Wat zou jij er voor betalen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hij staat nieuw op marktplaats voor rond de 179. Zou hem aanbieden zonder kleden etc en dan rond de 125,-

2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

#22 Brightness2013, 13 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2014
    Weetje wat het ook is. Meeste mensen (lijkt mij) die op mp een box kopen, kijken niet naar het merk ofzo.. willen gewoon voor een spot prijsje een mooie box.

En eerlijk is eerlijk, ik kon het merk niet eens:) maar dat ligt eerder aan mij denk ik haha.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ken het merk wel, zijn mooie degelijke boxen!

Wij hebben zopas een TWF box met lade 2dehands gekocht
    100 euro voor de box met matras, 2 hoeslakens & 2 boxkleden bij
    Kwam allemaal v/d babydump en nieuwprijs was toch minimum al een 300 euro
    Wel al 2 jaar oud & 1 jaar gebruikt

4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.271
    417
    83
    Zou er niet meer dan 100€ voor geven. Het is tweede hands....

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Idem hier.

Zal nooit 200 euro uitgeven voor een box.
    Staat genoeg op mp voor een goede prijs. Dus je zal net iemand moeten treffen die zoiets zoekt en dus wel belachelijk veel geld voor een box wil neerleggen.

Mij niet gezien.

6. Astre

Astre Niet meer actief

Ik zou er maximaal 100-125 euro voor geven.

Als ik meer zou willen besteden dan koop ik liever een nieuwe box.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ligt er een beetje aan. Als ik echt opzoek zou zijn naar dit model en het de keuze zou zijn nieuw tegen de volle prijs of via mp dan zou ik er best nog wat voor over hebben. Maar er zijn ook mensen opzoek die weinig te besteden hebben en gewoon zoeken naar een goedkope box.

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Thnx meiden! Ik ga hem voor €150 excl. spullen erbij op marktplaats zetten. En dan even komen hoe er op wordt gereageerd.

Het is een hele degelijke stevige box van zware kwaliteit.
    Ik moet eerlijk zeggen dat als ik had geweten dat m'n dochtertje er niet in wilde en ik hem alleen gebruikte als een xxl wieg, dan had ik ook een goedkopere gekocht.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zou hem indd eens voor 150,- exclusief de rest van de spullen zetten. Ik heb altijd heel veel geluk met MP, gewoon proberen! Heb alles altijd voor de prijs die ik wil verkocht. Ik zou 'm anders bewaren hoor! Zou 'm echt niet voor 100 weg doen.

Ik heb deze box ook, ook van de Babypark :D

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zou er ook bij zetten idd bieden vanaf en dan een vraagprijs hoger als je eigenlijk wilt. zo had ik laatst ook een speelding voor buiten war ik nog 2/3 van de prijs dieik er voor betaald heb voor gekregen heb. er is altijd wel iemand die het er wel voor over heeft,. en zo net weggeven kan altijd nog. als hij niet in de weg staat tenminste.

dat is ook de reden dat wij onze babykamer nog hebben. de mensen wilden er echt niks voor betalen terwijl het ene kwaliteit ding is massief hout ed. maar voor wat ze wilden geen had ik niet eens een nieuwe kast voor mijn kind dus ik heb de kasten geschilderd en ledikant op zolder gezet. die geef ik wel een keer aan iemand die hetn iet breed heeft

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Wauw, wat een hoop geld voor een box! Ik zou echt nooit van mijn leven meer dan 50 euro voor een tweedehands box uitgeven. De mijne (niet van een speciaal merk geloof ik) heb ik ooit tweedehands via MP gekocht voor 25 euro en hoop ik nu te verkopen voor 15-20 euro. En dat vind ik meer dan genoeg voor een veredelde speelgoedopslagplaats ;)

12. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Als hij nieuw en dus niet tweedehands op marktplaats te koop staat voor 179 dan vind ik 150 teveel voor een 2e hands ookal ziet hij er goed uit.

Dat scheelt dan maar 30 met de nieuwprijs en dan zou ik hem net zo goed nieuw kopen.
    2ehands kopen moet voor mij wel de moeite waard zijn,dus zou er 100 voor geven. Dat is meer dan de helft van de nieuwprijs. ( 179 op mp)

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

... ik zou niet eens 150 euro voor een nieuwe box uitgeven. :)
    Wat een geld !!

14. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik heb voor mijn babyspullen (4 jaar oud, gebruikt door 2 kids maar in zeer goede staat) 1/3 van de nieuwprijs gevraagd en gekregen. Dit gold voor zowel de kinderwagen, babykamer als autostoeltjes.

Bij jou zijn de spullen veel nieuwer en door 1 kind gebruikt (denk ik?) dan zou ik de prijs op bieden vanaf de helft van de oorspronkelijke prijs doen (denk ik). Bieden vanaf 150,- of 175,- ofzo. Wel erbij zetten hoe oud/jong t nog is en de goede of uitstekende staat.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als je deze box voor een goede prijs wilt verkopen, moet je er rekening mee houden dat je een zeer beperkte groep probeert te bereiken. Een groep die veel geld uitgeeft en dat dus ook te besteden heeft. En het is maar de vraag of die groep via marktplaats hun babyspullen aan gaan schaffen....

Mijn ervaring op dit moment met MP is dat je blij moet zijn als je nog iets voor je spullen krijgt. Ik heb een nieuwe meegroeistoel van Tiamo erop staan (nieuwprijs 60 euro) en het hoogste bod ligt op een tientje....
    Houd er dus rekening mee dat je voor veel lager zult (moeten) verkopen dan je eigenlijk wilt. Maar beter er nog iets voor krijgen dan dat ie ongebruikt op zolder staat en helemaal niets meer oplevert, zou ik denken.

16. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL

Dan behoor ik tot die groep :D
    Want ik heb precies dezelfde box via mp zgan gekocht. Bijna alle babyspullen nieuw, maar €300 voor een box vond ik net iets te veel van het goede. Overigens heb ik weken zitten azen op zo'n box en duurde het een tijdje voordat ik beet had (weinig aanbod en meer kapers). Volgens mij heb ik €125 betaald. Die kerel vertelde wel dat hij na mijn telefoontje nog heel veel meer reacties had gehad met soms nog betere biedingen. Ik zou dus op €150 inzetten, kun je altijd nog iets zakken...

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tegenwoordig moet je echt geluk hebben dat iemand net zoiets zoekt en er een goeie prijs.
    Bij mij valt t echt tegen de laatste maanden.... helaas.
    Babyspullen verkopen bijna niet of voor zoooo weinig.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk dat iemand die zoveel voor een tweedehands box over heeft hem liever nieuw koopt.

19. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Het is net zoals IS88 zegt, je wil maar net deze hebben.

Ik weet ook altijd precies wat ik wil. Daar zoek ik ook altijd naar.
    Ik pieker e niet over om hem voor €100 te verkopen.
    Dan berg ik hem liever op in de kelder.

20. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Dat verbaast me niets. Als je iets specifieks hebt, is je doelgroep misschien niet groot, maar die mensen weten wel wat iets waard is. En dat is ook wel weer eens leuk.

Deel Deze Pagina