welke jurkjes?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Athina, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke jurkjes voor de meiden, in welke combinatie?

1. voor de jongste bijenjurkje + voor de oudste jurkje in pasteltinten

2. jongste bijenjurkje + blauw/rood/wit jurkje voor de oudste

3. jongste + oudste hotpink zebra dress

4. jongste + oudste american checked dress

5. jongste + oudste beiden een ander rood/wit/blauw jurkje

6. anders, namelijk:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dochterlief wordt binnenkort 4 en nu wil ik voor het eerst een jurkje bestellen bij american dreamgirl. Maar ik twijfel zo, welke?!

Want ook voor haar zusje wil ik een leuk jurkje. Ze is zelf in de winter jarig, en zomerjurkjes vind ik een stuk leuker :p . Maar welke + zou het leuk zijn als ze 2 soortgelijke jurkjes aan hebben of juist allebei héél wat anders?

Voor de jongste twijfel ik tussen deze:
    bumble beachdress mt 74-80 t/m 86-92 | Bonnie Jean Summer pre-order | american dreamgirl

zo heerlijk kinderlijk en vrolijk :)

en tussen één van deze: hot pink zebra dress mt 74-80 t/m 86-92 | Bonnie Jean Summer pre-order | american dreamgirl
    (zonder broekje :p )

American Checked dress mt 74-80 t/m 86-92 | Bonnie Jean Summer pre-order | american dreamgirl

Als ik één van de onderste 2 zou doen, zou ik een soortgelijke voor de jarige job kunnen bestellen:
    Hot Pink zebra dress 104 t/m 122-128 | Maat 104 t/m 122-128 | american dreamgirl of deze:

Hot Pink zebra dress 104 t/m 122-128 | Maat 104 t/m 122-128 | american dreamgirl

Of zal ik juist voor de jarige deze doen:
    Big Dots Birthday Dress 104 t/m 122-128 | Maat 104 t/m 122-128 | american dreamgirl

wie helpt me kiezen?!

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik vind die rood-achtige jurken helemaal niets,maar he,smaak is persoonlijk he! Dat bijenjurkje is wel echt cute:D

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vind voor je jongste dat zebra jurkje duidelijk het leukst.

En omdat het om de verjaardag van je oudste gaat zou ik voor haar een andere jurk kiezen zodat ze wel echt duidelijk 'anders' (jarig! ;) ) is. Vind die met die stippen heel erg leuk. Op een ander moment lijkt het me wel heel schattig als ze allebei hetzelfde aan hebben, maar niet op haar verjaardag.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het wel leuk (voor een keertje, dus niet elke dag ;)) als ze allebei hetzelfde jurkje aanhebben!

Ik heb gestemd op allebei checked dress!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik begrijp helemaal geen bal van je poll. (zie nickname)

Maar ik vind die met die rode ruitjes wel erg leuk.
    Mij lijkt het niet leuk dat je ze op je dochter's verjaardag hetzelfde aandoet. Ik vind dat de jarige jop dan in het middelpunt moet staan.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is ook één van mijn dilemma's inderdaad...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi sorry - vond het ook moeilijk om hem op te stellen :p maar polltje is qua uitslagen altijd zo handig. Maar thx toch nog voor je reactie!

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik vind ze allemaal leuk! Ik vind dit met de grote stippen toch het meest verjaardag-achtig voor je oudste, en dan die bijenjurk voor de jongste, cute! :D
    Maar ja, ik moet erbij zeggen, ik ben een mode-leek :p

9. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Wat schattig!
    Ik vind ze allemaal leuk!

...soms wou ik dat ik ook (een) dochter(s) had...

10. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb de eerste keuze gemaakt; jongste bijenjurkje (schattig!!), oudste pasteljurk met de balletjes.

Allebei hetzelfde vind ik echt niet leuk, heb 1 jongen en eentje onderweg, maar die krijgen echt nooit alletwee hetzelfde aan. 't Zijn per slot geen eenheidsworstjes....maar das mijn persoonlijke mening :D

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Voor de jongste zou ik voor een andere gaan; bumble bee
    voor de oudste de pink zebra

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Dat bijenjurkje en het laatste jurkje.

Dat bijenjurkje is echt te schattig!!
    Die laatste jurk zou ik mijn dochter aan doen (dies 9 bijna)

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    De birthday girl zou ik wel iets anders aangeven dan haar jongere zusje.
    Ze moet tenslottehet middelpunt van die dag zijn.
    Vind die met de grote dotts het leukste.

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    voor de jongste dat hot pink zebra jurkje
    en voor de oudste die verjaardag jurk met grote stippen

schattig

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind voor beide het jurkje met de bloempjes het leukst.
    Die pastelballen vind ik vreselijk en het bijenpakje hou ik ook niet van (meer voor carnaval :p).
    Vinden ze t zelf leuk om tzelfde aan te hebben? Ik vind t persoonlijk overdreven om te zien, maar vroeger als kind had ik wel eens tzelfde aan als mijn zusje en dat vonden we toen wel leuk. Bij jongens vind ik t trouwens echt niet kunnen, maar bij meisjes heeft t wel iets schattigs ;)

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Die bumble bee vind ik ook érg leuk maar aangezien de jongste best een buikje heeft, vind ik dat strakkere niet zo geschikt voor haar. Voor een tenger meisje vind ik hem ook super :) .

Net m'n man gevraagd, die ging voor de hotpink zebra + de pastelkleurige ballen jurk :) - maar ik vind het echt niet matchen en ben gewoon verliefd op het bijen jurkje hihi...

en deze: Summer Daisy enkel 74 | Bonnie Baby 74-80 t/m 86-92 | american dreamgirl maar die is echt te klein, dus dat scheelt alvast :p

Maar ik denk dat het dus toch optie één wordt, ook al vind ik de felle kleuren wel érg leuk voor m'n dochter. Maar wie weet, in de toekomst nog eens :)

@arevinol: Ik denk dat de oudste het wel leuk zou vinden om hetzelfde aan te hebben... maar ik weet het niet, gebeurd eigenlijk nooit. Ze zitten nu eindelijk in dezelfde maat categorie (jongste 86/92 , oudste 110/116 )

18. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

100% voor de jongste bijenjurkje + voor de oudste jurkje in pasteltinten

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Die pasteltinten dotted vind ik heeeeel leuk :) En dan voor de jongste ook iets met pasteltinten, maar dat zie ik niet in je pol staan ;)

20. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Hou er wel rekening mee dat het geen leeftijd is van 1 à 2 dagen. Normaal leveren ze binnen 7 à 10 werkdagen, helaas hebben ze op het moment problemen waardoor bestellingen langer op zichtbaren wachten.
    Ik heb 3 weken moeten wachten op een bestelling van de maand.
    Dus heb je het snel nodig dan niet daar bestellen ;)

Deel Deze Pagina