draagdoek

Discussie in 'Verzorging' gestart door noa80, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een tricot-slen draagdoek, maar durf mijn zoontje er niet in te dragen. Ik heb de doek al gekocht toen mijn dochter (inmiddels 3 jaar) net geboren was, maar ook haar heb ik er nooit in durven dragen.

Vandaag de doek weer eens van zolder gepakt, met behulp van you tube filmpjes de doek geknoopt en geoefend met een grote pop van mijn dochter, maar ik ben nog zo aan het klungelen dat ik het gewoon niet aandurf om met mijn zoontje te doen.

wie heeft er tips, het lijkt mij zo fijn om hem te kunnen dragen en mijn handen vrij te hebben.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Even zoeken op draagdoekconsulenten :)

Er zijn er genoeg die voor weinig of niks prima kunnen uitleggen aan de hand van een foto of je het goed doet of niet :)

3. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Kijk even op het dragen en voeden forum. Misschien is er iemand bij jou in de buurt die je kan helpen!

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Waar woon je? ( mag het ook pb-en)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    idd, waar woon je?

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik woon in heerhugowaard

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat lukt er niet aan of wat durf je niet? Als je de doek gewoon omknoopt zoals op dit filmpje rekbare draagdoek - YouTube dan kan het niet mis gaan toch? Hele volksstammen dragen hun kindjes! Probeer het eens met je man of vriendin erbij, of juist alleen voor de spiegel met youtube aan. Als je kindje erin zit ( Altijd rechtop, buik tegen buik, met een rekbare doek het kindje NOOIT op je rug dragen. Kindje niet liggend of met het gezichtje naar voren dragen. ) buig je voorzichtig naar voren en je zult zien... 't zit als een huis! Strak knopen hoor! De doek hoort aansluitend om je heen te zitten en dan moet je je kindje er nog in doen.

8. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Ik vond het in het begin ook eng, ik was bang dat ik hem zou laten vallen bij het erin stoppen. Dus daarom samen met mijn vriend gedaan, zodat hij hem op zou kunnen vangen indien nodig. Ik heb hem er ook nog wel eens zittend op de bank in gedaan, vond ik ook minder eng.

Deel Deze Pagina