wat zou jij doen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chickiedenise, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hmm...Ik zie dat er nu al heel veel reacties zijn geplaatst en dat de meningen een beetje zijn verdeeld. Om nu iedereen zijn reactie te beantwoorden, dan ben ik morgen nog bezig, maar zal hier even kort meepraten.
    Ik denk juist dat het meer dan 5 planten zijn, dit heb ik eerder ook aangegeven. Ze staan in 5 groepen verdeeld zo ongeveer en 1 groep ziet er niet uit als 1 plant.. Misschien dat ze zo staan, dat het net lijkt of het er 5 zijn, maar ondertussen ..als de wind er doorheen gaat dan zie ik een scheiding zeg maar, maar kan het niet precies tellen, ben geen wietplantexpert.
    Hij heeft al een paar keer in de bak gezeten die buurman en toen was zijn huis onbewoond maar hij woont er nog steeds.
    Ik ben er bang voor aangezien je het nu al een beetje kan ruiken, het erger wordt, vooral als de temperatuur omhoog gaat en die planten groter worden. Er staan hier ook elke dag criminelen voor de stoep die voor overlast zorgen die dat spul komen halen. Dat ben ik ook een beetje zat eigenlijk, vooral als mijn kindje op bed ligt en niet kan slapen door die overlast.
    Ik vind het ook nogal moeilijk om er open over te praten hier, omdat je maar nooit weet of er vrienden/ fam op dit forum zitten en me naam zichtbaar is.

2. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    volgens mij werd er niet goed gelezen wat ik heb geschreven,ik zeg niet dat als ze gaat praten met die buurman dat hij alles weghaalt,maar dan ben je in ieder geval als een normaal mens met hem omgegaan.dan hb je in iedergeval laten weten dat je last hebt.

Ik vind dat mensen eerst hun huis werk moeten doen voordat ze
    zomaar weer praten
    wiet is legaal in nederland,je wordt niet stoned van de plantjes alleen als je het rookt,de plantjes stinken niet zo heftig zeker niet als het er maar 5 zijn

ik bedoel er zijn zoveel planten die stinken maar omdat dat geen wiet is zouden mensen dat eerder tolereren.

en ja drugs is drugs maar als iemand een wijntje drinkt hoor je niemand
    te veel van iets is nooit goed en dat geld ook wiet maar wat een kortzichtigheid zeg hou op schei uit

enne geloof me die man dealt niet zou niet gaan hoor met zo weinig plantjes.

3. toefje

toefje Niet meer actief

wij zijn nu verhuisd maar hadden ook een alleenstaande buurman met wiet planten,
    Wij zijn gewoon naar hem toe gegaan.
    Hij vond het geen probleem om weg te halen.
    ]
    Hij zei dan zet ik ze nu wel op me werk neer.
    hij zei ben blij dat je gewoon naar me toe bent gekomen.
    beter dan meteen ruzie en zo
    hij blij, wij blij

4. Chickiedenise

Hoe weet jij nou of hij dealt ja of nee, sorry maar vind dit echt een stomme uitspraak. Ik zie het toch zelf dat er elke dag wie wordt gehaald door meerdere personen.
    En het is inderdaad wel zoals velen zeggen, als ik het eerst zo ga proberen met hem te praten, en dat werkt niet en ik bel alsnog ...dan weet hij dat ik het ben en zit ik met de gebakken peren. Misschien dat ik het even zo laat en mochten ze heel groot worden en flinke overlast geven, dat ik het dan meld.
    En zoals ik ook al zei, zijn het waarschijnlijk meer dan 5 planten.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het nog knap dat hij ze zo weet te telen in zijn eigen achtertuin, echt lang zullen ze er nog niet staan neem ik aan aangezien 3 kwart van het jaar die planten helemaal niet kunnen overleven in dit klimaat.

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    je zei met al dat je geen wiet expert bent en ik weet wel wat er van af en als die plantjes daar nog in volle groei zijn kan hij niet eens dealen want er moeten toppen aan komen en diie moeten eerst drogen neem aan dat hij niet zeiknatte toppen gaat verkopen want dat heeft geen nut.heb je ook daatwerkelijk gezien dat mensen hem geld geven ervoor?
    want anders heb je nog geen poot om op te staan

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik begrijp meteen waarom je je soms zo aangevallen voelt.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Meid! Jij weet wel beter!
    Dus doe wat jou het beste lijkt.
    Helemaal als hij al een paar keer in de bak heeft gezeten, is het vaak neit het lekkerste volk.
    Een collega van mijn vriend heeft ook een tijd gedealt, en dat was in hele planten, maar ook kleinere porties.
    Dus ik geloof je zeker wel.
    Wie weet heeft die vent in zn schuurtje of op zolder nog een hele plantage staan.
    Ik zou er niet naast willen wonen!
    Bah!

9. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    huh!!!! voel me niet aan gevallen hoor :)

en nee mensen ik blow niet!

10. Chickiedenise

Ja ik geloof best dat hij in zijn schuur nog meer heb. Woon hier ook niet meer zo graag..er is trouwens al 1 hele plant weg. waarvan er nu dus nog 5 gedeeltes over zijn.

11. Chickiedenise

Hier ga ik maar niet op in.

12. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hmmmm;)

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    hahaha:D

14. Chai

Chai Niet meer actief

Persoonlijk vind ik die lucht heerlijk, komt misschien omdat ik in hartje Amsterdam ben opgegroeit...

Ik zou me er niet mee bemoeien eigenlijk, wat nou als hij vieze vuilniszakken buitenzet of gaat zitten paffen?
    Daar valt toch ook niks aan te doen dan?

Groetjes

15. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam

zo echt he amen zeg hej

kijk de overlast van de mensen dat is gewoon wel heel erg vervelend die voor de deur staan

16. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam

:D:Dwaarom lach jij:D:D:D:Dhihi

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Om je reactie op TS, over dat berichtje van Aszz. Dat er mensen zijn die dat serieus nemen van Aszz....

18. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    jaaaa echt he is toch duidelijk dat ze een grapje maakt maar ja de humor is ver te zoeken hier.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Moeilijk hoor wat je moet doen. Zoals jezelf zegt: Ga je praten en hij luistert niet, kun je moeilijk anoniem bellen want dan weet hij gelijk dat jij het hebt gedaan.

Dat hij in de gevangenis heeft gezeten en vaak criminele mensen aan zijn deur, lijkt het me ook niet een echt fijne persoon waar je even heen gaat om te babbelen.

Tevens hoeft het niet alleen wiet te zijn waarin hij dealt, voor hetzelfde geld staat zijn huis vol andere rotzooi. Dus je kunt echt niet zeggen dat hij niet dealt omdat het te weinig plantjes zijn...

Dus ik zo goed afwegen wat je beter kunt doen: bellen of een telefoontje ;) en volgens mij weet jij het wel.

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als ze er al in handelen zijn het denk ik ook wel meer als toegestaan. ik zou ook zeker bellen. behalve de lucht lijken me die mensen steeds aan de deur ook niet echt fijn.

Deel Deze Pagina