij? had de hele week voor mijn nod, krampen. Die bleven de eerste weken van mijn zwangerschap ook aan. alsof je elk moment ongesteld kan worden. - was het alleen bruinig of ook helder bloedverlies? Bij mij was het echt alleen maar bruinverlies/rozeverlies - was het weinig of zijn er ook vrouwen die behoorlijk wat bloedverlies hadden en dachten dat ze (te vroeg) ongesteld waren geworden, maar toch zwanger bleken te zijn? Ik kan alleen namens mijzelf spreken, het was heel weinig, en heel kort. Normaal gesproken de week voor mijn NOD de hele week door. Nu maar heel eventjes....Ik dacht er verder niets van hoor. Ik weet wel, heb er zelf ook veel informatie over opgezocht, dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verschillend is per persoon. Sterkte
@ Gonca - Bij mij begon het bij de 4,5 week - Ongeveer 3 dagen; al moet ik zeggen dat begon met alleen wat bruinverlies bij afvegen. Ik heb later deze dag een inwendige echo gekregen en toen werd het helderrood, dit hield dan nog zo'n 2 dagen daarna aan. Op de 3de dag was het al wat minder tot bijna niets meer. -Ik had er wel buikpijn bij, hetzelfde gevoel als dat je ongesteld zou gaan worden. Geen hevige krampen of iets dergelijks. - Bruinig en helderrood - Door de echo weet ik dat ik nog steeds zwanger ben. Volgens de gyn zag het er ook allemaal goed uit op de echo beelden, maar zekerheid kunnen ze je nooit geven helaas. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Groetjes
bij mij rond 4 weken, had al krampen en ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden, later ook 5 druppels bloed ofzo in mn broekje.. ik dacht nu zal t wel doorzetten. maar toen hield het weer op en daarna een test gedaan
Bij mij op dag 9, normaal op dag 11 of 10, dus voor mij was het ook niet raar. Dacht dat ik ongi ging worden, normaal ook een aanloop van een dag of 4 van heel weinig. Nu was het nog minder, echt maar 1 keer per dag voor 3 dagen alleen bij het afvegen. Alle maanden ervoor dacht ik aan innesteling, maar juist deze maand had ik zoiets van, nee joh, dat denk ik elke maand.. haha.. maar ja, was het dus toch dit keer. Met mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik het niet gehad.. Geen buikpijn, alleen wel het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden. Maar het is uitgebleven.
ik had 9 dagen na mn eisprong 1 veeg oud bloed. wel al 2 dagen daarvoor ongi krampen. Ook een hele duidelijk temp. dip.
Ik had precies een week voor mijn ongi bruin/roze verlies dat 4 dagen aanhield. Ik had wel een inlegkruisje nodig. Daarna droogde het helemaal op en heb sindsdien niets meer gezien. Een dag voor mijn NOD testte ik positief.
Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad, op 3+4 en 3+5, ik bloede toen twee dagen behoorlijk veel bruin en heel donkerrood bloed, en was eigenlijk overtuigd dat ik vroeg ongesteld werd. Maar op dag 3 was de bloeding gestopt, en een paar dagen later teste ik positief.
Ik had 22 maart mijn Ei, 2 dagen later heb ik steekjes gevoeld, onderbuik en onderrug. En dan sinds 31 maart, heb ik bruin en bloedverlies. Ik Twijfel nu heel erg, het lijkt niet op menstruatie. Ik heb op 2 april gestest, (kruidvat 2voor5) Hij was eerst negatief. En na 2/3 uurtjes, had ik een lichte streep. Is dit nu een indroogsteepje? Heeft kruidvat 2v5 indroogstreepjes?