test gedaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sarodo, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Heb vanmiddag een test gedaan. Heb 2 streepjes maar is heel heel heel vaag. Durf nu niet te geloven dat ik misschien zwanger ben :oops:

weet dat er meerdere zijn die een vage zwangerschapstest hebben hoe is dat bij jullie afgelopen waren jullie wel of niet zwanger?

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Laat eens een foto zien! Ben erg benieuwt!

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Vage streep is ook een streep!
    Had ik ook!
    (zie banner voor resultaat)

4. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Misschien kun je je test laten zien :) is makkelijker oordelen. Ik had zelf de eerste test ook een heel vaag streepje dus alles kan.

5. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    nou ben net aan het fotograveren geweest krijg het niet voor elkaar. :oops: Overbelicht dan weer niet zichtbaar.

Een moeder van een van mijn oppaskinderen was er net en daar heb ik de test aan laten zien die zged dus ook een lijntje hoe vaag an ook is een lijntje 8) Morgen of overmorgen doe ik hem opnieuw IK WIL EEN DIKKE LIJN

6. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Ik had in eerste intantie ook een heeel vaag lijntje, zelfs met een ultra test, dacht dat het niet waar zou kunnen zijn maar zie mijn banner!

7. casedy

casedy Actief lid

25 feb 2007
    256
    0
    0
    hoi hoi

een streep is idd streep.
    anders staat er helemaal niks.
    ik had dat ook.
    heb toen de digitale test van clearblue gekocht.
    Toen kon het niet missen dan komt er gewoon zwanger of niet zwanger te staan.

8. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ja had ik ook!
    clear blue digitale test neemt je onzekerheid weg!

9. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Jullie hebben positieve ervaringen met clear bleu die ik dus niet heb :( Ik heb altijd negatieve testen bij clear bleu terwijl ik al wel 3 kinderen heb. Bij de jongste heb ik nog nooit een positieve test gehad welke test ik ook deed :( Dus dit was voor mij vanmiddag een verrassing want gaf de moed al een beetje op. :oops: en ben nog niet eens zo lang bezig.

Ik lees op dit forum veel verhalen over hoe lang mensen al bezig zijn met zwanger worden en dat er medische hulp bij nodig is. ik vind die vrouwen zo sterk 8) Ik hoop dat iedereen snel zwanger word/is en dat mijn vage test een echte positieve is :oops:

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @sarodo: hoe wist je dan dat je zwanger was bij je jongste? Ben ik heel benieuwd naar! (heb zelf zulke rare cycli de laatste tijd dat dit me erg interesseert ;) )

11. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Dat is heel raar gegaan. ik was al bijna een half jaar niet ongesteld geweest. Testen waren altijd negatief. In december ben ik toen naar de huisarts gegaan. Mijn eigen huisarts had toen vrij en ik kreeg er een in opleiding. Heb daar 20 minuten met de benen gespreid gezeten. Helaas dacht ze hardop en zei dat ik een gezwel in mijn baarmoeder had zitten. Het was een chaos binnen. Een uitstrijkje gemaakt en 14 dagen wachten op de uitslag. Net na kerst de uitslag gekregen ik had geen kanker. 8) Maar wat ik wel had wisten ze ook niet. Miojn eigen huisarts heeft meteen een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog 18 januari 2005 kon ik daar terecht. Inmiddels veel klachten erbij gekregen. Geen kwartje viel er bij mij want dat ik zwanger was dat was uitgesloten na zo'n lange tijd geen menstruatie. Verhaal verteld aan de gyn en die had alleen maar een lach om zijn mond. Irriteerde me daar an maar ach... Hij wilde ook graag een inwendig onderzoek doen bij mij of ik daar problemen me had/ Niet dus ik wilde gewoon ongesteld worden en de oorzaak weten waarom ik zo lang niet ongsteld werd. Hij onderzochgt mij en zijn lach werd alleen maar groter. Of hij ook een inwendige echo mocht maken? Ja joh lig er nu toch al. En toen kwam er een piep klein babytje in beeld. 8 weken zwanger. Bleek de chaos in mijn baarmoeder in december een innesteling geweest. Het is niet iets wat veel voor komt zwanger worden na zo'n lange tijd geen menstruatie. Maar goed ik was dus wel zwanger en de testen die ik daarna heb gedaan waren allemaal negatief. Ik wilde graag een positieve test hebben om te bewaren. Maar helaas nooit een postieve test gekregen ook niet na de uitslag in het ziekenhuis.

Heel verhaal maar mijn zoontje is alweer 2.5 jaar.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sarodo: jeetje, wat een verhaal! :confused: En wat een prachtig einde! Maar wat raar dat dat op geen enkele test zichtbaar werd! Ook niet met een bloedtest dan of een gewone van de ha? Geen wonder dat je je test nu niet zo vertrouwt! Maarreh...al is het streepje nog zo licht, reken toch maar op extra gewicht! ;)

13. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Vanmorgen nog een test gedaan die was negatief. :cry: Wat ben ik nou? wel of niet zwanger? was de test gisteren positief en waarom vandaag weer negatief :cry: Voel me wel zwanger :oops:

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    da's raar. Over een paar daagjes nog maar eens proberen? En zonder ongi volgende week maar eens naar de ha dan? Succes!

15. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hoi Sarodo,

Was het hetzelfde merk test die je hebt gebruikt? Anders was de eerste misschien gevoeliger. Het komt natuurlijk ook wel voor dat je een paar dagen zwanger bent en dat het dan al misgaat... Kan nog alle kanten op. Maar hoe licht het streepje ook is, dat maakt niet uit! Een streep is een streep! Er zijn ook zat vrouwen die pas na een paar weken een positieve test krijgen, dus zolang je niet ongesteld bent moet je hoop hebben!

Succes meid!

16. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Heb bij de verloskundige hierover mijn vraag gesteld en die zegd dat ik niet zwanger ben :cry: :cry: :cry: Deze test komt bij de schlecker vandaan. Resultaat moet je binnen 10 minuten aflezen en dat heb ik na 8 minuten gedaan. Volgens de verloskundige moet het je het resultaat binnen 1-5 minuten aflezen. Morgen huisarts maar bellen want kan wel janken......

17. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    straks naar de huisarts om 10.40 uur. hoop dat ik dan weet wat er met me is...

18. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    bij de huisarts geweest. ik ben niet zwanger :cry: :cry: :cry: :cry: mag nu naar de gyneacoloog.Baarmoeder is wel vergroot :(

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jeetje wat sneu.... "Gelukkig" mag je wel naar de gyneacoloog. Ik hoop dat ze gauw ontdekken wat er aan de hand is en dat ze er iets aan kunnen doen.

In elk geval een knuffel van mij.

20. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een verhaal zeg, hopelijk krijg je bij de gynaecoloog duidelijkheid over wat er aan de hand is. Heel veel succes!

Deel Deze Pagina