het is al een tijdje geleden dat ik wat op het forum schreef. Ik ben op zoek naar hulp en aangezien iedereen hier altijd zo lief geholpen wordt, dacht ik; ik gok het er eens op. Ik ben bezig met een opleiding tot kindercoach en daarvoor moet ik een aantal ouders een paar vragen stellen. Ik zoek ouders met 1 of meerdere kinderen in de (bijna mag ook ook) basisschoolleeftijd. Het gaat over jouw (visie op) opvoeding, kleine verschillen tussen ouders en wat je als ouder (on)aanvaardbaar gedrag vindt. Daarnaast heb ik nog een paar vragen over gedrag dat je kind af en toe vertoont dat voor moeilijkheden zorgt. Een klein probleem, of onaanvaardbaar gedrag (in jouw ogen) Ik kan de vragen per pm of per mail sturen, net wat je fijn vindt. Dus... heb je een half uurtje over en wil je me op weg helpen... dan heel heel erg graag!
Oh super! Jullie zijn fantastisch. Ik ben nu op m'n werk, maar ga er vanmiddag even voor zitten en verstuur ze dan. Dankjewel alvast!
Wauw wat veel reacties! Ik ga NU de laatste berichten sturen en dan heb ik voldoende reacties. Super bedankt allemaal. Echt! Heel fijn.