Ik zou nooit Crocs, voetbalshirts, jumpsuits (ooh, voor degene die een tijdje een topic opende over jumpsuits.. I've got a confession to make: ik heb er wél eentje voor mijn baby'tje! ) sokken in sandalen, tuinbroeken, strinkini/mankini/badpak-dat-uit-touwtjes-bestaat, heupbroek-waar-sting-bovenuitkomt, naveltruitjes, glimmende opblaasjas, bomberjack, lederhosen, lange spijkerrok, catsuit, Nike Air Max, fleecetruien met een rits en velours huispakken. Verder zo'n beetje alles wel.
Er zijn veel dingen die ik nooit zou dragen maar harembroeken staan toch wel op nr 1! Verschrikkelijk! (zeker met mijn figuur )
Harembroeken, maar dan niet van die met een heel laag kruis, maar gewoon lekkere losse broeken vind ik heerlijk haha. Wat ik nooit zou aantrekken: Legging met een kort shirt erboven Skinny jeans....afschuwelijk vind ik die dingen!! Nike air max sportschoenen..bah bah Truitjes met foute teksten zoals hot babe, sexy thing, bitch oid Naveltruitjes Witte sportsokken hahaha
Crocs en ribbelbroeken.. Er zijn dingen die hier ik lees waarvan ik denk: neee dat zal ik ook nooit aantrekken. Maar ik zei ook altijd dat ik nooit uggs zou dragen.. en ik ben verslaafd aan die lekkere warme shoes!!! Als iets echt in de mode komt.. zal ik het wel dragen. Misschien volgend jaar wel weer de tuinbroek..
Dat van die witte leggings begrijp ik ook niet helemaal. Ik vind ze prima, zolang ze maar niet doorschijnend zijn (meer een dikke panty dan een legging) en niet langer dan 3-kwart en zonder kant!
- Een rok die tot over mijn knieeen lang is... *KOTS* - Zoeen 'buikvreter' die lelijke broeken waarvan de gulp tot over mijn navel komt.. - Crocs (vind ze raar genoeg bij anderen erg leuk staan, zeker kids.) - Sandalen... - Vandie lage hakken.. (zo degelijk). - Vandie kettingen met hele grote stenen eraan, alsof ik elke minuut weg ga vliegen op me bezem.
Harembroeken: Verschrikkelijke dingen! Ik vind het echte drollenvangers. (Sorry voor degenen die ze wel dragen. ) Jurken die tot mijn enkels vallen: Daarin zie ik er echt verschrikkelijk uit! Een worst op pootjes ofzo iets. Verder alles wat heel strak zit, trek ik ook niet aan, want dan voel ik me net een rollade. (Het is duidelijk dat ik niet de slankste ben he. )
Haha, dat vind ik dus ook.. Ik en mijn vent zeggen altijd, 'goh, die heeft zeker in der broek gepoept'.. (ja heel kinderachtig... )
harembroeken inderdaad kleding met tijgerprint ongeschoren benen onder een panty sportsokken onder een nette broek en in nette, gepoetste schoenen als man en vrouwe dezelfde trainingspakken en fietsen hebben, oh dear, you have GOT to be kidding me
harembroeken idd!!Geen gezicht vind ik, mijn man moet er ook altijd om lachen. Naveltruitjes (draagt iemand dat uberhaupt nog tegenwoordig??) tuinbroeken (ook niet tijdens zwangerschap!!), panterprintjes enzo, plateauzolen (zie je geloof ik ook niet veel, dragen volgens mij meer dames die gothic zijn) en nog wel meer hoor,maar dit komt er zo in me op.
oja, als man en vrouw dezelfde jas dragen!!kennen zulke mensen die allebei dezelfde rode jas aanhebben, wel makkelijk om ze te herkennen
Uggs Harembroeken Kledingstukken met dierenprintjes (al ligt het wel aan hoe het verwerkt is) Sportschoenen Enkellaarsjes (ik ga daar echt mee door mn enkels) Bont.
Dat zou ik ook niet doen als ik jou was! Denk dat je opgepakt wordt als je met je blote borsten over straat loopt! Ik hou niet van Crocs...en verder zijn er veel dingen die ik vanwege leeftijd en figuur (naveltruitjes oid) niet aan zou trekken. Of idd van die opzichtige glitterletters op je broek/shirt! Liefs!
o dat je iets niet mooi vind begrijp ik wel maar stel ze ontwerpen iets wat je wel mooi vind vind je het dan ook stom alleen omdat het vingino is??? ik kocht voor mezelf een spijkerbroek en kwam er thuis pas achter dat het een vingino was wist niet eens dat ze het voor ons ook verkochten
dat was ik en heb erondertussen nog 3 bij gekocht hoe harder iedereen t fout vond hoe hebberiger ik er van werd