dit vermoeden heeft mijn vriend weleens gehad. Dat ie gevoelens had voor mij. Maar geen idee of het zo is.
Dit zou een goede reden kunnen zijn waardoor hij niet kan zeggen waarom hij jullie niet meer ziet. Meteen helemaal niet meer en negeren gaat wel wat ver..
Dat er wat aan de hand is is wel duidelijk, en voor de buitenwereld kan hij “leuke” foto’s plaatsen/of onder dwang. Ik vind het een vreemd verhaal.. ook als hij alleen thuis slaapt wat doet hij dan allemaal zo hele dag op werken na.. heeft ie foute vrienden, is hij ergens bij betrokken geraakt en beschermd hij jullie nu door contact af te weren.
Ik zou die spullen enzo even niet benoemen. Alleen zeggen: je zegt dat ik niet weet wat er speelt en dat klopt, dat weet ik niet. Maar wij maken ons zorgen om je. Wat er ook speelt, kan je ons laten weten wat er is, zodat we na 7 jaren hechte vriendschap niet in het ongewisse worden gelaten?
Ik zou heel makkelijk zijn.. Een datum en tijd mee geven dat het dan weg is en zo niet, ik daar zelf voor zorg. En dan is het pech.
Update: Zaterdagavond appte die ineens Of het goed was dat ie zondag kwam. Zondag middag heeft ie op zijn manier, dus met weinig woorden uitgelegd dat ie behoorlijk met zichzelf in de knoop zat/zit. We hebben er kort over gepraat aangezien die het er zelf niet over wilt hebben, maar hij wilde ons er ook niet mee lastig vallen. Heb hem duidelijk gemaakt dat ie het altijd bij ons kwijt kan en dat het prima is als die dat niet wilt, maar dat het voortaan wel fijn is als die even laat weten dat zijn hoofd er niet naar staat om langs te komen of te appen etc, zodat wij tenminste weten waarom die ineens zo doet.