Skechers met die rare zolen Nike air max Tijgerprint Bolero en spijkergilet Ow en rokken over de knie, dan ben ik net een kabouter
Mijn top 3: 1: Dr martens.. Zoooooooooo 1942 2: Nike airmax... Zooooooo.....lelijk!! 3: Een net panty
Ooh i love them!!!!!!!!!! Ze zijn misschien oer lelijk, maar wat lopen ze fijn!! Moet ze ook dragen, want andere slippertjes kan ik niet hebben ivm mijn knieen en rug. Ik heb dus een excuus
En wat ik ECHT niet om aan te zien vind die ik helemaal vergeet maar die het hoogst op mijn lijstje staan, zijn die BH's van Marlies Dekkers of wannabe's die boven een truitje uitkomen. Sorry voor degene die ze dragen maar heb het nog nooit bij iemand leuk gevonden bah
jah vind ik ook!! enn Uggs in de zomer??? ik vind ze in de winter al afschuwelijk maar om ze nu onder een rokje aan te doen????
Kwam er onderweg nog een paar tegen, idd de marlies dekkers bh's.. Zo ordinair. Mijn zus draagt ze ook. En ze steken altijd 3 meter boven een jurkje/shirtje uit... WHY? Bont.... NOt done.. Ik zou trouwens ook nooit merk dragen, omdat het merk moet zijn. Als ik iets ECHT leuk vind, dan wel. Maar ik ken zat mensen die een spuuglelijk in de opruiming truitje halen, omdat er dan een merk voorop staat. Sandalen voor volwassen vrouwen.. ( denk dan wel aan type jezus.) Van die warrige gekleurde haar elastiekjes ( met van die sliertjes etc ).... soms zie ik er een volwassen vrouw mee lopen.. Kan iemand dan echt aangapen, waarom? Er komt straks vast wel weer wat in me op!
Ah ja, leer vreselijk. En doorschijnende blouses, inderdaad zo ordinair. Ehm..ik weet helemaal niet wat uggs en birckenstocks ofzo zijn?? Soort crocs? Die lopen heerlijk
haha Birckenstocks heb ik wel alleen wittes ze zitten echt goddelijk maar draag ze niet naar het werk ofzo
Met stip op 1 de legging, heb in de jaren 90 die dingen gedragen, maar wie ze ooit heeft uitgevonden die hadden ze terug moeten sturen naar het stenen tijdperk. -Laarzen met zo'n zwabberachtige bontrand. -minirokjes -Harembroeken
oo ja die vind ik ook zo lelijk heel hoerig en die slipjes zijn meer oma slipjes zeg jeetje mini mijn kont zwemt erin en die strings lijken meer halve bikini topjes zo groot , niet normaal meer echt niet sexy gewoon
Ik draag ze niet, dus je valt mij niet aan, maar vind het wel wat hebben, het maakt dat saaie truitje juist af vind ik. mijn buuf heeft die bh's ook en vind het best mooi staan. Vind ze alleen zo duur..
Ik vind die bh´s ook echt vreselijk. Ordinair, opzettelijk je ondergoed laten zien . Cowboylaarzen inderdaad ook, bah!