hoi, ik heb een maand of 2 geleden de mirena laten plaatsen. geen problemen gehad, bij de echo zat het allemaal goed. vond het alleen raar dat ik zelf de draadjes niet kon voelen, maar vertrouwde op dat ding. nu sinds donderdag 'ongesteld' en continu aan het overgeven. heb de HA gebeld, die denkt dat ik zwanger zou kunnen zijn. ga zo (even wachten tot dochter wakker is) dus meteen een test halen, maar wilde even weten of hier meer mensen ervaring mee hebben?
Geen ervaring, maar ben wel benieuwd. Bij mij was ie verkeerd geplaatst en ben toen niet zwanger geworden.... Heb je al getest? Groet
net nog een test gehaald bij de ah, niet zwanger! nu maar even terug naar de HA om te kijken wat het wel is, maar wat een opluchting zeg.. had m niet voor niks laten plaatsen!
Hee, Ik heb soms ook van die vage symptonen, zere borsten, misselijk, meer trek, zere rug/buik. Ben nu 10 weken niet meer ongesteld geweest en heb de mirena in december '09 laten plaatsen.. Ook een test gedaan, maar daar kwam alleen een heel dun streepje op, en niet direct maar pas een uur later, dus dat is een indrooglijntje denk ik van de 2v5 euro. Lastig is dat vind ik hoor, dat je toch nog twijfels hebt terwijl je een mirena spiraal hebt. Maar goed, een "ongeluk" zit in een klein hoekje zeggen ze altijd. En ik ben er al zo huiverig mee omdat ik mn zoontje ook dwars door de pil heb gekregen !
mijn eerste is door het condoom gesprongen, 2e door de pil.. voel me nog steeds zwanger, dus ga deze week nog maar even een test doen. 3e kindje door een spiraal heen zou de hele boel mooi compleet maken zeg..
ik heb ook een mirena spiraal en ik voel de draadjes ook niet... ben ook al een week misselijk en niet echt lekker in mijn hummetje zou het aan het weer liggen???