Vanavond gesprek met mijn man gehad wat we beiden nooit meer zouden doen. Er zijn altijd wel van die dingen waarvan je zegt: ‘had ik dat maar nooit gedaan.’ Ik gaf aan dat ik nooit meer zou trouwen in gemeenschap van goederen. Ooit wel gedaan en wat een ellende heeft dat gegeven zeg. Niet normaal. Natuurlijk trouw je niet met de gedachte dat je ooit gaat scheiden, maar na mijn ervaringen ben ik wel zo reëel om te denken dat niets voor eeuwig hoeft te zijn. Ik zou ook nooit meer naar Venetië gaan. Dat is de plek waar ik ooit ten huwelijk ben gevraagd en dat alleen zal het blijven. Ik wil er nooit meer met iemand anders heen. Als laatste (al denk ik dat er heus nog wel meer is wat ik nooit meer zal doen), zal ik nooit meer ‘echte’ sigaretten roken en dat durf ik met zekerheid vast te stellen. Ik rook nog wel, maar elektrisch, en vind de echte tegenwoordig zó stinken als je ze aan het roken bent, laat staan als je net gerookt hebt en daarna een kamer binnenkomt. *zo rook ik vroeger ook. Medelijden met mijn man * Tuurlijk kunnen je dingen later overkomen en niets is zeker in het leven, maar voor nu voelt het wel zo. Wat hebben jullie gedaan waarvan je nu denkt: ‘dat nóóit meer!’
Zeg nooit nooit, maar ben in het verleden toch wel meermaals goed uit mn plaat gegaan (en soms echt wel de grens over) tegenover verschillende mensen. Dat hoop ik toch niet nog een keer te gaan doen Voor de rest zou ik het zo gauw niet weten. O, en ik hoop toch nooit meer nagels te bijten. Helaas op dit moment iets teveel stress om ervanaf te blijven...
Ik zou nooit meer de auto wassen met een schuurspons Samen met mijn man de auto uitgebreid aan het wassen en hij kreeg de vlekjes er niet af en ik was enthousiast...mij lukte het wel! Later bleek dat ik niet alleen de vlekjes maar ook de laklaag had weggeschuurt...oepsie (zeker 15 jaar geleden dus inmiddels ben ik wel wijzer geworden)
Hahahaha dit is mij ook eens overkomen, gelukkig met mijn eigen goedkope bakkie en niet de auto van mijn vriend wat was mijn auto schoon!!! Tot de zon erop scheen
Ik zal nooit meer een vogelspin over mijn hand laten lopen. Doodeng en daarna last van jeuk. Ik zal nooit meer een beetje Dreft afwasmiddel in de vaatwasser doen (ook zo'n gevalletje van al meer dan 10 jaar geleden)
Vreemdgaan en vervolgens een keigoeie vriend in de steek laten voor een onbetrouwbare zak. Aan de andere kant. Vanwege die idioot ben ik destijds verhuisd en kon ik mijn huidige schat ontmoeten. Die wel netjes heeft gewacht tot het definitief uit was voor hij initiatief nam om verder te gaan dan gewoon gezellig kletsen.
Ik zal nooit meer trouwen. Wat een ellende geeft zo’n scheiding. Echt nooit meer! Ik ben zo blij als alle ellende die ik nu mee maak achter de rug is.
Ik trouw nooit meer onder gemeenschap van goederen. Alleen nog maar alles goed vastgelegd. Niemand trouwt met de intentie om uit elkaar te gaan en regelt dus niets goed want ach dat regelen we wel als het zover is. Totdat het zover is en je beiden elkaar niet kan luchten of zien. Toevallig trouw ik in 2022 voor de 2e keer, maar dit keer alles vastgelegd. Niet omdat ik de intentie heb om bij mijn vriend weg te gaan maar omdat ik door schade en schande heb geleerd dat je hoe hard je ook ergens aan werkt je het niet alleen kan. En als de ander niet wil je nergens komt
Geld lenen. Ben ooit zo dom geweest om een zgn vriendin 500 euro te lenen. Ik heb 100 euro terug gekregen en de rest nooit meer gezien. Dit is echt al een hele poos geleden en ik was nog een stuk jonger maar ik doe het nooit meer muv mijn kinderen wanneer die ooit om geld verlegen zouden zitten.
Ik zou nooit meer trouwen en ja hoor toch nog een keer getrouwd. Ik zou nooit meer voor mezelf beginnen, en ja hoor toch nog 2 bedrijven gestart. Tja, ik zeg maar niet nooit meer.
Een berg beklimmen. Het was fantastisch maar man wat was ik ziek door de hoogteziekte. Heb de top wel gehaald maar de helft weet ik niet meer. En vreemdgaan. Het was niet in serieuze relaties maar je doet er hoe dan ook mensen pijn mee en het is gewoon zwak niet om je eigen driften boven de gevoelens van de ander te zetten.
Haha, ik ook! Wat een bende gaf dat zeg . Wat ik ook nooit meer zou doen is met m'n dronken hoofd de Maas overzwemmen. Dat deden we vroeger heel regelmatig na het uitgaan. En 1x zelfs de Waal, nóg veel gevaarlijker. En überhaupt dronken worden liever niet meer.
Ik wil heel gaat nog een keer trouwen maar dan met mijn huidige man. Maar precies om wat jij zegt; nooit meer in gemeenschap van goederen! En ook wat jij zegt; dat ‘we zien dan wel’ gaat gewoon niet op vaak als je gaat scheiden. Ik denk altijd dat mensen die dit zeggen nog nooit een nare scheiding hebben meegemaakt en niet weten waar ze het over hebben. Zelfde met al je geld op 1 grote hoop gooien. Dat gaat goed als je huwelijk of relatie goed zit. Moet je eens gaan scheiden daarna en het geld verdelen... En voor iedereen die nu zegt; ‘nou dan gaat het gewoon door de helft...’ Jaaaaaaaa túúúrlijk
Zit jij nou zó in het schoonmaken dat je zelfs in deze zin afwasmiddel gebruikt Hahahahhaahha! *Je weet wie het zegt hè*
- Helemaal losgaan met eten en weer kilo's aankomen, - helemaal losgaan met drank en dan heel foute dingen doen waar ik de volgende dag spijt van heb. - op het werk me helemaal verantwoordelijk voelen voor alles wat er om me heen gebeurt en als enige dan me totaal uit de naad werken om alles te gaan lopen redderen. Man wat een saai leven heb ik tegenwoordig toch