Ik wil ooit een eigen praktijk starten. Nog wel eea aan reizen die ik wil maken, als we daar ooit de mogelijkheid voor krijgen: New York, Londen nog een keertje (met de middelbare school ooit geweest), Scandinavie, Israel nog een keer. Verder zou ik nog graag eens een coachingsopleiding volgen.
Nog één keer samen met mijn moeder gieren van het lachen om niets. En haar alle vragen stellen die ik heb nu ik zelf moeder ben. Helaas is ze overleden toen mijn zoontje 8 weken oud was...
Ik heb eigenlijk alles al wat ik me maar kan wensen. Goede baan, leuke man, fantastische kinderen en ontzettend goed contact met de familie, leuke vrienden.... Ik heb nog wel heel veel wensen voor verre reizen en ik zou willen dat ik eindelijk eens de knoop door kon hakken om naast mijn baan een leuke opleiding erbij te doen. Kan gewoon niet kiezen en dat frustreert me wel...
spataderen worden vaak vergoed meid hoop dat je andere wens ook uit mag komen het kan je zo onzeker maken helaas
Ik wil graag over een paar jaar een mooie reis maken met mijn man en dochter naar de USA. Het liefst het noordwesten (mooie nationale parken). Wil hun graag de mooie plekjes waar ik al geweest ben laten zien. Verder nog meer reizen maken. Afrika, Zuid Amerika.
Ik zou later een keer een rondreis willen maken. Door welke landen weet ik nog niet precies maar in ieder geval wil ik ongerepte natuur,wilde dieren en andere culturen zien. Het liefst een rondreis door verschillende landen. Lijkt me fantastisch! En als ik dan toch mag kiezen,liefst met mijn kind(eren) erbij. Heerlijk cultuur opsnuiven van de wereld en die ervaring delen.
Wat ik heel graag zou willen.... - een borstvergroting - verhuizen naar een woning waarbij ik het gevoel dat het nu wel echt mijn huisje is - mocht verhuizen niet lukken dan een heule grote verbouwing van huidige woning - naar NY en dan onwijs shoppen - een rondreis door Australië en VS - een goede makeover door kledingstyliste, kapper en visagiste Verder een gelukkig en gezond leven voor ons, onze kindjes en familie.
- mn laatste tattoo (naam dochter) - parachute springen - nog een keer naar New York terug - emigreren naar USA (alleen krijg ik hubby nooit zover) - afvallen... (helaas de discipline niet voor) - Johnny Depp ontmoeten (zit lang verhaal achter)
een borstvergroting zodat ze gelijk zijn en bij mn lichaam passen, en als de kinderen groter zijn mn motorrijbewijs halen en een chopper kopen.
Ooit de mogelijkheid vinden (qua tijd oftewel combineren met gezin) om een opleiding verzorgende te volgen, het is echt een wens om ooit in een rusthuis, ziekenhuis of andere plaats met bejaarden te kunnen werken.
Stoppen met roken. En nog wat afvallen. Borst verkleining rijbewijs B Eens naar Australie lijkt me een leuk land om te bezoeken een cruise en eens shoppen tot ik er bij neer val. Heb nog wel wensen voor mijn zelf.
Ik zou heel graag nog een leuk appartement willen kopen! Maar die wens komt hopelijk binnen nu en 5 jaar uit
Ik zou heeeel graag eens met mn gezin naar Engeland willen... Naar een voetbalwedstrijd van Liverpool. Dat is echt al vele jaren een droomwens van mij... En o ja: een auto waar we met het hele gezin in passen!
Ik kan een hele lijst bedenken. - Dat mijn webshop zo goed loopt dat ik ervan kan leven en thuiswerkende mama kan zijn. - Nog 1 of 2 kindjes als het ons gegeven is. - Een nieuwbouwhuis met garage en grote tuin (en dan genoeg geld om het helemaal perfect op te knappen, met open haard, luxe badkamer, grote keuken.....). - Trouwen (met alles erop en eraan) - Nog 10 kilo kwijt. En na die 10 kilo, heel onrealistisch: een professionele make-over en een onbeperkt shopping-tegoed!!!!