Ik heb best veel wat ik niet aan zou trekken. Kan bij een ander allemaal best leuk zijn, maar voor mij is het gewoon niets... * skinny * wilde dierenpatroontjes * bont * dons * echt hele blote kleding * echt hele preutse kleding * een monokini (zo'n kruising tussen een zwempak en een bikini) en vast nog veel meer dingen
Ik droeg eerder altijd van die gothic-jurken. En als ik nu de foto's terug zie denk ik ooooh jee.. Die zal ik dus nooit meer aandoen. Crocs ook niet btw..
- harembroeken - korte ziejepoesnetniet-rokjes - kniekousen - catsuit/ jumpsuit - poncho - lak/ latex/ leren kleding - geitenwollen sokken - naaldhakken en zo vast nog wel meer...
Oh die lijken mij ook heerlijk zitten hoor, maar dan zou ik er niet mee de deur uit gaan maar gebruiken voor alleen in huis of zo.
Ik draag ze ook wel buiten als ik met de hond loop, maar als ik naar de winkel ga en bij iemand op bezoek uiteraard niet. haha
Naaldhakken Bont Dierenprints Tuinbroek Mom jeans Te strakke kleding Mantelpakje Kleding uit het jaar kruik Korte ishetnoueenriemofeenrokje rokjes Tot aan de enkel rokken Sandalen (met sokken erin ) Doorschijnende kleding En vast nog meer
Daar heb ik vorig jaar de oplossing voor gevonden: sloggi heeft slips met wat langere pijpjes die niet onder de gemiddelde rok uitkomen, maar wel lang genoeg zijn dat je benen niet tegen elkaar schuren. Ideaal! Kreeg de tip voor onder mijn trouwjurk! Wat ik niet aan zou doen: - Uggs - Crocs - Harembroeken - Skinnies - Jumpsuits - Leggings zonder een rokje of een jurkje - Tuinbroeken - Topjes met spagettibandjes op kantoor (wel op mijn vrije dag en thuis)
Legging als broek Harembroek (té raar, die dingen) Skinny jeans (lijk ik net een peer) Catsuit (behalve als ik verkleed wil als rollade) Crocs Plateauzolen Naveltruitjes Leren rokjes
Uggs Birkenstocks tuinbroek harembroek jezus sandalen joggingpak (als kleding, wel als huispak) crocs regenpak
Kruipen die niet omhoog dan? Want ik heb dat wel eens geprobeerd, maar bij mij kruipen ze standaard omhoog...
Zie hier veel Birkenstocks voorbij komen....vind ze ook verschrikkelijk en zei altijd die zal ik nooooit kopen! Maar nu met opgezwolle voeten heb ik ze toch maar gekocht hahaha.... Maar moet zeggen vind ze nog steeds lelijk!!!
Oja, een string zag ik bij iemand anders in het lijstje staan, en die zal ik dus ook nooit meer aantrekken. Toen ik puber was, had ik er wel een paar. Maar loop dan de hele tijd die veter er tussenuit te peuteren. Verschrikkelijk!