Hallo allemaal, ik ben voor de 2e keer zwanger! De 1e keer ben ik totaal (schrik niet) 33 kilo aangekomen! Ik woog voor de zwangerschap 65 kilo bij 1.75m, dus een normaal postuur. Binnen een jaar was ik de 33 kilo kwijt en woog zelfs minder (63 kilo). Inmiddels ben ik een paar jaar verder (1e is nu 3,5 jaar oud) en zit ik weer op 65 kilo. Deze keer wil ik niet zo zwaar worden omdat het gewoonweg ongezond is om zoveel aan te komen en weer kwijt te raken. (Ik heb er trouwens wel van genoten, want ik heb toen echt gegeten waar ik zin in had!). Ik ben nu 12 weken zwanger en 2,5 kilo aangekomen. Ik ben nieuwsgierig naar het gewicht van de andere mama's, zodat ik kan zien hoe ik qua gewicht ga nu. Hoe zwaar waren jullie met 13 weken/20 weken/30 weken/40 weken? Ik ga trouwens niet lijnen, sterker nog, ik snoep alweer aardig wat. Daarnaast eet ik heel gezond. Ik ga er geen gewichtstrijd van maken, want ik wil lekker genieten van de zwangerschap. Ik ben geen type om maar 6 kilo totaal aan te komen. Dat wordt minimaal 12 kilo!
van mijn eerste zwangerschap weet ik ut niej meer precies maar was in totaal 21 kilo aangekomen.. nu ben ik bijna 12 weken en ben 1 kilo aangekomen..
Ik woog voor de zwangerschap rond de 70 kg, ben 1,83m. Na 10 weken was is 73 kg, toen ging het snel.... Aan het einde was het 90 kg Vorige week voor het eerst op een weegschaal gestaan bij mijn moeder. (heb er zelf geen) Ik weeg nu 75 kg, niet slecht al zeg ik het zelf! Maar die buik, pffffffff...... Groetjes, Mirelle.
Ik heb geen idee wat ik voor mijn zwangerschap woog Ik denk ergens tussen de 57 en 62 kilo bij een lengte van 1.70m. Normaal/slank postuur. Ik ben wel al aangekomen maar hoeveel..? Geen idee. Ik denk al best veel, kilo of 3 wel.. Ben ook niet gewogen bij de vk, of doen ze dat sowieso niet meer? Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik aardig ga aankomen want ik ben dol op patat en de mac. En de mac is 3 minuten bij ons vandaan.. Maar ik probeer me in te houden! hihi..
hier wegen ze elke controle. was vorige keer 2,5 erbij. morgen mag ik weer op controle en ik vermoed weer iets er bij te hebben. het is me verder schijnbaar niet aan te zien. maar mijn buik is dan ook niet abnormaal dik. Ik had wel al meer bij te zetten 1.70 mtr en 100 kg
27 weken zwanger en 3.5 kg aangekomen terwijl ik eruit zie alsof ik 20 kg ben aangekomen haha. Ik hoop toch niet boven die 10 kg uit te komen aan het einde van mijn zwangerschap. Alles wat erbij komt moet er ook weer af zullen we maar denken en voor de baby (en alles erbij) is 10 kg prima. Het word iets anders wanneer je vocht gaat vasthouden of dat je je te buiten gaat aan eten. Dat laatste is een eigen keuze. Scheelt ook dat ik van mijzelf niet echt superslank ben maar ook geen overgewicht. Magere/ hele slanke mensen zullen ook wel meer aankomen denk ik.
Ik ben nu in totaal 11 kg aangekomen. Volgens mijn gyn is het het beste als je in totaal tussen de 12 en 15 kg aankomt. Dus ik denk daar nog wel binnen te blijven met nog maar 6 weken
Hallo, Ik ben met Keanu 17 kilo aangekomen en ik woog 59 kilo. en ik was nu ongeveer 60 kilo en zit nu op de 63 kilo en ben wel inverwachtig van een twin.
Ben 21 weken. En was in begin 6 kilo afgevallen. Die zit er al weer aan.. Als ik van m'n gewicht uit ga voor ik zwanger was dan ben ik.... ehm ehm... 7 kilo aangekomen.
De vorige zwangerschap wasik totaal 18 kg aangekomen nu zint ik rond de 20 weken en heb er alweer 5 bij Ach ja alles voor het goede doel.
Ik woog voor de zwangerschap 63,5 kilo bij een lengte van 1.68 en ben nu 15 weken zwanger en weeg nu 62,5 kilo. Een kilo lichter geworden dus. Ik zou het toch wel leuk vinden als er binnenkort wat bijkomt!
Pregnantlady schreef: Scheelt ook dat ik van mijzelf niet echt superslank ben maar ook geen overgewicht. Magere/ hele slanke mensen zullen ook wel meer aankomen denk ik. _________________ Volgens mij maakt dat niet uit hoor! Mijn moeder en schoonmoeder zijn ook alle twee erg slank en kwamen ook niet veel aan! Ik had voor dat ik zwanger werd een normaal figuur en ik ben zelfs uiteindelijk 30 kilo aangekomen Ik hielt heel erg veel vocht vast! Uiteindelijk ben ik 40 kilo afgevallen en ben nu ook slank! Mijn nicht is stevig en kwam ook heel erg veel aan, ook door vocht! Dus denk zelf niet dat het uitmaakt ! Groetjes!
Met 15 weken is er bij mij nu 3,5 kilo bij. Volgens de vk heel normaal aangezien je 2 liter meer bloed hebt en mijn borsten al enorm gegroeid zijn. Maar probeer wel er een beetje op te letten dat ik niet al te veel aan kom. Want tsja het moet er ook weer af he!
Gevoelig onderwerp! De laatste keer bij de gyn woog ik 67kg, dus bijna 20 kg aangekomen. Straks weer controle, dan zal ik weten hoe het nu is. Had ook wel enorm opgezwollen voeten en benen toen, kan dat ook iets aan het gewicht doen? Ik hoop dat ik mijn kilo's snel zal kwijt zijn! Maar moet toegeven dat ik alles heb gegeten waar ik zin in had (wat toegestaan is natuurlijk!) en dit zal weer voorbij zijn binnenkort..