Nieuw op dit forum!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Heddy, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Heddy

Heddy Nieuw lid

Nov 15, 2010
    2
    0
    0
    Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb wel al veel gelezen. Hieronder in het kort mijn verhaal:

Op 16 augustus 2010 ben ik gestopt met de pil. Na 44 dagen werd ik voor het eerst ongesteld. Zit nu inmiddels op dag 47 en nog niets te bekennen. (heb wel een test gedaan vanmorgen maar helaas negatief)

Wel heb ik zaterdag en zondag (vandaag maandag) wat roze afscheiding gehad. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Ik kan 's nachts slecht slapen, rommelige harde buik, heb zware benen en met vlagen misselijk (maar niet overgeven). Sinds vanmorgen geen roze afscheiding meer te bekennen, afscheiding is sowieso niet meer zo dun, rekbaar en slijmerig.

Door dat mijn cyclus zo lang is weet ik dus ook niet wanneer mijn eisprong is geweest. Wel hebben we de afgelopen tijd om de 2/3 dagen sex gehad.

Wanneer kan ik nu een (nieuwe) test gaan doen? Ik weet even niet meer wat ik moet doen?

Even terug in de tijd... toen ik 16 jaar was is mijn menstuatie opgewekt. Ben hierna 3x zelf ongesteld geworden. Vervolgens stopte alles weer. Ongeveer een half jaar daarna ben ik aan de pil gegaan. Omdat mijn cyclus nu zo lang is weet ik ook niet of dit ooit anders gaat worden.

Ik weet dat we nog niet zo lang bezig zijn met zwanger worden maar wordt gek van al die vragen die er door mijn hoofd spoken.

Hoop dat iemand mijn verhaald herkent en eventueel wat tips kan geven....

Liefs,
    Heddy

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi meid

ik zou gewoon over een week weer een test doen je weet het nooit!
    en als je cyclus nog nooit normaal is geweest zou ik beginnnen met tempen en ovulatietesten te doen dan weet je precies of je wel of niet een ei sprong hebt.
    en na een jaar proberen en je bent nog niet zwanger dan kun je bij je ha even vragen en misschien dat je dan een verwijsbrief krijgt. misschien kun je zowiezo even bij je ha vragen!

liefs

3. Heddy

Heddy Nieuw lid

Nov 15, 2010
    2
    0
    0
    Hi meis,

Dank je wel voor je reactie!

Inderdaad volgende week nog maar een keertje testen! Het is alleen zo lastig dat ik niet weet wanneer ik ongesteld moet worden...

Ga zeker aan de slag met ovulatietesten!

Liefs

4. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

Aug 7, 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi Heddy,

Het lijkt mijn verhaal wel, ik zit weliswaar op dag 40 maar nog niet ongesteld. Ook alleen maar negatieve testen. Wel aan opgezette buik, menstruatiekrampen, witte afscheiding, grote borsten en af en toe misselijk..

Mijn cyclus is ook onregelmatig. Gek word ik ervan soms, want wachten is niet mn sterkste kant..
    Volgende maand aan de gang met ovu testen als ik eindelijk ongesteld wordt!

Share This Page