Oh oh.... beide fouten heb ik ook gemaakt. In gemeenschap van goederen trouwen. En al ons geld op de en/of rekening. Scheiden is geen optie hier Gelukkig hebben we een goede relatie. En al heel wat tests doorstaan.
- Met Koninginnedag naar Amsterdam. Wat een drama is dat. Snap niet dat mensen het leuk vinden om hutje mutje te lopen. - Huishoudbeurs: ga ik ook nooit meer heen nadat ik één keer met een vriendin ben geweest. - Me teveel laten beïnvloeden door de kraamhulp en naar mijn eigen gevoel luisteren (maar dat is makkelijk gezegd nu vele jaren later ) - Over me heen laten lopen door klasgenootjes op de basisschool.
Ik denk dat we niet meer gaan beginnen aan vruchtbaarheidsbehandelingen met alle mikmak. Tweede is onderweg, dus dan zijn de slaapkamers bezet. En hoe weinig ik ook weet van wat de toekomst brengt, ik denk niet dat ik nog een keer ga trouwen. We hebben een paar pittige jaren gehad, en als we die door konden komen, dan kan de rest van ons leven ook. We zijn trouwens in gemeenschap van goederen getrouwd, maar hadden allebei wat in te brengen en hebben nu een soortgelijke positie op de arbeidsmarkt. Ik kan me niet bedenken wat huwelijkse voorwaarden ons zouden kunnen brengen. En mochten we nog eens een nieuw huis gaan kopen, nooit meer een klushuis. Daar ben ik wel klaar mee.
Neusspray gebruiken. Oké, nu dus wel weer gebruikt en enorme spijt, gelukkig kan ik vandaag een afspraak bij de kno arts maken. Nooit meer 1 stap in de Euromast zetten. Mijn ex vroeg mij daar ten huwelijk en ik durfde geen nee te zeggen. We zijn overigens niet getrouwd geweest. ( het eten is daar trouwens wel lekker. ) Een klimpark ingaan. Mijn hemel toen kwam ik er pas echt achter dat ik hele erge hoogtevrees heb. Mijn man moest zo lachen en ik kon wel janken. En terug kon ook niet meer, moest ik het hele rondje afmaken. De horror. kite surfen, ik vind het leuk hoor, de eerste keer verdraaide ik mijn knie, de tweede keer had ik een te grote kite van de instructeur gekregen en ging ik even 3 meter de lucht in. we hebben alle spullen in huis, mijn man doet het nog steeds maar ik pas ervoor sinds wij een zoon hebben. In Oostenrijk van een rivier afgaan in zo’n band. Mijn wetsuit was te groot ( wat ik al had aangegeven, we deden aan kite surfen) maar nee ik kreeg geen andere want; het paste volgens die jongen. Bleken we midden in de zomer van een rivier af te gaan waar alleen ijswater vanuit de bergen naar beneden stroomde. Ik was dus onderkoeld en moest stoppen.
Haha wat een leuk topic Ik heb geen idee wat ik nooit meer zou doen... Ben best tevreden met alle keuzes die ik maakte. Ik zou nooit meer een opleiding volgen waar ik over twijfel denk ik. Al heb ik wel 10 jaar gewerkt doordat ik mijn diploma heb, maar toen ik het niet meer fijn had, bleek dat je met dat diploma verder weinig kan.
• blowen, ik weet zeker dat ik gelijk out ga • roken, blij dat ik al jaren gestopt ben • verhuizen naar een andere provincie, wat was ik toen ongelukkig
Nooit meer de studierichting kiezen die ik destijds koos. Nooit meer zoveel werken in mijn jonge jaren. Nooit meer in een speleobox kruipen.
Dat iets bij jou niet werkte zegt natuurlijk niet dat het ergens anders niet wel goed gaat. Maak het toevallig nu van dichtbij mee en dat gaat prima.
Ik ben het met je eens dat van te voren niet goed in te schatten is hoe aardig je elkaar nog vindt ten tijden van de scheiding. Toch zijn er echt ook nog mensen die op een fatsoenlijke manier uit elkaar gaan. Persoonlijk(en ja ik weet dat veel mensen dat denken) denk ik dat de kans en enorm groot is dat mijn man ik tot die laatste mensen behoren. Maar ik hoop er nooit achter te komen.