Naar aanleiding van een ander topic , open ik deze. Na onderzoek is gebleken dat heel veel mensen een vuurwapen of messen ik huis hebben. Wat heb jij naast je bed liggen voor het geval van inbraak / zelfverdedeging? Wij hebben zelf een ijzerenstok een zwaarden in huis.. (legaal!)
Ik heb mijn twee honden langs mijn bed liggen....vraag me alleen af of ze ook echt iets zouden doen.....in het donker zien ze er wellicht heel eng uit hahaha..
Ehh, ik heb een doosje tissues naast mn bed en de foliumzuurtabletjes Heb verder geen wapens ofzo bij de hand, denk dat de honden wel genoeg afschrikken
Naast mijn bed ligt een speen en mijn wekker. Wapens heb ik niet nodig. Heb zwarte band taekwondo, dus red me wel
mijn man aan de ene kant en aan de andere kant mijn zoontje (omdat ie anders helemaal niet meer slaapt)
Wist niet dat sommige van jullie mannen NAAST het bed lagen, die van mij ligt er altijd in, naast mij
Naast mijn bed liggen 2 kussens, meer niet. We hebben 2 honden die de boel bewaken en al 2x heeft dat een inbraak kunnen voorkomen.
uuuh een voedingskussen en een dik stuk rubber slang van ongeveer 40 cm <--- tegen inbraak he ( niet dat er andere dingen gedacht worden) hahahaha groetjes van Ramona
Op hem zitten! Wat een idee......kilo's genoeg! Die staat NOOIT meer op :-D *wil mijn man daarom geen vieze dingetjes meer doen?* Oh, das een ander topic