ervaring met thudguard stoot helmpje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pally, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pally

pally Niet meer actief

Hai Hai mijn mini staat en loopt langs dingen. Maar ze valt nog heel veel op haar hoofdje.
    Heeft iemand ervaring met zo'n stoot helmpje?
    Groetjes

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Niet met dat helmpje maar mijn zoon heeft een redressiehelm gehad ivm afplatting hoofd en ik kan je vertellen dat hij zo aan de helm was gewend dat het daarna heel moeilijk was om zonder helm verder te gaan omdat hij gewend was dat niks pijn deed. Kun je niet beter leren hoe t kan zonder pijn te doen of erachter blijven lopen zeg maar om op te vangen? Is nu moeilijk maar anders krijg je dezelfde problemen als je stopt met de helm

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou het echt niet doen ze moeten het leren ene met helm leer je ze dat ze kunnen stoten echt niet handig als de helm daarna af gaat

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoor er nou eenmaal bij! Tip: vsm arnikind stoten en vallen gel!

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Helmpje zou ik echt niet doen! Zo leren ze nooit goed vallen, want dan wennen ze er aan hun hoofd te stoten zonder dat het pijn doet.

Wij hebben bij onze beide jongens de eerste dagen dat ze konden staan veel tijd besteed aan het helpen bij vallen en leren vallen. Beide hadden het na 2 dagen door en zo voorkwamen we harde valpartijen...

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    bestaan er ook al stoothelmpjes :(
    dat meen je niet he;)

maar goed, met de anderen eens. niet aan beginnen. het leven bestaat nou eenmaal aan vallen en opstaan en daar leren ze alleen maar van.
    hier gaat kleine dame regelmatig op haar snufferd, de volgende keer kijkt ze beter uit ;)
    en ja, vorige week plat achterover met dr koppie tegen de kast aan. dikke bult en even huilen en daarna klaar.

zeg maar zo, later gaan ze ook vallen. uit het klimrek, struikelen, fietsje enz. je kan er niet met een kussentje achteraan blijven hollen

Deel Deze Pagina