afgelopen woensdag ben ik naar het theater geweest naar club melchior dat is een nieuwe show van de jongens van de lama,s. is hier ook iemand daar een keer heen geweest? ik vond het in ieder geval geweldig. iets anders dan de lama,s, maar net zo leuk. was weer een tijdje geleden dat ik naar het theater bent geweest . ben met een vriendin geweest en mijn man paste op de kids dus lekker een avondje eruit geweest en enorm gelachen heerlijk.
Ja ik ben geweest!!! Geweldig!! Mn vriend en ik hebben heerlijk gelachen, vooral om Tijl in zn 'dik'pak Echt een aanrader!
haha ja leuk he en dan ook nog op rolschaatsen. ik vond het ook heel leuk dat ze toch ook improvisatie deden. bij de lama,s zaten wij meestal in het midden en nu bij club melchior eindelijk eens een keer vooraan gezeten. waneer ben jijn geweest en waar? ik ben afgelopen woensdag 31 maart geweest in rottedam.
was helemaal lyrisch van de lama's ging naar heel veel shows toe en ook de tv opnames. Toen kwamen ze met budget tv. wat een onzin vond het zo'n afknapper. Is dit dan wel leuk? Is het te vergelijken met de lama's?
Ben ook wel eens bij de Lama's geweest, was ook erg leuk!! We zaten toen ook vooraan en er werd ons van alles gevraagd, bibber! Nu zaten we wel een beetje achterin dus konden we het wel wat minder goed zien allemaal. Wij waren in januari heen in Hoorn.